Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.041
3.386
Catch is in maart. Exclusiviteit lijkt me dan onwaarschijnlijk als het festivalseizoen nog moet beginnen.

In de advertenties die ik op Instagram krijg staat toch echt 'Jon Hopkins exclusieve NL show'.

Zou ook graag zien dat 'ie nog ergens komt, maar dat zou wel de 4e keer in een jaar tijd zijn (DTRH, Paradiso, Catch en dan BKS), maar lijkt me ook vrij veel
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
noid wrote:
Catch is in maart. Exclusiviteit lijkt me dan onwaarschijnlijk als het festivalseizoen nog moet beginnen.

In de advertenties die ik op Instagram krijg staat toch echt ‘Jon Hopkins exclusieve NL show’.

Zou ook graag zien dat ‘ie nog ergens komt, maar dat zou wel de 4e keer in een jaar tijd zijn (DTRH, Paradiso, Catch en dan BKS), maar lijkt me ook vrij veel

Niet erg!! Die plek na de ONE-headliner hadden we toch bedacht voor Thom Yorke!?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Joris wrote:

noid wrote:
Catch is in maart. Exclusiviteit lijkt me dan onwaarschijnlijk als het festivalseizoen nog moet beginnen.


In de advertenties die ik op Instagram krijg staat toch echt ‘Jon Hopkins exclusieve NL show’.

Zou ook graag zien dat ‘ie nog ergens komt, maar dat zou wel de 4e keer in een jaar tijd zijn (DTRH, Paradiso, Catch en dan BKS), maar lijkt me ook vrij veel

Niet erg!! Die plek na de ONE-headliner hadden we toch bedacht voor Thom Yorke!?
Er zijn twee van die plekken te vergeven toch? Of heeft Thom een weekend residency? ;-)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Ik ben benieuwd wat Governors Ball maandag van zich laat horen. (Op hun website staat: BE THE FIRST TO KNOW THE LINEUP More info coming 12/10!) Misschien dat we dan in ieder geval weten wie er niet naar BKS komen.

Nee hoor, dat duurt nog wel even. Gaan eerst nog dagen 'clues' naar een select aantal mensen op hun maillijst sturen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
JoLe wrote:
Ik ben benieuwd wat Governors Ball maandag van zich laat horen. (Op hun website staat: BE THE FIRST TO KNOW THE LINEUP More info coming 12/10!) Misschien dat we dan in ieder geval weten wie er niet naar BKS komen.

Nee hoor, dat duurt nog wel even. Gaan eerst nog dagen ‘clues’ naar een select aantal mensen op hun maillijst sturen.

Nou ik zou nu ook graag wat clues ontvangen van BKS
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
In artistiek en kwalitatief opzicht niks op aan te merken maar de glorietijd van Kraftwerk licht al lichtjaren achter ons. Merkwaardige boeking en toch wel een verlegenheidsheadliner.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.705
695
Zeker stoere boeking, maar of je hiermee je de dag uitkoopt. Waarschijnlijk komt er nog een heel mooi dagprogramma bij.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Verrassende boeking, heel erg benieuwd naar! Goed gedaan organisatie, fijn om sowieso weer nieuws te horen. De afdeling voorpret maakt wederom een vreugdesprongetje.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
490
36
Fantastische boeking! Onverwacht, interessant en past perfect! Met deze 2 headliners ben ik super blij én ze zijn beide 'klein' genoeg om nog een briljant dagprogramma erbij te zetten!
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
450
219
In artistiek en kwalitatief opzicht niks op aan te merken maar de glorietijd van Kraftwerk licht al lichtjaren achter ons. Merkwaardige boeking en toch wel een verlegenheidsheadliner.
Ik vind het ook een vreemde boeking. Dit klinkt voor mij als een "we hadden geen betere optie headliner". Ik had toch echt gehoopt op een wat meer relevantere/nieuwere act. En een 3D show op een festival? Dat klinkt voor mij persoonlijk als een show wat "upgraden"die al jaren hetzelfde is. Daarnaast ben ik ook gewoon een bandjes liefhebber, dus maar vurig hopen dat er wat leuks tegenover staat elders op het terrein
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
In artistiek en kwalitatief opzicht niks op aan te merken maar de glorietijd van Kraftwerk licht al lichtjaren achter ons. Merkwaardige boeking en toch wel een verlegenheidsheadliner.

Helemaal mee eens maar goed dat geldt voor veel meer bands (bv The Cure). Het is dit jaar blijkbaar lastig om 3 urgente indie headliners te vinden. Dan is Kraftwerk niet zo’n slecht alternatief. Zeker niet als ze dan wel een goede undercard hebben.

Mooi woord verlegenheidsheadliner!
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
450
219
Hilarisch overigens. Er zijn hier en daar mensen aan het klagen over het feit dat die 25.000 3D-brillen te veel afval opleveren en niet passen bij een duurzaam festival als BKS :lol:
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Over Kraftwerk wordt door de meeste muziekliefhebbers altijd ontzettend lovend gesproken, maar ik heb eigenlijk nooit de tijd genomen om het echt te luisteren, dus dat komt wat betreft de voorpret goed uit. Ik vind het vooral een verrassende boeking, en denk dat het het dagprogramma inderdaad ten goede komt.

Wie o wie zal die derde headliner dan toch zijn? Tame Impala?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken