Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
The xx, Nick Cave, Sufjan Stevens, Nine inch Nails, Björk, Tame Impala.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Volgend jaar lijkt Nine Inch Nails dan wel een zekerheidje. Dit jaar niet gelukt doordat Trent weer vader is geworden, en is ook redelijk "nostalgisch" lijkt me.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.252
2.192
The xx, Nick Cave, Sufjan Stevens, Nine inch Nails, Björk, Tame Impala.

Behalve misschien Tame Impala (die gunnen we DTRH!) zijn dit wel de gehoopte namen. En Radiohead mag ook gerust nog een keer terugkomen.

Volgend jaar lijkt Nine Inch Nails dan wel een zekerheidje. Dit jaar niet gelukt doordat Trent weer vader is geworden, en is ook redelijk “nostalgisch” lijkt me.

Voor Primavera Sound in ieder geval, maar we weten niet of ze voor BKS echt in beeld zijn geweest. Voor Primavera volgend jaar zou ook Portishead in beeld zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Ik denk dat Nick Cave & The Bad Seeds best een grote kans maakt voor de volgende editie. Cave heeft al aangegeven niet dit jaar, maar volgend jaar Istanbul aan te doen. Verwacht dus eigenlijk weer een rits festivalshows.

Pinkpop lijkt me niet, DTRH is al geweest, BKS zou echt perfect zijn. Hebben ze daarmee een prachtige headliner waarmee ze veel tickets verkopen.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
377
295
Shortparis is in de buurt. Gisteren weer gezien op Peel Slowly And See (eerder al op Le Guess Who?) en dat is wat mij betreft echt dé act om te zien op het moment. Veel meer dan black midi (Black Country heb ik weliswaar nog niet gezien). Zou mooi zijn als ze Shortparis boeken voor laat in de avond/vroeg in de nacht op FIVE of SEVEN.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Grimes is zwanger, geen idee hoe lang, maar kans dat ze in de zomer Europa aandoet lijkt me daardoor klein?

Wolf Parade zie ik ook wel zitten, die zijn live heel goed en hebben de "2" al eens afgebroken.
Ik zag ook dat Laura Marling weer gaat toeren. Laatste datum van de clubtour is nu eind mei. Hopelijk doet ze er nog wat festival achteraan (optreden in Amsterdam was binnen dag uitverkocht...)



 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Incubus de zaterdag van BKS in Italië. De week ervoor een tour in de UK en de week erna nog in oa. Frankrijk enzo. Van mij mogen die wel de TWO komen headlinen. Denk dat er daar wat gelengde gevoelens over zullen zijn, maar ik zie ze graag komen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Incubus de zaterdag van BKS in Italië. De week ervoor een tour in de UK en de week erna nog in oa. Frankrijk enzo. Van mij mogen die wel de TWO komen headlinen. Denk dat er daar wat gelengde gevoelens over zullen zijn, maar ik zie ze graag komen!
Ik vind het echt wel een leuke band, maar ik vind het niet echt een act voor BKS om eerlijk te zijn ;).

Maar deze week toch ook namen? Zitten ze ook in de zelfde week als DTRH dan.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Incubus lijkt me vooral te groot en te duur voor een afsluiter op TWO.

Als DTRH deze week namen dropt zal BKS nog wel minimaal een weekje wachten toch?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Incubus lijkt me vooral te groot en te duur voor een afsluiter op TWO.

Als DTRH deze week namen dropt zal BKS nog wel minimaal een weekje wachten toch?
In jullie festival maand zeiden ze toch op Kink? Dan zal dat toch echt deze week moeten gebeuren ;).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Dillinger wrote:
Incubus lijkt me vooral te groot en te duur voor een afsluiter op TWO.

Als DTRH deze week namen dropt zal BKS nog wel minimaal een weekje wachten toch?

In jullie festival maand zeiden ze toch op Kink? Dan zal dat toch echt deze week moeten gebeuren ;).

Als ik me die quote goed herinner werd er gezegd "misschien zelfs nog in jullie festivalmaand". Is dus helemaal geen belofte.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:

Dillinger wrote:
Incubus lijkt me vooral te groot en te duur voor een afsluiter op TWO.

Als DTRH deze week namen dropt zal BKS nog wel minimaal een weekje wachten toch?


In jullie festival maand zeiden ze toch op Kink? Dan zal dat toch echt deze week moeten gebeuren ;).

Als ik me die quote goed herinner werd er gezegd “misschien zelfs nog in jullie festivalmaand”. Is dus helemaal geen belofte.
Jan Smeetsiaanse uitspraak dus ;).
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Van mij mag dit bandje Odd Morris uit Dublin (die duidelijk in hun ouders platenkast hebben gesnuffeld) ook wel doorkomen op zondag BKS! Zijn ook geboekt voor London Calling Festival eind mei Paradiso.

https://youtu.be/DlEs9wtPj9U

https://www.youtube.com/watch?v=4XQPWHg9NqI

(o en Junodream ook)
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Zelf ben ik er niet op aan het wachten, maar misschien is Ian Brown (frontman The Stone Roses) een kanshebber als "nostalgische" naam? Hij heeft een aantal optredens gepland in Ierland en het VK in mei en juli.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Zelf ben ik er niet op aan het wachten, maar misschien is Ian Brown (frontman The Stone Roses) een kanshebber als “nostalgische” naam? Hij heeft een aantal optredens gepland in Ierland en het VK in mei en juli.
Geen idee wat die solo doet, maar zou er zeker gaan kijken.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Zeer bedenkelijke live-reputatie en matig ontvangen solowerk, wat onderhand ook alweer bijna 2 jaar oud is. Nee, verwacht Ian Brown zeker niet.

Denk dat de organisatie qua nostalgie wel betere opties kan vinden (Johnny Marr, Richard Hawley, The Jesus & Mary Chain, Bauhaus, The Rapture, Kim Gordon), al verwacht ik er daar ook niet veel van. Staan al heel wat van dat soort acts op het affiche.

Zie net dat Patti Smith in de buurt is, maar alleen op zondag nog naar BKS kan komen. Ze speelt dan 5 dagen op rij, zeer onwaarschijnlijk dus. Had die ergens nog wel verwacht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken