Best Kept Secret 2018

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
@Mixtape Snow Patrol op Pinkpop en niet op BKS/LL. Zie ik je daar? :)

Normale berichten versturen lukt niet. tsssss
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Heb even de poster bekeken van 2017 en die van nu. BKS heeft de derde categorie namen losgelaten. Er zijn er nu maar 3 ipv 4. Categorie 2 en 3 waren vorig jaar totaal 30 namen en in 2018 hebben we nu totaal 18 namen onder de headliners. Er komen dus normaal gesproken er nog 12 van die categorie.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Heb even de poster bekeken van 2017 en die van nu. BKS heeft de derde categorie namen losgelaten. Er zijn er nu maar 3 ipv 4. Categorie 2 en 3 waren vorig jaar totaal 30 namen en in 2018 hebben we nu totaal 18 namen onder de headliners. Er komen dus normaal gesproken er nog 12 van die categorie.

Dat klopt, maar waarschijnlijk zijn dat de namen voor midden op de dag. De subs op ONE en afsluiters op TWO kennen we waarschijnlijk al wel.

Wat denken we trouwens van Wolf Parade? Staan op Primavera, daarna is de speellijst gevuld tot 8 juni (Oostenrijk/Tsjechië/Zwitserland). Maar kan als de er meer data bijkomen natuurlijk ook nog naar DTRH of Lowlands.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Wolf Parade wordt geboekt door Friendly Fire dus als ze op festival staan in Nederland ligt BKS voor de hand. Zijn wel in 2016 geweest en afgelopen jaar nog in Melkweg. Van mij mogen ze zeker komen!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Wolf Parade wordt geboekt door Friendly Fire dus als ze op festival staan in Nederland ligt BKS voor de hand. Zijn wel in 2016 geweest en afgelopen jaar nog in Melkweg. Van mij mogen ze zeker komen!

Open doel dus???
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Lees nou steeds dat 'de grote namen' nu wel geweest zijn, maar nogmaals: wie zou dan de zondag moeten subben? Gaat echt niet FJM zijn hoor.. Dus denk toch aan iets wat nog van Primavera/APE moet komen.. Grizzly Bear, Belle & Sebastian, Interpol, Yeah Yeah Yeahs...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
De subs op ONE en afsluiters op TWO kennen we waarschijnlijk al wel

Kan goed zijn!
Vet is Main stage
2017: Metronomy, George Ezra, James Blake, King Gizzard &TLW, Soulwax, Thomas Azier
2018: Angus & Julia Stone, Chvrches, Father John Misty, Tyler The Creator, Spoon, Vince Staples

ONE een pak commerciëler vorig jaar. TWO een pak beter (naar mijn smaak, maar ik ben niet zo'n hiphopfan op een paar uitzonderingen na).
Al hoop ik nog iets boven Spoon en Angus & Julia Stone (die laatste stonden in 2014 als 3e laatste. Zijn die nog veel populairder geworden sinds toen?)

 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Angus & Julia Stone heeft al eens in de HMH en in TivoliVredenburg gestaan. Sub op ONE lijkt mij daarom logisch.
Spoon staat al heel lang op het verlanglijstje van de organisatie. Ik zou het niet vreemd vinden als BKS hen (net als in 2016 Wilco) de ruimte geeft een langere set op TWO te spelen.
Dit jaar gelukkig nog geen Ezra/Kaleo/Boxer Rebellion-achtige namen.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Lees nou steeds dat ‘de grote namen’ nu wel geweest zijn, maar nogmaals: wie zou dan de zondag moeten subben? Gaat echt niet FJM zijn hoor.. Dus denk toch aan iets wat nog van Primavera/APE moet komen.. Grizzly Bear, Belle & Sebastian, Interpol, Yeah Yeah Yeahs…

B&S staan dan in de VS; ik meen de YYY's ook. Grizzly Bear is ook in augustus in Europa; Lowlands lijkt waarschijnlijk.
En waarom FJM niet als sub? Was volgens 3voor12 hoogtepunt van DTRH17 en heeft daarna in een uitverkocht TivoliVredenburg gestaan.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Lees nou steeds dat ‘de grote namen’ nu wel geweest zijn, maar nogmaals: wie zou dan de zondag moeten subben? Gaat echt niet FJM zijn hoor.. Dus denk toch aan iets wat nog van Primavera/APE moet komen.. Grizzly Bear, Belle & Sebastian, Interpol, Yeah Yeah Yeahs…

B&S staan dan in de VS; ik meen de YYY’s ook. Grizzly Bear is ook in augustus in Europa; Lowlands lijkt waarschijnlijk.
En waarom FJM niet als sub? Was volgens 3voor12 hoogtepunt van DTRH17 en heeft daarna in een uitverkocht TivoliVredenburg gestaan.

Voor mijn gevoel is FJM écht een artiest voor de TWO, maar kan ook aan mij liggen, daarbij zouden de Yeah Yeah Yeah's en daarna LCD perfect werken, als ik me niet vergis staan ze zo ook op APE aangekondigd... Staan inderdaad ook op GB in New York maar dan hebben ze nog 10 dagen :)
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
130
86
FJM gaat echt wel op de One staan. Hij staat heel vaak op grote podia, check maar optreden op Roskilde (YouTube). Zijn optredens zijn ook best theatraal met groot orkest etc. Ik hoop juist dat Angus & Julia Stone op de Two staan, maar dan staan ze vlak voor The National. Dus het liefst staan ze eind van de middag op Two, maar zal wel niet gebeuren denk ik?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
667
Weet niet of het al bekend was maar Parklife Festival heeft line-up ook bekend gemaakt. O.a. Lorde , The XX, Lian Gallagher, Sampha, etc..
 

markr

Playlistbediener
9 jan 2018
35
0
Baie gelukkig met hoe die line up uiit gedraai het! All them witches, The Kills, ARCTIC MONKEYS!! Al wat dit nog beter kan maak vir my is War on Drugs en Slowdive.

Het ook gister aand The Districs ontdek en geniet dit nogals baie!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Dit jaar hebben ze volgens mij wel echt de moeite genomen om ook veel vrouwelijke artiesten te boeken, wat een goede vooruitgang is. Wel vind ik het dan raar dan ze niet voor een vrouwelijke headliner zijn gegaan zoals Lorde, want die zou de met haar tourschema perfect op BKS kunnen spelen. Dan denk ik dat ze op Lowlands staat.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Als verwacht staan The War on Drugs en Grizzly Bear dus inderdaad op Lowlands en kunnen we die nu echt afschrijven voor BKS.
Ik verwacht Lorde op Pinkpop. Vraag me af of we Björk nog ergens kunnen verwachten.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Jammer van TWOD, Protomartyr en Grizzly Bear. Al is de eerste geen verrassing. Het lijkt er steeds meer op dat Björk niet op een festival in Nederland staat wat erg jammer is.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Beck op 4 juni in Tilburg. Kunnen we (als hij überhaupt nog in beeld was) dus ook van de lijstjes halen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Angus & Julia Stone heeft al eens in de HMH en in TivoliVredenburg gestaan. Sub op ONE lijkt mij daarom logisch.
Spoon staat al heel lang op het verlanglijstje van de organisatie. Ik zou het niet vreemd vinden als BKS hen (net als in 2016 Wilco) de ruimte geeft een langere set op TWO te spelen.
Dit jaar gelukkig nog geen Ezra/Kaleo/Boxer Rebellion-achtige namen.

Nee, precies. Dat doen ze dit jaar beter met nieuwe aanvullingen; the Kills en Warpaint. Terugkerend probleem bij de namen, net onder de headliners: de herhalingen. Chvrches, Angus en Julia, Unkown Mortal Orcehestra en Nog(!) maar eens Wolf Alice. Daar had ik liever wat originelers gezien. Een St.Vincent en een Protomartyr, een Grizzly Bear, een Shellac.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken