Best Kept Secret 2017

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Dat zou betekenen een no-go voor BKS, maar dat wisten we al. en erg vinden doen we het niet echt…..
Misschien wel materiaal voor DTRH ? Alhoewel The NAtional daar al geweest is recent.

Had ze toch graag op BKS gezien dit jaar.... maar het is al een flinke tijd bekend dat die vlieger niet op zal gaan inderdaad
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Zoals in het Rock Werchter forum werd geschreven door iemand, zal INmusic morgen met een (grote) naam komen. Kanshebber voor BKS dus!
 

ABELC

Nieuw lid
7 feb 2017
3
0
Er kan (voor zover dat nog niet gedaan was) officieel een streep door Moderat. Tourdata zijn inmiddels bekend. In het weekend van BKS staan ze al op Sonar en Maifeld Derby Festival.

Vince Staples komt trouwens binnenkort met een nieuw album. Lijkt mij wel een mooie naam voor BKS.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Er kan (voor zover dat nog niet gedaan was) officieel een streep door Moderat. Tourdata zijn inmiddels bekend. In het weekend van BKS staan ze al op Sonar en Maifeld Derby Festival.
Dit zou ik wel jammer vinden. Maar het KAN nog wel he ? Officieel gezien ?
2,3 en 4 juni staan ze ook resp. in Griekenland, UK en Ierland. Dus 16,17,18 juni in barcelona, Mannheim en ......... Hilvarenbeek ? :D :D
Maar ja, aan de andere kant heeft Mojo ze geboekt, dus ze zitten in een andere vijver dan waaruit Best Kept vist. Dus dan is het inderdaad een zekerheidje.

 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Zoals in het Rock Werchter forum werd geschreven door iemand, zal INmusic morgen met een (grote) naam komen. Kanshebber voor BKS dus!
Nou die naam is dus Kings of Leon, (gelukkig) geen kanshebber voor BKS dus.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
TheNational wrote:
Zoals in het Rock Werchter forum werd geschreven door iemand, zal INmusic morgen met een (grote) naam komen. Kanshebber voor BKS dus!


Nou die naam is dus Kings of Leon, (gelukkig) geen kanshebber voor BKS dus.

Dat vind ik ook niet heel jammer. En de nieuwe Lowlands namen, daar staat ook niets bij wat ik echt graag op BKS had willen zien... Het wordt steeds spannender wat de BKS-namen nou gaan worden.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Had toch wel graag Future Islands op BKS gezien. 2 jaar geleden een van de beste shows in het zonnetje. Maar zullen wel niet komen wegens dat ze op Lowlands staan.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Hebben de twee festivals echt nooit namen gedeeld? Want dat zou betekenen dat we ook geen mac demarco of ty segall kunnen verwachten, iets waar ik toch stiekem nog een beetje op hoopte...
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Secret Solstice Festival dat in hetzelfde weekend valt als BKS, komt volgende week ook weer met namen. Zouden ook kanshebbers bij kunnen zitten.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Onder andere Wilco, Feist, Francis and the Lights, Paul Simon, Perfume Genius, Danny Brown en Chance The Rapper op Eaux Claires. En een Bon Iver presents... John Prine and the American Songbook?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Onder andere Wilco, Feist, Francis and the Lights, Paul Simon, Perfume Genius, Danny Brown en Chance The Rapper op Eaux Claires. En een Bon Iver presents… John Prine and the American Songbook?

Waar zie je alle namen?
Ik kan ze precies niet terug vinden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.191
https://twitter.com/ThisMeansWarWI/status/829361233530933248/photo/1

Ook nu weer een heel vette line up weer daar, toch een paar namen die BKS zal missen ..
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
visdave34 wrote:
Onder andere Wilco, Feist, Francis and the Lights, Paul Simon, Perfume Genius, Danny Brown en Chance The Rapper op Eaux Claires. En een Bon Iver presents… John Prine and the American Songbook?


Waar zie je alle namen?
Ik kan ze precies niet terug vinden.

Nervermind, ondertussen al gevonden.

Perfume Genius, Tweedy en vooral Sylvan Esso zouden mij blij gemaakt hebben als ze op BKS zouden gestaan hebben maar die verwachte ik toch dit jaar niet.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ai, ik had toch wel heel erg gehoopt op Danny Brown. Verder vind ik er niet heel veel dingen tussen zitten waarvan ik het heel jammer vind. Chance is natuurlijk leuk, maar dan heb ik net zo graag Vince Staples of A Tribe Called Quest.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Had toch wel graag Future Islands op BKS gezien. 2 jaar geleden een van de beste shows in het zonnetje. Maar zullen wel niet komen wegens dat ze op Lowlands staan.
Vond die show juist tegen het dramatische aanzitten, stem van Sam Herring kan intensief touren niet aan.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
neracroft wrote:
Had toch wel graag Future Islands op BKS gezien. 2 jaar geleden een van de beste shows in het zonnetje. Maar zullen wel niet komen wegens dat ze op Lowlands staan.


Vond die show juist tegen het dramatische aanzitten, stem van Sam Herring kan intensief touren niet aan.

Goh, ik vond het zeer geslaagd, al had dat ook te maken met het feit dat alles los van de show ontzettend goed mee zat die moment: lekker zonnetje in de rug, t-shirt weertje, fris biertje en rondom mij was iedereen gewoon gelukkig aan het dansen op het zand/strand. Vrij perfect momentje op alle vlakken.
 

Astroboy

Playlistbediener
30 nov 2016
9
0
On Instagram :

"We beseffen dat we jullie lang laten wachten op de rest van de line-up, maar in de loop van volgende week maken we meer dan 50 nieuwe namen bekend. De vrijdagtickets gaan dan ook in de verkoop. Hang in there!"
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Goh, ik vond het zeer geslaagd, al had dat ook te maken met het feit dat alles los van de show ontzettend goed mee zat die moment: lekker zonnetje in de rug, t-shirt weertje, fris biertje en rondom mij was iedereen gewoon gelukkig aan het dansen op het zand/strand. Vrij perfect momentje op alle vlakken.

Ik denk dat ik daar zon beetje ook stond :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken