Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
296
291
Ik denk the Presets en dat ze meteen 51 namen droppen om de aandacht af te leiden dat ze de strokes niet hebben.

Geintje ?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Met The Strokes er nog bij troeven ze DTRH ook meteen keihard af in de strijd om de grote namen, voor zover dit niet al het geval was.
Zelfs als ze daar Tame Impala toevoegen (waar ik sterk mijn twijfels over heb) heb je gewoon drie grotere namen dan wat daar staat op een kleiner festival.
Top gedaan!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.454
Dan had die kerel op efestivals het toch maar juist.
Lijkt me dat ze nu al willen duidelijk maken dat ze Strokes hebben, om evt concurrentie voor te zijn?

Edit: doen ze toch maar goed binnen hun visie. Fontaines DC, Black Midi en RBCF op de dag van Strokes.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Toch wel benieuwd of er een run op kaartjes komt als The Strokes worden aangekondigd, zal namelijk ook wel weer een enorme stroom Britten & Ieren deze kant op komen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
378
125
Franzzz wrote:

jimmywe wrote:
Edit: doen ze toch maar goed binnen hun visie. Fontaines DC, Black Midi en RBCF op de dag van Strokes.


Hoop je dit? Of is dit al ergens bevestigd?

Kan je op de website al zien op welke dagen ze staan. En The Strokes kan enkel nog op de zaterdag.

Ah gevonden! Ik zie nu inderdaad dat je op de pagina van de artiest nog een beetje naar beneden kunt scrollen :)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Hoe snel denken jullie dat de dagtickets voor de zaterdag gaan uitverkopen?

Snel...
Volgens mij heeft BKS nooit super veel dagtickets namelijk, ik geloof iets van 5 duizend? Denk dat die er snel uit zullen vliegen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.451
1.579
Ik denk dat er echt geen peil op te trekken valt door de lange afwezigheid van the Strokes in deze contreien. Zou voor de zekerheid wel snel toeslaan vanavond.
 

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
Ik verwacht vanavond een aankondiging van The Strokes. Daarnaast hoop ik op nog meer mooie namen.
Ik zag dat Idles zondag 14 juni in Athene speelt. Misschien leuk voor de vrijdag op BKS?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken