Best Kept Secret 2017

frankiefoxtrot

Nieuw lid
6 jan 2017
3
0
Ik heb nog niemand over SOHN en London Grammar gehoord. Echte BKS namen wat mij betreft en ze brengen beiden nieuwe materiaal uit deze winter/voorjaar...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zal niet verkeerd zijn…
Maar weet niet of het een passende match is voor BKS?

Lijkt me niks voor BKS en ik denk ook te duur.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.916
8.559
Die passen volgens mij, muzikaal gezien, een stuk beter bij BKS dan pakweg Pinkpop.

Maar ze hebben al 2 dure namen. Ik zie daar gewoon geen derde meer bijkomen.

Misschien dat DTRH kan stunten...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Die passen volgens mij, muzikaal gezien, een stuk beter bij BKS dan pakweg Pinkpop.

Maar ze hebben al 2 dure namen. Ik zie daar gewoon geen derde meer bijkomen.

Misschien dat DTRH kan stunten…
Zit wat in...

Maar muziekaal beter bij BKS dan Pinkpop, dat denk ik niet.
Tool zou perfect zijn voor Pinkpop, hadden er al 2 keer gestaan en 2006 zelfs als headliner (zeker weten want ik stond met mijn vlaggetje vooraan ;) )

Als ze weer eens naar Europa komen denk ik wel dat festivals de perfecte plek is, maar waar is de vraag dan?
Of het dan een 'dure' is? Dat lijkt me het probleem niet toch, zeker nu BKS uitverkocht raakt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Die passen volgens mij, muzikaal gezien, een stuk beter bij BKS dan pakweg Pinkpop.

Maar ze hebben al 2 dure namen. Ik zie daar gewoon geen derde meer bijkomen.

Misschien dat DTRH kan stunten…

Gezien het gebrek aan zware gitaren op de BKS-affiches zie ik hen niet snel een headliner als Tool neerzetten eigenlijk.

Los daarvan moeten we Tool sowieso niet in Europa verwachten aan het begin van de zomer.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.158
4.282
Tool past toch helemaal niet bij BKS. Eerder Pinkpop of Lowlands.

@Dennis, op Werchter stond Tool dat jaar als derde naam op de main (vd 6). Wel aardig verschil.
 

CesarMoz

Playlistbediener
18 dec 2016
19
0
Hola, Die Antwoord play at Tinderbox June 24, same date Pet Shop Boys
:eek:
Regards
 

Bart1617899561

Nieuw lid
7 jan 2017
2
0
Is Cloud Nothings hier eigenlijk al genoemd? Lijkt me een hele geschikte naam voor BKS, en hebben er (volgens mij) nog nooit gestaan. Ze hebben binnenkort een nieuw album uit.. Lekker potje herrie in Hilvarenbeek. :)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Hola, Die Antwoord play at Tinderbox June 24, same date Pet Shop Boys
1f62e.svg

Regards
If you look at the line-ups of the past four years, chances are pretty slim that BKS will be booking either Die Antwoord or Pet Shop Boys. Just not their MO.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Toch maar een combi aangeschaft gisteren. Al haat ik het omdat te doen als er nog maar 2 namen bekend zijn. Maar toch maar het zekere voor het onzekere genomen.

Ik hoop dat het onderstaande van andere festivals zo veel mogelijk doorkomt, dan ziet her er zeer goed uit:

Ja. da wel. vergeet de Northside line-up niet, die wordt zo goed als volledig gedeeld.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
neracroft wrote:
Toch maar een combi aangeschaft gisteren. Al haat ik het omdat te doen als er nog maar 2 namen bekend zijn. Maar toch maar het zekere voor het onzekere genomen.

Ik hoop dat het onderstaande van andere festivals zo veel mogelijk doorkomt, dan ziet her er zeer goed uit:


Ja. da wel. vergeet de Northside line-up niet, die wordt zo goed als volledig gedeeld.
Dat valt ook wel weer mee, deelden vorig jaar elf namen met elkaar.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
En ik tel er 14 vd 42.....das 1/3e vd hele lineup van Northside gedeeld met BKS waarvan 2 headliners en meerdere sub headliners. Dat is best veel.....en daarbij valt dat festval ook onder fkpscorpio
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ja. da wel. vergeet de Northside line-up niet, die wordt zo goed als volledig gedeeld.

Dan zou Frank Ocean & Run The Jewels erg dope zijn als invulling van grote namen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Met de aankondiging van Panorama begin ik toch stiekem te hopen dat Nine Inch Nails in juni een paar shows in Europa komen doen. Op dezelfde dag ook nog eens ATCQ, al weet ik niet of zij alleen komen voor een plek als headliner.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.660
1.183
Van de gelekte DTRH namen is er niets bij dat ik per sé op BKS wou zien, mooi :) (Slaves en Warpaint zijn wel leuk maar mij hoor je zeker niet klagen).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Fleet Foxes blijft open voor BKS :D

Weinig echte BKS namen tussen dat eerste rijtje van DTRH.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken