Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
En om Westerik met een kwijlende Alzheimer patient te vergelijken lijkt me (nog) niet terecht.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Processierups wrote:
Maar Dirk heeft volgens mij wel gelijk. Maurits heeft zowel als muzikant als voor zijn werk bij Beggar’s Group een breed netwerk in de indie-wereld.
Belangrijk bij het programma is echter de rol van Roel Coppens, die echt goud waard is voor dit festival. Want het is een geweldige prestatie om als middelgroot festivals bands als Radiohead, Arctic Monkeys, Arcade Fire en the Strokes te kunnen boeklen.

Bizar eigenlijk dat Radiohead hun dag binnen een uurtje uitverkocht, met hun naam alleen.

Zelfs Arcade Fire en Arctic Monkeys deden er een week, een maand over. En Strokes hebben hun dag nog steeds niet vol. Vraag me af of ze dat record nog eens gaan breken (misschien als ze RH nog eens boeken?).

In 2017 verkochten begin januari de weekendtickets uit met enkel Radiohead en Arcade Fire op het affiche. Dagtickets voor die dagen waren toen al uitverkocht.

Vind dat nog steeds bizar voor een festival dat zijn identiteit deels ontleent aan een programmering met nieuwe muziek en verborgen pareltjes. Zie dan veel liever dat er (zoals nu) al wat meer grotere namen bekend zijn voor de kaartverkoop van start gaat.

Had eigenlijk verwacht dat de kaartverkoop dit jaar sneller zou gaan en er nu al op zijn minst een dag uitverkocht zou zijn. Aansprekende headliners, prima dagprogrammering en een zeer schappelijke prijs.

Vind momenteel elke dag al sterk, erg benieuwd wat er vanavond bij komt.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Khruangbin is toch wel een zekerheidje nu? (bescheiden 3fm airplay single Texas Sun) Touren in Europa...11 juni Primavera
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ah, gemist dat er vanavond wat bij gaat komen. Haha, zijn ze toch maar afgestapt van die livestream? En dat terwijl het juist beter zou werken met een rijtje namen dan met een enkele (of twee) headliner(s).

Ik sluit me verder aan bij veel reacties hier. Mijn dagkaartje voor de zaterdag is al binnen omdat er genoeg moois te zien is (niet alleen maar The Strokes dus, haha). Alles wat erbij komt is mooi meegenomen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Ah, gemist dat er vanavond wat bij gaat komen. Haha, zijn ze toch maar afgestapt van die livestream? En dat terwijl het juist beter zou werken met een rijtje namen dan met een enkele (of twee) headliner(s).

Er komt om 18:00 een podcast met Maurits en Vera Siemons online. Vind dit een leuke manier van aankondigen, net als die live-streams. Denk dat een podcast beter gaat werken dan een live-stream, Maurits maakte daar toch een wat onzekere of gespannen indruk. Bij die radio-uitzending met Kink was hij veel meer in zijn element.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Dandy Warhols dag voor BKS in België zou een mooie naam zijn voor de late namiddag/vroeg avond op de ONE.
 

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
68
58
Bij de vorige aankondiging via de stream lag er wel een plaat van Khruangbin klaar. Ik ging er al een beetje van uit dat zij dus voor de 2e keer op Bks staan. Op 11 juni staan ze op NOS Alive.

Vorig jaar, 25/02 – 40 nieuwe namen....

is het al 18:00??
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Bij de vorige aankondiging via de stream lag er wel een plaat van Khruangbin klaar. Ik ging er al een beetje van uit dat zij dus voor de 2e keer op Bks staan. Op 11 juni staan ze op NOS Alive.

Vorig jaar, 25/02 – 40 nieuwe namen….

is het al 18:00??

Neen, het is 13u36
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
leon94 wrote:
Bij de vorige aankondiging via de stream lag er wel een plaat van Khruangbin klaar. Ik ging er al een beetje van uit dat zij dus voor de 2e keer op Bks staan. Op 11 juni staan ze op NOS Alive.

Vorig jaar, 25/02 – 40 nieuwe namen….

is het al 18:00??

Neen, het is 13u36
13:39 nu. (zo komen we aan de pagina's)
 

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
Laten we een challenge doen en onze voorspellingen gooien. Dan kijken we vanavond wie er de meeste goed heeft.
- Khruangbin
- King Krule
- Sevdaliza
- GEM
- Earl Sweatshirt
- en natuurlijk onze Maurits DJ set
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Khruangbin en King Krule neem ik gelijk over en ik klop af op een lijstje van 10 bands!

- Khruangbin
- King Krule
- Jon Hopkins
- Cat Power
- Dinosaur Jr
- Faux Ferocious
- Canshaker Pi
- Frankie And The Witch Fingers
- Shortparis
- Peuk
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
- Khruangbin
- Efterklang
- King Krule
- King Princess
- Working Man's Club
- Shortparis
- Beak>
- James Vincent McMorrow
en op FOUR: een James Murphy-set en een set van de zanger van GEM

Zoiets??
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
- King Krule
- Robyn
- Short Paris
- De Ambassade
- Freddie Gibbs
- Spinvis
- Johnny Marr
- Bikini Kill
- Kim Gordon
- Yo la tengo
- Floating Points

(& Stiekem hopen op Iggy Pop)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Wishlist:
Robyn
Chromatics
Khruangbin
King Krule
Jenny Hval
Caroline Polachek
Rina Sawayama
Hannah Diamond
Otoboke Beaver
shortparis
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken