Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Wel blij met deze namen 4/5 die ik heel leuk vind. Had wel ineens een 20-tal namen verwacht BKS kennende. Dus ietwat op mijn honger blijven zitten omdat het nogal voorspelbare namen zijn, maar wel heel blij mee.

Elke week zo'n pakketje van een 4-tal namen vind ik ook leuker dan nieuws om de 2 maanden ofzo, hoop dat ze dat gaan doen.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Leuke namen, blij dat ik al mijn tickets binnen heb en zo elke keer kan likkebaarden bij het horen van nieuwe namen. Zou er ook een kans zijn dat Courtney Barnett komt nu Kurt Vile staat aangekondigd? Heb haar een paar jaar geleden mogen zien op DTRH en ben sinds dien een beetje heimelijk verliefd op haar :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Leuke namen, blij dat ik al mijn tickets binnen heb en zo elke keer kan likkebaarden bij het horen van nieuwe namen. Zou er ook een kans zijn dat Courtney Barnett komt nu Kurt Vile staat aangekondigd? Heb haar een paar jaar geleden mogen zien op DTRH en ben sinds dien een beetje heimelijk verliefd op haar
1f642.svg

Kan zeker dat ze er staat, maar verwacht niet dat ze nog iets samen gaan doen. Ze hebben dat album gemaakt en hebben er een beetje met getoured in de VS.
Ik denk dat dat hoofdstuk nu zowat afgesloten is.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Prima namen, ik word eigenlijk alleen van Mac Demarco enthousiast. Ik durf niet aan te nemen dat Interpol hierin geen headliner spot heeft. Hoop het iig niet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Prima namen, ik word eigenlijk alleen van Mac Demarco enthousiast. Ik durf niet aan te nemen dat Interpol hierin geen headliner spot heeft. Hoop het iig niet.

Denk dat ze dat anders wel hadden vermeld. Anderzijds staat in het inleidingstekstje dat ze naast het meer spelen dus op ONE lijkt me... Kurt Vile lijkt me ook een ONE naam. Zou wel sterk zijn als ze afkomen met een rijtje: Headliner X - Interpol - Kurt vile op dezelfde stage
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Had ook meer namen verwacht, maar de namen die ze tot nu toe bekend hebben gemaakt zijn voor mij namen die ik allemaal misschien wel wil zien.

Ik verwacht qua headliner nog wel een relatief grote naam, aangezien Interpol geen headliner is. Je kunt moeilijk met een Boel Gallagher, Alt-j, Jamie xx of Run the Jewels aankomen als je net Interpol op podium 1 hebt gehad lijkt me.
 

scorpion29

Playlistbediener
30 nov 2018
28
18
Na 3 jaar BKS moeten ze wel met wat meer komen om mij over de streep te trekken. Leuk sfeertje daar, prettig terrein, maar dat alleen is niet genoeg. Poule waaruit ze putten is niet al te groot en dat gaat ze een beetje wreken vrees ik. Mac deMarco en Cigarettes: been there, done that. Interpol wel aardig maar reeds gezien deze week.
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
66
0
Mooi rijtje namen! Ik ben net als vorig jaar een BKS-lijstje begonnen, omdat ik de festileaks-lijst altijd wat karig vind (en het stiekem een hobby is). Zou leuk zijn als jullie er even naar kunnen kijken en wellicht nog op of aanmerkingen hebben :). Bijvoorbeeld voor nummers (publieksfavorieten) van een Kurt Vile, waar ik minder bekend in ben. Thanks! https://open.spotify.com/user/spotifytingen/playlist/3SJuL9uerxHueequufi5bj?si=JBMmlVKgRQ-gkrrcUk-40g
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Na 3 jaar BKS moeten ze wel met wat meer komen om mij over de streep te trekken. Leuk sfeertje daar, prettig terrein, maar dat alleen is niet genoeg. Poule waaruit ze putten is niet al te groot en dat gaat ze een beetje wreken vrees ik. Mac deMarco en Cigarettes: been there, done that. Interpol wel aardig maar reeds gezien deze week.

Mee eens. Maar kijk eens naar de festivals in dezelfde periode; het is overal komkommertijd. De hoop is een beetje dat met Primavera zich wat 'verse' namen aandienen waar ook BKS van profiteert. In elk geval zal dat één of twee headliners zijn. Overigens, als je puur naar de kwaliteit kijkt dan mogen we met Bon Iver, Kurt Vile en Interpol niet mopperen toch?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Verwacht ik ook eerlijk gezegd. Bv Spiritualized, My Bloody Valentine, Beach House, Superchunck en Modest Mouse.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Mooi rijtje namen! Ik ben net als vorig jaar een BKS-lijstje begonnen, omdat ik de festileaks-lijst altijd wat karig vind (en het stiekem een hobby is). Zou leuk zijn als jullie er even naar kunnen kijken en wellicht nog op of aanmerkingen hebben :). Bijvoorbeeld voor nummers (publieksfavorieten) van een Kurt Vile, waar ik minder bekend in ben. Thanks! https://open.spotify.com/user/spotifytingen/playlist/3SJuL9uerxHueequufi5bj?si=JBMmlVKgRQ-gkrrcUk-40g

Bon Iver: Perth en creature Fear erbij. Live 2 vand e hoogtepunten als je het mij vraagt.
Interpol: Barricade, en eigenlijk heel Turn On The Bright Lights zou ik erin zetten :D (of toch zeker Say Hello To The Angels, PDA en Obstacle 2 nog)
Kurt Vile: KV Crimes, One Trick Ponies er zeker bij.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Prima vier namen. Als Interpol op een verder sterke dag staat, wil ik in elk geval één dag wel weer gaan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Dagen staan ook al op de BKS-site:

31 mei: Bon Iver
1 juni: Cigarettes after Sex, Mac DeMarco
2 juni: Interpol, Kurt Vile
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Al 2 jaar op rij dat ik maar 1 headliner heb gezien. Dus ik ben er sowieso bij volgend jaar wat de headliners ook mogen zijn.
Maar toch, hier een klein wensje
The Strokes – Bon Iver – Vampire Weekend – Tame Impala (3/4 dan)
Interpol – Kurt Vile – Peter Hook & The Light
Television – Mac Demarco – Badly Drawn Boy – Meat Puppets – 65daysofstatic – Dot Hacker – Japandroids – Beirut – Black Lips – Parquet Courts – Kiasmos – Diiv

En onder het motto dromen mag zou het mooi zijn als hier ooit eens iets gefixed van kan worden:
The Postal Service – The Replacements – The Mars Volta – 13th Floor Elevators

Even mezelf quoten. Begin juni deze voorspelling gedaan met Bon iver, Kurt Vile, Interpol en Mac DeMarco in... de rest mag ook gerust kloppen :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken