Best Kept Secret 2018

Haha, goed gevonden Pwoperfish,

Yellow Days, Warpaint, Umfang, Wolf Alice, The Kills, The Districts, SYML, Susanne Sundfor, Sudan Archives, Ray Fuego, Palm, Optimo, OMNI, Moaning, Mattiel, Lido Pimienta, Karen Elson, John Maus, Job Jobse, Gus Dapperton, Flohio, Downtown Boys, Cociane Piss, Bully, Arctic Monkeys, Angus & Julia Stone, All Them Witches

Yellowdays, Warpaint,, Umfang, Wolf Alice, The Kills, The Districts, SYML, Susanne Sundfor, Sudan Archives, Ray Fuego, Palm, Optimo, OMNI, Moaning, Matiel, lidopimienta, Karen Elson, John Maus, Job Jobsen, Gus Dapperton, Flohio, Downtown Boys, Cociane Piss, Bully, Arctic Monkeys, Angus & Julia Stone, All Them Witches

Goed bezig! Leuk.

Maaaarrrrrrr...
als BKS meeleest, zijn ze niet blij... denk ik :mrgreen:

Yellowdays, Warpaint,, Umfang, Wolf Alice, The Kills, The Districts, SYML, Susanne Sundfor, Sudan Archives, Ray Fuego, Palm, Optimo, OMNI, Moaning, Matiel, lidopimienta, Karen Elson, John Maus, Job Jobsen, Gus Dapperton, Flohio, Downtown Boys, Cociane Piss, Bully, Arctic Monkeys, Angus & Julia Stone, All Them Witches

Dat is me toch wat telleurstellend.
Kan het zijn dat ze nog bezig zijn en dat er nog wat bij komt? Want geen The War On Drugs, geen Grizzly Bear, geen Phoenix, geen Interpol, geen Courtney Barnett, geen Car Seat Headrest, geen Ezra Furman, geen Flat Worms, geen...

Eens. Arctic Monkeys, Angus & Julia Stone, Warpaint en Wolf Alice zijn mooie toevoegingen. John Maus is live geweldig. Verder valt het mij tegen.

Ze zijn in ieder geval wakker, ze hebben de achterdeur van Pwoperfish gefixt (no pun intended).

Lijst valt wat tegen eigenlijk. Alle jaren BKS geweest, eerste keer dat ze hard lijken te verliezen qua line-up van DTRH. Maar BKS is meer dan alleen de line-up. En dit jaar hopelijk wat rustiger: The National heeft in oktober nog opgetreden, LCD is leuk maar geen publiekstrekker en Arctic Monkeys stonden er al een keer (de legendarische eerste aflevering). Zin in hutspot in een gehaktbal.

Ze zijn in ieder geval wakker, ze hebben de achterdeur van Pwoperfish gefixt (no pun intended).

Lijst valt wat tegen eigenlijk. Alle jaren BKS geweest, eerste keer dat ze hard lijken te verliezen qua line-up van DTRH. Maar BKS is meer dan alleen de line-up. En dit jaar hopelijk wat rustiger: The National heeft in oktober nog opgetreden, LCD is leuk maar geen publiekstrekker en Arctic Monkeys stonden er al een keer (de legendarische eerste aflevering). Zin in hutspot in een gehaktbal.
gefixt, maar wel al gezien ;)

hallodaar wrote:

Kan het zijn dat ze nog bezig zijn en dat er nog wat bij komt? Want geen The War On Drugs, geen Grizzly Bear, geen Phoenix, geen Interpol, geen Courtney Barnett, geen Car Seat Headrest, geen Ezra Furman, geen Flat Worms, geen…
BKS heeft niet hetzelfde budget als een Primavera, Arctic Monkeys zal een grote hap uit het budget hebben genomen. Vind wel dat ze beter een Grizzly Bear hadden geboekt in de plaats van een tweede maal Angus & Julia Stone, maar denk dat de meeste namen die je noemt überhaupt geen optie zijn geweest. Interpol alleen nog maar de datum met the Cure, War on Drugs zal op Lowlands staan, Phoenix te duur in verhouding met hun populariteit hier.

Dit is Optimo: http://www.bestkeptsecret.nl/wp-content/uploads/2018/01/Optimo.jpg

Matiel is een typo door mij... Kan niet terughalen wat het zou moeten zijn helaas.

neracroft wrote:

hallodaar wrote:

Kan het zijn dat ze nog bezig zijn en dat er nog wat bij komt? Want geen The War On Drugs, geen Grizzly Bear, geen Phoenix, geen Interpol, geen Courtney Barnett, geen Car Seat Headrest, geen Ezra Furman, geen Flat Worms, geen…

BKS heeft niet hetzelfde budget als een Primavera, Arctic Monkeys zal een grote hap uit het budget hebben genomen. Vind wel dat ze beter een Grizzly Bear hadden geboekt in de plaats van een tweede maal Angus & Julia Stone, maar denk dat de meeste namen die je noemt überhaupt geen optie zijn geweest. Interpol alleen nog maar de datum met the Cure, War on Drugs zal op Lowlands staan, Phoenix te duur in verhouding met hun populariteit hier.

Dat moet je mij niet vertellen, maar dit een sterke worp noemen kan je toch ook niet? Ongeacht of het grote of kleine namen zijn? Heel veel minder bekende namen (oké wel eventueel leuk om te ontdekken). En de bekendere namen zijn het soort bands die nu ook geen "wauw" effect hebben. Wolf Alice, The Kills, Warpaint allen tof maar spelen overal.

Hahaha 3voor12 denk ik ook niet, primeurtje kwijt.

Je zou toch ook echt niet 3 uur lang de VPRO gaan luisteren. Dat is geestdodend.

Als dit de namen zijn vallen ze mij nu ook tegen want je kijkt naar wat er niet is (Grizzly Bear, Slowdive, Interpol, TWOD enz) en Arctic Monkeys wist je al. Wel zijn er voor mij veel onbekende namen die nog ontdekt moeten worden en daar kunnen natuurlijk nog pareltjes tussen zitten en dat is ook wat je van BKS mag verwachten. Ook moeten er nog flink wat namen bekend worden gemaakt. Ben benieuwd naar de positie van de bekende namen als Wolf Alice, The Kills, Warpaint op de poster. Dat zal veel duidelijk maken over wat we nog kunnen verwachten.

Users who are viewing this thread