Best Kept Secret 2018

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Baas wrote:

Indiaantje89 wrote:
The National (ergens vooraan) – Vince Staples


Dit wil ik dus ook, maar ik ben bang dat Vince dan aansluitend is, en dan mis je sowieso een deel van zijn set.

The National ga ik sowieso full set zien, dat is voor mij een no brainer.

Ja ik ook, en vooraan. Maar dan mis je dus een deel van Vince, terwijl ik daar ook de hele set van zou willen zien.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Ik denk dat Vince Staples in de two staat, en dat The National direct na zijn set begint. Ik zou ze ook heel graag allebei helemaal willen zien, en ik hoop dat de organisatie snapt dat er best veel mensen zijn die dat willen. Het zijn namelijk allebei een beetje van die critical darlings. Ik heb The National wel al in de AFAS Live gezien, maar ik denk dat ik ze wel sowieso weer helemaal vanaf het begin wil zien. En aan Vince's setlist te zien mis je dan waarschijnlijk iets van "Norf Norf", "Big Time", "Blue Suede", en "Yeah Right".
 

anachonda

Playlistbediener
28 nov 2017
17
0
Florence + the Machine staat in de Spotify-lijst maar is volgens mij nog niet aangekondigd. Zijn ze per ongeluk weer een secret aan het weggeven?

Vind overigens de lijst namen mooi, behoorlijk onbekend maar veel wat stevigere muziek. Dat doet de organisatie goed. Een paar mooie headliners, wat bands die op herhaling komen en al wat groter zijn en dan heel veel onbekende namen van behoorlijk divers pluimage. Dat wordt weer veel ontdekken en dat is toch waar het festival voor staat.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Dat is opvallend! Florence + The Machine zou toch wel een headliner zijn of niet? Van mij hoeft het niet.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Dat is toch alleen een remix van F+TM door iemand die wel op het programma staat?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
VR: Arctic Monkeys - Future Islands - Tyler, The Creator - Deerhunter - The Districts - Ray Fuego
ZA: The National - Angus and Julia Stone - Four Tet - The Internet - Vince Staples
ZO: LCD Soundsystem - Father John Misty - Rodriguez - Spoon - Unknown Mortal Orchestra - Wolf Alice - Gus Dapperton - Yellow Days

Vooralsnog dus echt meer dan genoeg dingen die ik graag wil zien, met vetgedrukt de namen die ik echt liever niet mis. Ook moet ik me echt nog even in luisteren bij de meeste namen. Hopelijk wordt het tijdschema een beetje gunstig :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ik denk dat Tyler voor AM speelt in TWO. En ..trail of dead FIVE afsluit, wordt lastig dus.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik hoop het niet wat betreft Tyler en Vince Staples. Wat betreft Tyler, ik wil die gast wel echt helemaal checken. We'll see..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Opvallend dat de dagkaarten voor de AM dag nog niet uitverkocht zijn. Voor de vorige editie deed Radiohead dat nog binnen enkele minuten (en zonder een andere naam op het affiche).

Zal wel veel met het aanbod te maken hebben (DTRH dat enorm sterk is, Pinkpop die nog eens met goede headliners komt), maar toch opvallend.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Opvallend dat de dagkaarten voor de AM dag nog niet uitverkocht zijn. Voor de vorige editie deed Radiohead dat nog binnen enkele minuten (en zonder een andere naam op het affiche).

Zal wel veel met het aanbod te maken hebben (DTRH dat enorm sterk is, Pinkpop die nog eens met goede headliners komt), maar toch opvallend.

Vrij logisch imo. Het is een vrijdag, en de kaartverkoop is al gestart waardoor de buzz wat minder is.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
667
mattman wrote:
Opvallend dat de dagkaarten voor de AM dag nog niet uitverkocht zijn. Voor de vorige editie deed Radiohead dat nog binnen enkele minuten (en zonder een andere naam op het affiche).

Zal wel veel met het aanbod te maken hebben (DTRH dat enorm sterk is, Pinkpop die nog eens met goede headliners komt), maar toch opvallend.

Vrij logisch imo. Het is een vrijdag, en de kaartverkoop is al gestart waardoor de buzz wat minder is.

Plus, met alle respect, is Arctic Monkeys ook gewoon niet zo groot als Radiohead. Hoewel ik het zelf betere muziek vind dan Radiohead.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Radiohead is wel nog nét iets groter ja. Zeker qua status. Maar denk dat zeker in de UK, AM er niet ver van verwijderd zit. Die verkopen ook gewoon 2x Finsbury park (80.000 totaal) uit.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Voor mij hoeft heer eerlijk gezegd allemaal niet uit te verkopen. Veel fijner als het wat rustiger is.

Psies! En dan in de ticketswap een weekendkaartje scoren voor daggeld. Is me al 4 x gelukt. Alleen vorig jaar niet, toen heb ik meer betaald omdat ik RADIOHEAD moest zien....
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
eloelo wrote:

mattman wrote:
Opvallend dat de dagkaarten voor de AM dag nog niet uitverkocht zijn. Voor de vorige editie deed Radiohead dat nog binnen enkele minuten (en zonder een andere naam op het affiche).

Zal wel veel met het aanbod te maken hebben (DTRH dat enorm sterk is, Pinkpop die nog eens met goede headliners komt), maar toch opvallend.


Vrij logisch imo. Het is een vrijdag, en de kaartverkoop is al gestart waardoor de buzz wat minder is.

Plus, met alle respect, is Arctic Monkeys ook gewoon niet zo groot als Radiohead. Hoewel ik het zelf betere muziek vind dan Radiohead.

Eddie ga ff een halte verder..of je mond spoelen, foei!! ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken