Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.019
169
Misschien klinkt dit heel gek, maar het nieuwe album van Mumford & Sons zou niet misstaan op BKS denk ik zo
gekke dingen .... daar hou ik van. Ik denk trouwens wel dat M&S niet komt. Nee we moeten Primaverasound afwachten vooraleer de derde headliner zich kenbaar maakt in het gossipcircuit. Dat zou dan toch The Strokes kunnen zijn bv.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Rudy190 wrote:
Misschien klinkt dit heel gek, maar het nieuwe album van Mumford & Sons zou niet misstaan op BKS denk ik zo

gekke dingen …. daar hou ik van. Ik denk trouwens wel dat M&S niet komt. Nee we moeten Primaverasound afwachten vooraleer de derde headliner zich kenbaar maakt in het gossipcircuit. Dat zou dan toch The Strokes kunnen zijn bv.

Misschien zijn de 3 headliners al wel bekend in het geruchten circuit, dan denk ik aan kanshebbers als: The Cure, Florence & The Machine, Bon Iver, Smashing Pumpkins en Vampire Weekend. Hebben allen al shows in Europa deze zomer en kunnen eventueel BKS headlinen.
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
67
6
Het klinkt inderdaad gek, maar puur luisterend naar de muziek uit de laatste plaat zou het écht heel goed kunnen!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Misschien klinkt dit heel gek, maar het nieuwe album van Mumford & Sons zou niet misstaan op BKS denk ik zo
Die mag de aanwezige platenzaak inderdaad best in een donker hoekje verkopen. Maar daar blijft het wel bij.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.030
3.376
Ik denk gewoon dat de confetti overgoten show van M&S niet echt op Best Kept Secret past. Editors had dan ook zo'n show, maar die hebben toch echt iets minder 'grote' hits denk ik.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Hopelijk krijgt Aldous Harding een herkansing. Vorig jaar heeft ze haar tour afgebroken omdat ze met een nieuw album aan de slag zou gaan, maar daaromtrent blijft het te lang stil. Aldous is een betoverend Elfje uit het wonderschone Nieuw Zeeland waar ik een diep zwak voor heb. Haar betoverende verschijning en fabelachtige stem past wat mij betreft bij een festival als BKS.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.019
169
Met zoveel moois in de pijplijn hebben we besloten om maar alvast early birds te halen en die zijn dus ook binnen ! : Wiehoe !)
Ik heb er gewoon weer veel zin in volgend jaar.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Stephen Malkmus & The Jicks 2 dagen na Best Kept in België... Super nieuws! Kan niet meer fout gaan toch?

En Smashing Pumpkins nu ook naar Rock Am Ring (1 week na BKS)
 

kiwi

Playlistbediener
6 nov 2018
24
0
Hopelijk krijgt Aldous Harding een herkansing. Vorig jaar heeft ze haar tour afgebroken omdat ze met een nieuw album aan de slag zou gaan, maar daaromtrent blijft het te lang stil. Aldous is een betoverend Elfje uit het wonderschone Nieuw Zeeland waar ik een diep zwak voor heb. Haar betoverende verschijning en fabelachtige stem past wat mij betreft bij een festival als BKS.
Er komt in elk geval één kiwi naar BKS in 2019 (echter niet op het podium maar voor het podium )

Het blijft inderdaad veel te lang stil rond Aldous Harding, ik verwacht nog niet echt een grote tour voor haar.
Er is wel veel leuks uitgekomen in Nieuw-Zeeland het afgelopen jaar, maar ik zie dat daar al veel van in Nederland/Europa getourt heeft het afgelopen jaar, eg Unknown Mortal Orchestra, MY BABY :), Orchestra of Spheres. Ook Aldous' ex vriendje Marlon Williams is actief aan het touren. Misschien dat The Chills of Broods wel een oversteekje maken naar Europa na hun recente releases.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Gabi van Primavera Sound heeft gisteren gezegd dat de line-up wordt afgerond en aanstaande is. Hopelijk dus eerste week december ofzo wat moois van die kant... Mag toch aannemen dat BKS dan niet lang meer kan wachten, met vooralsnog wekelijkse aankondigingen van APE. Wordt weer een trosje namen verwacht vandaag bij APE.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Om hier meteen maar weer op terug te komen: bij efestivals verwacht de beheerder dat APE misschien morgen pas komt. Vandaag wellicht British Summer Time, groot eendaags geheel met waarschijnlijk grote namen.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Om hier meteen maar weer op terug te komen: bij efestivals verwacht de beheerder dat APE misschien morgen pas komt. Vandaag wellicht British Summer Time, groot eendaags geheel met waarschijnlijk grote namen.

... en de naam die diezelfde beheerder heeft gehoord voor de APE-aankondiging is Christine + the Queens.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.019
169
Primaverasound: Built to Spill (onbevestigd zekerheidje); Shellac, dEUS, Cupido, Sophie, John Grant, Julia Holter (sterke geruchten); My Bloody valentine, J Balvin, Snail Mail, Giorgio moroder, Mitski (geruchten).
Christine & the Queens is leuke franse danspop, maar is imo geen headliner materiaal. The Chemical bros. spookt al een paar dagen door m'n hoofd als headliner voor BKS19.
Smsshing Pumpkins lijkt alleen op Livenation te zitten, net als Tool.

Kijkend naar announcements zijn dit een beetje de verdelingen tussen DTRH en BKS, waar DTRH nog wat aan LL gaat verliezen.
BKS: Chemical bros. - The Cure - Bon Iver
Mac demarco - Danny brown - Spiritualized - John Grant - Primal Scream - George Ezra (jaja) - first Aid Kit - The Vaccinbes - Slaves - the Hunna - Mystery Jets - the Streets
Snail Mail - dEUS - Shellac - Bult to Spill - Stephen Malkmus & The Jicks (THX4THETIP)

DTRH: Tame Impala - Mumford & Sons - Florence & The Machine
Solange - Die Antwoord - the 1975 - Vampire Weekend - Miles Kane - Lana Del Rey - Years & years - Smashing Pumpkins
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Chemical Brother op BKS geloof ik ook niet. Mumford and Sons op DTRH, dat zou best passen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.019
169
Ik kan me totaal niet voorstellen dat Chemical Brothers op BKS gaan staan.
Kon ik van LCD Soundsystem ook niet, toch stonden ze er gewoon. Chemical brothers doen APE en BKS is naar voren gezet om ook meer van APE-boekingen gebruik te kunnen maken. daarnaast gaat chemical Brothers een uitgerbeide US tour doen met hu nnieuwe album, en komen ze dus voor een paar gigs eind mei/begin juni naar Europa.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Indiaantje89 wrote:
Ik kan me totaal niet voorstellen dat Chemical Brothers op BKS gaan staan.

Kon ik van LCD Soundsystem ook niet, toch stonden ze er gewoon. Chemical brothers doen APE en BKS is naar voren gezet om ook meer van APE-boekingen gebruik te kunnen maken. daarnaast gaat chemical Brothers een uitgerbeide US tour doen met hu nnieuwe album, en komen ze dus voor een paar gigs eind mei/begin juni naar Europa.

LCD zijn geen 'knopjesdraaiers' als CB, maar een band die zo ongeveer alle relevante muziekstromen van de laatste 30 jaar door elkaar gooit!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Er komt eindelijk wat beweging bij BKS. Vrijdag sluit de 'early bird'. Gaan we dan volgende week nieuws krijgen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken