Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.199
MixTape wrote:

Dirk wrote:
Met zoveel moois in de pijplijn hebben we besloten om maar alvast early birds te halen en die zijn dus ook binnen ! : Wiehoe !)
Ik heb er gewoon weer veel zin in volgend jaar.


Met camping? Jij woont toch om de hoek?
Ik zou willen dat er early bird tickets zonder camping waren…

Met camping maar ik ga niet op de camping staan.
Ik denk dat de prijs van de early bird met camping net zo duur, dan niet goedkoper is dan weekendkaartjes zonder camping buiten de early bird. We komen in 2019 weer op en neer fietsen, vorig jaar had ik een huisje, dat beviel me echt heel erg goed om eerlijk te zijn.
Ik denk dat BKS 2019 best wel eens in trek kan zijn, vandaar dat ik maar al;vast kaartjes heb gescoord.
Ik zie Weezer opeens bij Werchter announced staan…..ik zou geen probleem hebben met hun boeking.

Weezer tourt nooit echt lang in Europa, en ze zijn dus een maand later pas in Europa + hebben ook al een show in Nederland. Dus denk niet dat je die moet verwachten.
The Cure hoeft niet meer voor mij sinds ik heb beslist die dag naar Werchter te gaan. Doe dan maar een andere headliner.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Profielfoto op facebook is veranderd! Morgen nieuwe namen?

Je bent me net voor! Heel erg blij mee, hoop dat er mooi nieuws aan zit te komen. Zeker nu ik aardig impulsief nog snel een kaartje met korting heb gekocht.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.261
2.201
Bon Iver aangekondigd!! JAAASSSAAAAAAaaaaaa

Mooie eerste naam!
Zaterdag start voorverkoop; vrijdag al voor accomodaties!

En... 'we hebben sneller dan je denkt meer Best Kept Secret-nieuws'. Gaan ze voor een Mad Cool-achtige dagelijkse aankondiging van namen?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Blij met Bon Iver en ben benieuwd naar het vervolg wat blijkbaar niet lang op zich laat wachten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Bon Iver, dat zat eraan te komen. Ben niet bekend met de muziek om eerlijk te zijn.

Erg benieuwd wat er binnenkort dan nog komt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.261
2.201
Zo te zien gaan zaterdag ook alle dagkaarten in de verkoop. Neem aan dat morgen en overmorgen de andere headliners bekend worden gemaakt, en dan donderdag een deel van de rest van het programma.

Bon Iver stond bovenaan mijn top 5 voor dit jaar. Ben erg blij met deze boeking!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Kooijtje wrote:
Al bijna 8000 early birds verkocht

Lijkt me sterk..

Het staat in hun mail dus dat zal echt wel kloppen. De quote 'sneller meer nieuws dan je denkt' betekende vorig jaar dat er een batch namen bekend zouden worden gemaakt diezelfde avond op de radio bij 3voor12. Dat ging toen niet door want de namen lekte eerder uit die dag maar wellicht gaan ze nu voor de herkansing?

Bon Iver: fijn. En in tegenstelling tot veel genoemde namen eens geen afgelikte boterham.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.058
8.695
Bon Iver, mooie eerste naam! Perfect voor Best Kept Secret. Nog nooit gezien, maar ik verwacht een Sigur Ros achtige ervaring.? Gaat perfect werken op die ONE in het donker.

Wel opvallend om met een kleinere headliner te beginnen. Als ze The Cure hadden, dan deelden ze die toch wel als eerste? Heel benieuwd wat de andere headliners zijn.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ja! Een gat in de lucht gesprongen vanwege deze geweldige eerste naam. Na Arcade Fire en Radiohead mijn favoriete artiest, en ik ben ontzettend blij hem in een idyllische setting à la Best Kept Secret te kunnen gaan zien!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

Kooijtje wrote:
Al bijna 8000 early birds verkocht


Lijkt me sterk..

Het staat in hun mail dus dat zal echt wel kloppen. De quote ‘sneller meer nieuws dan je denkt’ betekende vorig jaar dat er een batch namen bekend zouden worden gemaakt diezelfde avond op de radio bij 3voor12. Dat ging toen niet door want de namen lekte eerder uit die dag maar wellicht gaan ze nu voor de herkansing?

Bon Iver: fijn. En in tegenstelling tot veel genoemde namen eens geen afgelikte boterham.

Onmogelijk voor het publiek om te controleren en door te beweren dat je reeds ruim 40% van je weekendtickets incl. camping verkocht hebt creëer je de nodige druk bij twijfelaars dat ze snel moeten handelen, kortom; ik denk dat die cijfers aangedikt zijn.

Desniettemin; heerlijke naam die ik vanaf de voorste rij ga bekijken, mooi ook dat ze op de openingsdag staan!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.218
10.636
Dillinger wrote:

James wrote:

Kooijtje wrote:
Al bijna 8000 early birds verkocht


Lijkt me sterk..


Het staat in hun mail dus dat zal echt wel kloppen. De quote ‘sneller meer nieuws dan je denkt’ betekende vorig jaar dat er een batch namen bekend zouden worden gemaakt diezelfde avond op de radio bij 3voor12. Dat ging toen niet door want de namen lekte eerder uit die dag maar wellicht gaan ze nu voor de herkansing?

Bon Iver: fijn. En in tegenstelling tot veel genoemde namen eens geen afgelikte boterham.

Onmogelijk voor het publiek om te controleren en door te beweren dat je reeds ruim 40% van je weekendtickets incl. camping verkocht hebt creëer je de nodige druk bij twijfelaars dat ze snel moeten handelen, kortom; ik denk dat die cijfers aangedikt zijn.

Desniettemin; heerlijke naam die ik vanaf de voorste rij ga bekijken, mooi ook dat ze op de openingsdag staan!

Vind ik een nogal paranoïde stelling. Sterker, ik denk dat Bon Iver er helemaal niet staat. Dit zeggen ze alleen maar zodat mensen kaarten gaan kopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken