Best Kept Secret 2017

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Zie het campingreglement: dat geeft in in ieder geval antwoord op je laatste vraag:

Voor de eerste twee: geen idee. Camping B is sowieso vrij rustig. Ook twee keer op A gestaan, daar was het ook wel vrij rustig.
Met de auto naar buiten: het is een stukje lopen naar de auto (in ieder geval vanaf camping A). Maar niet getreurd: op het campingterrein of het festivalterrein is eigenlijk alles te vinden

Bedankt Grizzly...

Als ik het zo hoor komt het allemaal wel goed....

Is er verder nog gestres, zoals op lowlands of pinkpop, dat je al vroeg aanwezig moet zijn om op een bepaald veld te staan ????
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.466
1.612
Daar is het blokkenschema dan eindelijk. Op de drie kwartier die Thurston Moore krijgt en zijn positie vlak voor Arcade Fire heb ik weinig te klagen. Zaterdag matig, maar de vrijdag en zondag gaan geweldig worden.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Voor mij valt het qua clashes gelukkig wel mee. Alleen op zaterdag met Thomas Azier en Cigarettes After Sex + zondag James Blake en American Football. Ook hoopte ik dat voor Radiohead niet iets al te tofs zou komen zodat ik een goed stekkie zou kunnen vinden. Maar Thundercat wil ik ook zeker niet laten schieten!
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Voor mij valt het qua clashes gelukkig wel mee. Alleen op zaterdag met Thomas Azier en Cigarettes After Sex + zondag James Blake en American Football. Ook hoopte ik dat voor Radiohead niet iets al te tofs zou komen zodat ik een goed stekkie zou kunnen vinden. Maar Thundercat wil ik ook zeker niet laten schieten!

Goed zo, pak ik jouw goeie stekkie wel ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor mij valt het qua clashes gelukkig wel mee. Alleen op zaterdag met Thomas Azier en Cigarettes After Sex + zondag James Blake en American Football.

Hier kom ik zelf ook op uit. Die 3-way clash can Azier, Cigarettes en Thurston is kudt maar voor de rest prima blokkenschema weer!!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Verrek, Thurston Moore is 5 minuten voordat Arcade Fire begint pas klaar met spelen. Ik ben vrij teleurgesteld eigenlijk, want het blok voor Arcade Fire had ik vast gereserveerd om daarvoor klaar te gaan staan. En dan zetten ze nu al het boeiende van die dag op die ene spot voor Arcade Fire. Meende toch nie.

Andere clashes: King Gizzard vs Jenny Hval - American Football vs James Blake

Normaal zou je denken: 3 clashes, dat valt mee. Maar ik kan makkelijk 10 tijdslots opnoemen dat er echt 0 boeiends staat dus het tijdschema is gewoon kut. Heb maar een mager festivalschema op dit moment:

VR: ? - Real Estate - ? - ? - ? - Jenny Hval / King Gizzard - Run the Jewels - Weval
ZA: ? - ? - ? - ? - Cloud Nothings - ? - ? - ? - Thomas / Cigarettes / Thurston M / plek voor AF - Arcade Fire - Floating Points
ZO: Kikagaku Moyo - ? - ? - ? - ? - Strand of Oaks - ? - American Football - Thundercat / plek voor Radiohead - Radiohead

Alles bij elkaar was de lineup al facking mager en valt er ook nog eens 1/3 weg van wat ik wil zien dankzij het tijdschema. Toch niet te geloven dat op de zondag dan ook weer Kikagaku Moyo en Iguana Death Cult tegelijk staan en er vervolgens 3 uur lang niet boeiends speelt, man man.

Maar goed, toch maar positief afsluiten. Mijn plan voor het weekend wordt om me niet te veel te ergeren aan de clashes en tussendoor veel in stage 5 rond te hangen aangezien dat vast wel leuk is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.904
6.129
Die DJset van Spinvis vind ik best speciaal :lol:

Heb maar een mager festivalschema op dit moment:
?? - Real Estate - ?? - Millionaire - ?? - King Gizz - Run The Jewels - Weval
?? - The Amazones - Whitney - ?? - Cloud Nothings - Mitski - Her - ?? - Thomas Azier - Arcade Fire - Floating Points (al raad ik u stuff toch ook echt aan zenne, live zijn ze echt heel sterk heb gehoord!)
Kikagaku Moyo - Can-Shaker Pi - Kaleo - ?? - Strand Of Oaks - Jujun - American Football - Plek voor RH - RH

Moest t helpen om u mager schema wat te vullen :p
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
De enige clashes waar ik echt van baal zijn de clashes van Cigarettes After Sex/Thomas Azier en dat best laat voor Arcade Fire, en op zondag James Blake/American Football, met daarna Thundercat net voor Radiohead. Ik denk dat we naar Cigarettes After Sex gaan, en dan bij Arcade Fire maar hopen nog een beetje naar voren te kunnen komen. En American Football dan maar liever dan James Blake, en dan eerder bij Thundercat weg om bij Radiohead nog een beetje een goed plekje te hebben.

Verder ben ik blij met het blokkenschema. Mijn vriendin houdt wat meer van de Indie Pop zoals Circa Waves, Aurora en Sundara Karma, en we hebben best wel een goede balans waarbij ik niet American Football ga missen door een Aurora ofzo die ik dan niet heel interessant vind.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Die DJset van Spinvis vind ik best speciaal
1f606.svg


Black Lies wrote:
Heb maar een mager festivalschema op dit moment:

?? – Real Estate – ?? – Millionaire – ?? – King Gizz – Run The Jewels – Weval
?? – The Amazones – Whitney – ?? – Cloud Nothings – Mitski – Her – ?? – Thomas Azier – Arcade Fire – Floating Points (al raad ik u stuff toch ook echt aan zenne, live zijn ze echt heel sterk heb gehoord!)
Kikagaku Moyo – Can-Shaker Pi – Kaleo – ?? – Strand Of Oaks – Jujun – American Football – Plek voor RH – RH

Moest t helpen om u mager schema wat te vullen :p

Thanks! Zal er eens wat van gaan horen binnenkort. Thomas Azier zou ik sws skippen voor Thurston Moore normaal maar in dit schema misschien kwartiertje Azier en dan Arcade Fire.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Voor mij zijn er zeer geen hartverscheurende grote clashes. Mooi zo!
Wat de timetable me wel leert is:
1) De Main Stage is elke dag eigenlijk ontzettend saai (had daar graag Whitney, King Gizzard, Real Estate, Millionaire,... gezien).
2) De zondag voor mij ondermaats is en totaal niet kan tippen aan de andere 2 dagen (maar dat is meer persoonlijke smaak)
3) Dat THREE de rustigere kant op gaat?

Een snel (onvolledig) overzicht van wat mijn parcours ongeveer zal zijn:
VR: Slotface - Real Estate - The Parrots - Millionaire - Metronomy - King Gizzard -
ZA: The Courtneys - Froth - Whitney - Circa Waves - Cloud Nothings - George Ezra - Thurston Moore - Arcade Fire - Floating Points/Stuff
ZO: Tall Heights - Iguana Death Cult - Canshaker Pi - Kaleo - Strand Of Oaks - American Football - Radiohead (misschien maar half en zondag nacht nog naar België rijden)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Dit zal zo'n beetje mijn route worden:
VR: Amber Arcades - Sundara Karma - Real Estate - Agnes Obel - Millionaire - Metronomy - King Gizzard - Run The Jewels - The Japanese House - Yung Internet - Joey Purp
ZA: Kim Janssen - The Amazons - Whitney - Circa Waves - Thomas Dybdahl - Mitski - Her - Thomas Azier - Arcade Fire - Floating Points
ZO: Tall Heights - RY X - FIL BO RIVA - Kaleo - Cass McCombs - James Blake/American Football - Thundercat - Radiohead

Zoiets I guess. Voor mij persoonlijk wordt zondag denk ik de tofste dag.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Coole profielfoto! Ik zie Arcade Fire en Neutral Milk Hotel. Radiohead ook? Verder?
Thanks! De Jeugd Van Tegenwoordig, Future Islands, James Blake en Beck. Radiohead inderdaad ook :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Minder? Vorig jaar stonden er volgens mij helemaal geen harde namen. Kan me niet herinneren dat ik iets met meer gitaren heb gezien dan Preoccupations.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Voor mij wordt het waarschijnlijk dit:

Vrijdag:
Amber Arcades - Real Estate - The Parrots - Millionaire - Metronomy - King Gizzard & The LIzard Wizard - Run The Jewels - Weval - Kornel Kovacs - Denis Sulta

Zaterdag:
Whitney - Circa Waves - Cloud Nothings - Mitski - Wild Beasts - George Ezra - Cigarettes After Sex - Arcade Fire - Floating Points - Joy Orbison - Vatican Shadow

Zondag:
Aurora - Kaleo - Stand of Oaks - Junun - James Blake - Soulwax - Radiohead
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik heb een combiticket over, ik kan helaas niet meer. Weet iemand hoe het zit met kaarten doorverkopen? Ze staan op mijn naam dus ik weet niet of het dan wel doorverkocht kan worden.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
2 keer balen: Ik heb Froth afgelopen week nog in Brighton gezien bij The Great Escape, ze waren super en staan nu gepland tegenover The Amazons. 2e baalmoment: Thursten Moore tegenover Thomas Azier. Run the Jewels en Soulwax ga ik gewoon skippen.....



 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Dennis1808 wrote:
Ik heb een combiticket over, ik kan helaas niet meer. Weet iemand hoe het zit met kaarten doorverkopen? Ze staan op mijn naam dus ik weet niet of het dan wel doorverkocht kan worden.


als je een koper hebt, moet je de naam op de kaart laten aanpassen:

http://www.bestkeptsecret.nl/#/faq/waarom-staan-tickets-op-naam/
Wel belangrijk dat je snel verkoopt dan, vgm zetten ze namen over tot 1 juni.

Ik ben wel tevreden met het schema. Op de cigs-thurston clash na recht voor AF, is het best prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken