Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Ik verwacht vanavond een aankondiging van The Strokes. Daarnaast hoop ik op nog meer mooie namen.
Ik zag dat Idles zondag 14 juni in Athene speelt. Misschien leuk voor de vrijdag op BKS?

Die spelen al op DTRH, dus die kans lijkt me niet heel groot, al zou ik ze wel graag zien op BKS.
 

misjaz

Playlistbediener
2 jul 2019
30
16
5000 maar?! je zou eerder denken dat dat aantal wat hoger ligt. Zouden ze misschien dit jaar aangepast kunnen hebben met de gedachten dat ze de strokes zouden boeken
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
5000 maar?! je zou eerder denken dat dat aantal wat hoger ligt. Zouden ze misschien dit jaar aangepast kunnen hebben met de gedachten dat ze de strokes zouden boeken

Ik hoop echt van niet, meer weekendgangers is goed voor de sfeer
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik dacht dat er altijd zo'n 10.000 dag tickets waren.
Merk overigens weinig verschil tussen de dag- en weekendbezoekers.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik dacht dat er altijd zo’n 10.000 dag tickets waren.
Merk overigens weinig verschil tussen de dag- en weekendbezoekers.

Ik ook. Vind dat altijd zo'n non-argument. Ben zelf vaak als weekendbezoeker maar ook vaak als dagbezoeker op festival geweest en ik vind mezelf geen ander persoon, misschien zelfs minder irritant als dagbezoeker want dan heb ik beter geslapen de nacht ervoor.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ook. Vind dat altijd zo’n non-argument. Ben zelf vaak als weekendbezoeker maar ook vaak als dagbezoeker op festival geweest en ik vind mezelf geen ander persoon, misschien zelfs minder irritant als dagbezoeker want dan heb ik beter geslapen de nacht ervoor.

Niet mee eens. Als weekendbezoekers ga je toch anders naar een festival. Dag erna misschien andere plannen waardoor je een paar biertjes minder pakt. Mensen die een dagje komen zijn toch meestal iets degelijker. Dat hoeft zeker geen slecht ding te zijn. Ik geloof wel dat het randje tussen dag- en weekendbezoekers bij BKS dunner is dan bij andere festivals.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
selurxela wrote:
Ik dacht dat er altijd zo’n 10.000 dag tickets waren.
Merk overigens weinig verschil tussen de dag- en weekendbezoekers.

Ik ook. Vind dat altijd zo’n non-argument. Ben zelf vaak als weekendbezoeker maar ook vaak als dagbezoeker op festival geweest en ik vind mezelf geen ander persoon, misschien zelfs minder irritant als dagbezoeker want dan heb ik beter geslapen de nacht ervoor.
Mwah dat soort regels geld meer voor de majors, met Metallica fans die enkel voor die band komen en de rest van de acts totaal niet boeiend vinden.

Daarom vind ik het jammer dat DTRH ook geen dagkaarten beschikbaar heeft. Die hebben dat ook niet zozeer nodig.
 

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
Namen als DIIV, Wasuremono, SALES, Clairo, King Krule zouden tof zijn voor BKS. Betreft hiphop sluiten Rejjie Snow en Denzel Curry ook wel goed aan denk ik
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Rock Werchter hint ook naar 18u00.
Het lijkt dus idd op een tour die wordt bekendgemaakt. The Strokes lijkt me maw steeds waarschijnlijker.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Rock Werchter hint ook naar 18u00.
Het lijkt dus idd op een tour die wordt bekendgemaakt. The Strokes lijkt me maw steeds waarschijnlijker.

En raad eens om wat uur die hint is geplaatste. 200% zeker lijkt me.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Dus Rock Werchter komt om 18u met nieuws en BKS begint de stream op 17u51. Zou RW dan ongeveer 9 minuten na BKS The Strokes bekend maken? Misschien dat we in die 9 minuten daartussen dan toch eerst een pakketje krijgen op BKS en dan 18u The Strokes? Of komt dat kleine tijdsverschil niet zo nauw?
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
RW post een teaser om 12:51, BKS neemt 17:51 als startuur voor de livestream... Ik denk dat BKS het ook puur doet als knipoog naar The Strokes en die 9 voorafgaande minuten dus weinig boeiends zullen brengen, of toch zeker geen nieuwe namen :)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Dus Rock Werchter komt om 18u met nieuws en BKS begint de stream op 17u51. Zou RW dan ongeveer 9 minuten na BKS The Strokes bekend maken? Misschien dat we in die 9 minuten daartussen dan toch eerst een pakketje krijgen op BKS en dan 18u The Strokes? Of komt dat kleine tijdsverschil niet zo nauw?

Ik denk dat er gewoon zo'n minishow komt zoals bij de eerste twee headliners om dan om 18h officieel aan te kondigen. Daar zal het wel bij blijven, die 9 minuten veranderen daar niet veel aan.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Dat verschil komt niet zo nauw, er zullen in België niet veel nieuwsberichten komen over Best Kept Secret en in Nederland weinig over Rock Werchter.

Maar waarschijnlijk krijgen we eerst een introductie, dat de namen die er al staan worden herhaald. Of misschien wat meer informatie over wat er op het terrein gaat veranderen.

Hoop eigenlijk dat er nog wat meer namen bij komen, zou makkelijker zijn om mijn vrienden te overtuigen mee te gaan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Dat verschil komt niet zo nauw, er zullen in België niet veel nieuwsberichten komen over Best Kept Secret en in Nederland weinig over Rock Werchter.

Maar waarschijnlijk krijgen we eerst een introductie, dat de namen die er al staan worden herhaald. Of misschien wat meer informatie over wat er op het terrein gaat veranderen.

Hoop eigenlijk dat er nog wat meer namen bij komen, zou makkelijker zijn om mijn vrienden te overtuigen mee te gaan.

Stubru is wel een partner van BKS
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
cloudyshoes wrote:
Dus Rock Werchter komt om 18u met nieuws en BKS begint de stream op 17u51. Zou RW dan ongeveer 9 minuten na BKS The Strokes bekend maken? Misschien dat we in die 9 minuten daartussen dan toch eerst een pakketje krijgen op BKS en dan 18u The Strokes? Of komt dat kleine tijdsverschil niet zo nauw?

Ik denk dat er gewoon zo’n minishow komt zoals bij de eerste twee headliners om dan om 18h officieel aan te kondigen. Daar zal het wel bij blijven, die 9 minuten veranderen daar niet veel aan.
Klopt gewoon een introtje... of countdown. Wel een kut tijd trouwen net tijdens etenstijd. Nouja gaat toch The Strokes worden. Heel veel spannends verwacht ik vandaag niet meer.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Thijs wrote:

cloudyshoes wrote:
Dus Rock Werchter komt om 18u met nieuws en BKS begint de stream op 17u51. Zou RW dan ongeveer 9 minuten na BKS The Strokes bekend maken? Misschien dat we in die 9 minuten daartussen dan toch eerst een pakketje krijgen op BKS en dan 18u The Strokes? Of komt dat kleine tijdsverschil niet zo nauw?


Ik denk dat er gewoon zo’n minishow komt zoals bij de eerste twee headliners om dan om 18h officieel aan te kondigen. Daar zal het wel bij blijven, die 9 minuten veranderen daar niet veel aan.

Klopt gewoon een spoilertje. Wel een kut tijd trouwen net tijdens etenstijd. Nouja gaat toch The Strokes worden. Heel veel spannends verwacht ik vandaag niet meer.

Is toch juist ruim een uur voor etenstijd?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:

Thijs wrote:

cloudyshoes wrote:
Dus Rock Werchter komt om 18u met nieuws en BKS begint de stream op 17u51. Zou RW dan ongeveer 9 minuten na BKS The Strokes bekend maken? Misschien dat we in die 9 minuten daartussen dan toch eerst een pakketje krijgen op BKS en dan 18u The Strokes? Of komt dat kleine tijdsverschil niet zo nauw?


Ik denk dat er gewoon zo’n minishow komt zoals bij de eerste twee headliners om dan om 18h officieel aan te kondigen. Daar zal het wel bij blijven, die 9 minuten veranderen daar niet veel aan.


Klopt gewoon een spoilertje. Wel een kut tijd trouwen net tijdens etenstijd. Nouja gaat toch The Strokes worden. Heel veel spannends verwacht ik vandaag niet meer.

Is toch juist ruim een uur voor etenstijd?
Nee hoor, ik sta om 19.00 uur al in de sporthal om te voetballen.
 

flater1617899909

Playlistbediener
22 jan 2020
5
1
Hallo, ik ben nieuwe hier (lees wel al een twee jaar dit forum) maar waar kan ik deze live stream vinden?
Ik ben hiervoor 3 jaar bij DTRH geweest maar daar valt de line up mij tot nu toe tegen, denk er heel erg over om voor het eerst naar BKS te gaan als The Strokes ook nog komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken