Best Kept Secret 2016

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik snap echt niet waarom ze dit doen, niemand gaat hier toch echt enthousiast van worden. Honne is wel oke maar meer ook niet.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.538
838
Ik snap echt niet waarom ze dit doen, niemand gaat hier toch echt enthousiast van worden. Honne is wel oke maar meer ook niet.

zodat wij weer een avondje naar de radio luisteren?
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Pff nee ik moet zeggen dat er nou ook niks tussen zit waar ik enthousiast van word. Hopelijk betekent dit niet dat ze de volgende namen nog langer uitstellen.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Luud wrote:
Ik snap echt niet waarom ze dit doen, niemand gaat hier toch echt enthousiast van worden. Honne is wel oke maar meer ook niet.


zodat wij weer een avondje naar de radio luisteren?

Ze zullen het wel nodig hebben dan
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wat is dit voor onzin?

Wat betreft Kos' post 7 uur durende set van Four Tet :eek: dat is wel heel nice. Dan kan ie echt helemaal zijn gang gaan. Wat dat betreft is de elektronica van PS toch een beetje zwakjes als je ziet dat bijv OPN/ahnoni, Kode9 of King Midas Sound er had kunnen staan.
Black Madonna komt me bekend voor, is dat wat?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Indian Askin is ok.

Ja, prima band! Vant is ook een aardig brits pop punk bandje en de rest is teleurstellend. Magere oogst dus wat mij betreft maar daar denkt de organisatie vast anders over. Ze hebben immers met VANT, Indian Askin en zeker die Sevn Alias de buzz namen van ESNS2106.
 

Festileaks

Campingartiest
3 jun 2015
93
0
Voor wie het bericht nog gemist had!

http://festileaks.com/2016/01/best-kept-secret-2016-dropt-tweede-lichting-namen-o-a-vant-en-samm-henshaw/
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.707
2.085
Wel knap dat ze een weekend op Eurosonic zijn en het dan alsnog presteren om met zo'n matige lichting namen af te komen. Zijn ook op Sevn Alias na allemaal bands die door Friendly Fire worden geboekt, kwestie van je eigen bands promoten dit.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Wel knap dat ze een weekend op Eurosonic zijn en het dan alsnog presteren om met zo’n matige lichting namen af te komen. Zijn ook op Sevn Alias na allemaal bands die door Friendly Fire worden geboekt, kwestie van je eigen bands promoten dit.

Ja, behalve Sevn Alias heeft het natuurlijk helemaal niets met Eurosonic te maken. Puur 'Friendly Fire adviseert Friendly Fire'.

Ook snap je niet helemaal wat ze willen met deze aankondiging. Gaan ze meer voor radiovriendeljik dit jaar (we krijgen wel de indruk met Editors, Bloc Party, Two Door en dit) of gaan we in het volgende lijstje veel spannendere namen zien? Hopelijk en waarschijnlijk!

Maar goed. genoeg over deze vreemde aankondiging. De namen... VANT, Indian Askin en Sevn_Alias zijn wel prima namen voor in de middag, maar de andere drie spreken me echt niet aan. Ik zal eerlijk zijn dat ik had verwacht dat de aankondiging er meer zo uit zou zien: Black Honey, Canshaker Pi, Sef, The Homesick, Weval, Yung.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Martijn wrote:
Wel knap dat ze een weekend op Eurosonic zijn en het dan alsnog presteren om met zo’n matige lichting namen af te komen. Zijn ook op Sevn Alias na allemaal bands die door Friendly Fire worden geboekt, kwestie van je eigen bands promoten dit.


Ja, behalve Sevn Alias heeft het natuurlijk helemaal niets met Eurosonic te maken. Puur ‘Friendly Fire adviseert Friendly Fire’.

Ook snap je niet helemaal wat ze willen met deze aankondiging. Gaan ze meer voor radiovriendeljik dit jaar (we krijgen wel de indruk met Editors, Bloc Party, Two Door en dit) of gaan we in het volgende lijstje veel spannendere namen zien? Hopelijk en waarschijnlijk!

Maar goed. genoeg over deze vreemde aankondiging. De namen… VANT, Indian Askin en Sevn_Alias zijn wel prima namen voor in de middag, maar de andere drie spreken me echt niet aan. Ik zal eerlijk zijn dat ik had verwacht dat de aankondiging er meer zo uit zou zien: Black Honey, Canshaker Pi, Sef, The Homesick, Weval, Yung.

Dat waren zeker fijnere namen geweest al vind ik Indian Askin wel zeer veelbelovend en VANT vind ik ook geen verkeerde band. Maar goed, die volgende lichting zal zeker meer in lijn zijn met de eerste 13 namen waar de verhouding commercieel/ alternatief 30/70 was.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wel knap dat ze een weekend op Eurosonic zijn en het dan alsnog presteren om met zo’n matige lichting namen af te komen. Zijn ook op Sevn Alias na allemaal bands die door Friendly Fire worden geboekt, kwestie van je eigen bands promoten dit.

Yep, deze bandjes lagen waarschijnlijk van te voren al vast.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ben ik de enige die na de laatste aankondiging geen WhatsApp bericht heeft gekregen? Of hebben ze helemaal niks meer gestuurd?
Ik heb als laatste het berichtje over de 7" gekregen, en heb me daarna niet afgemeld oid.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0


+Damien Rice, Jamie XX, Duran Duran, Chemical Brothers

Damien Rice is daar blijkbaar kleiner dan Beach House en Jamie XX. Best een leuk affiche verder, iemand een idee hoeveel volk daar elkaar jaar op af komt of in welke categorie dit festival valt?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Jamie xx kunnen we dus wel opschrijven voor BKS ( gezien de overlap in namen en de connectie met Scorpio) maar die zal toch niet headlinen? Zouden ze toch voor Iggy Pop gaan kiezen? Chemical Brothers lijkt me geen kandidaat. De overgebleven kandidaten zijn schaars. zo lijkt het..
Foals, Suede, Iggy Pop, New order? Ik las op Graz dat we Last Shadow Puppets konden afschrijven, helaas..
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Damien Rice is daar blijkbaar kleiner dan Beach House en Jamie XX. Best een leuk affiche verder, iemand een idee hoeveel volk daar elkaar jaar op af komt of in welke categorie dit festival valt?
Welk festival is dit?

Chemical Brothers lijkt me geen kandidaat.
Hoezo niet? Ik zie dat eigenlijk nog wel gebeuren...
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
xx kunnen we dus wel opschrijven voor BKS ( gezien de overlap in namen en de connectie met Scorpio) maar die zal toch niet headlinen?
Hm, kan beide kanten op. Sigur Ros staat ook op dat affiche en die komt naar Lowlands bijvoorbeeld (wat ik ook denk dat met Jamie XX gebeurt). De kans dat 'ie naar BKS komt is wel gegroeid in ieder geval.

Zouden ze toch voor Iggy Pop gaan kiezen? Chemical Brothers lijkt me geen kandidaat. De overgebleven kandidaten zijn schaars. zo lijkt het..
Foals, Suede, Iggy Pop, New order? Ik las op Graz
Foals of New Order lijken me nog steeds de beste opties. Het is niet echt spetterend vind ik, dus hopen dat er een verrassing uit de hoge hoed wordt getoverd. :p
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Welk festival is dit?

Oh, dit is Northside in Denemarken

Dillinger wrote:
Chemical Brothers lijkt me geen kandidaat.
Hoezo niet? Ik zie dat eigenlijk nog wel gebeuren…

Ik hoop het niet maar ik zie ook niet in waarom dit niet zou kunnen. Hadden tijdens Werchter wel 2 gigantische robots mee, weet niet hoe dat gaat passen kijkend naar de BKS stage.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik hoop het niet maar ik zie ook niet in waarom dit niet zou kunnen. Hadden tijdens Werchter wel 2 gigantische robots mee, weet niet hoe dat gaat passen kijkend naar de BKS stage.
De mainstage op BKS is toch wel redelijk groot? Groter dan de Alpha op lowlands en daar hebben ze ook gestaan.



MRMantel wrote:
Welk festival is dit?

Oh, dit is Northside in Denemarken
Zonde, veel namen die niet hadden misstaan op Roskilde.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik vermoed dat Chemical Brothers gewoonweg niet past binnen het budget. Ze hebben met Editors al een hele dure naam, vrees ik. CB en Editors zijn allebei namen die headlinen op veel grotere festivals ( 50.000 +) met een dito budget. Als je kijkt naar de korte historie van BKS dan zie je, met uitzondering van Arctic Monkeys, headliners die passen bij een kleiner festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken