Best Kept Secret 2015

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Edit: A$AP Rocky trouwens in hetzelfde lettertype als de andere headliners. Zou BKS misschien voor het eerst een feest(?) act na de headliner plaatsen? Ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk.

Een feest act? Aan wat voor namen zou je dan denken? Ik ben trouwens sowieso benieuwd hoe de timetable eruit gaat zien. Er zijn nu niet genoeg elektronische namen om de hele nacht mee te vullen toch?

Om het hoofdpodium af te sluiten na Noel Gallagher. Ik weet dat BKS dat nog nooit gedaan heeft, maar het kwam ineens in me op en klonk niet eens zo onlogisch. Zeker ook nu het festival langer doorgaat 's nachts. We zullen het zien!

<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Edit: A$AP Rocky trouwens in hetzelfde lettertype als de andere headliners. Zou BKS misschien voor het eerst een feest(?) act na de headliner plaatsen? Ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk.

Een feest act? Aan wat voor namen zou je dan denken? Ik ben trouwens sowieso benieuwd hoe de timetable eruit gaat zien. Er zijn nu niet genoeg elektronische namen om de hele nacht mee te vullen toch?

Om het hoofdpodium af te sluiten na Noel Gallagher. Ik weet dat BKS dat nog nooit gedaan heeft, maar het kwam ineens in me op en klonk niet eens zo onlogisch. Zeker ook nu het festival langer doorgaat ‘s nachts. We zullen het zien!

Zou me ook wel wat lijken, maar ik zou niet kunnen verzinnen wat voor acts daar voor in aanmerking zouden komen. (grote dance acts, die nog wel enigsinds cutting the edge blijven.) The prodigy zie ik daar (los van grote) bijvoorbeeld niet staan.
Daarnaast is er misschien ook geen vergunning voor veel geluid (vanaf het hoofdpodium) na een bepaalde tijd. Nouja we zullen wel zien.

Dit kan ook over de Zondag gaan. Laatste avond stopt normaal gezien ook wat eerder.
Laten we hopen dat ze misschien Zaterdag het wel doen. Maar dat word afwachten.

Dit kan ook over de Zondag gaan. Laatste avond stopt normaal gezien ook wat eerder.
Laten we hopen dat ze misschien Zaterdag het wel doen. Maar dat word afwachten.

Zondagavond gewoon naar de wijnbar gaan, daar is de onofficiële afterpaty die ervoor zorgde dat het terrein uiteindelijk pas rond half 3 's nachts ontruimd was ;-)

Zondagavond gewoon naar de wijnbar gaan, daar is de onofficiële afterpaty die ervoor zorgde dat het terrein uiteindelijk pas rond half 3 ‘s nachts ontruimd was

Haha, nice!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Mink wrote:</div>
Zondagavond gewoon naar de wijnbar gaan, daar is de onofficiële afterpaty die ervoor zorgde dat het terrein uiteindelijk pas rond half 3 ‘s nachts ontruimd was

Haha, nice!

Oke, iedereen hier gelezen? En nu post verwijderen. Zodat BKS het niet door heeft dat het nog is gaat gebeuren haha

Wessel wrote:

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Mink wrote:</div>

Haha, nice!

Oke, iedereen hier gelezen? En nu post verwijderen. Zodat BKS het niet door heeft dat het nog is gaat gebeuren haha

Onze best kept secret ;)

icon_wink.gif

Haha ja daar was ik vorig jaar ook :P.

11025935_10152836945493732_5016846196143538848_o.jpg

Catfish & the Bottlemen, DFA1979, Fidlar en Suicidal Tendencies zou ik wel graag willen zien. MO zal wel komen herkansen na vorig jaar.

Catfish stond er vorig jaar nog dus die verwacht niet meteen in 2015 alweer terug. Verwacht bij de laatste lichting namen sowieso nog Mo ja en the Districts lijkt mij ook wel waarschijnlijk.

Catfish stond er vorig jaar nog dus die verwacht niet meteen in 2015 alweer terug. Verwacht bij de laatste lichting namen sowieso nog Mo ja en the Districts lijkt mij ook wel waarschijnlijk.

I know, maar het lijkt me niet eens onwaarschijnlijk dat ze er staan. Al zou het dit jaar ook Lowlands kunnen worden natuurlijk. The Districts zouden ook kunnen, maar die staan ook al op Lowlands.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Martijn wrote:</div>

I know, maar het lijkt me niet eens onwaarschijnlijk dat ze er staan. Al zou het dit jaar ook Lowlands kunnen worden natuurlijk. The Districts zouden ook kunnen, maar die staan ook al op Lowlands.

Pff Catfish mag wegblijven, wat was dat slecht vorig jaar.. Fidlar zou heel nice zijn!

Wat had ik die eerste naam van de Hurricane-poster graag op BKS gezien zeg… Hopen dat hij er in 2016 staat =).

Verwachten jullie nog grote namen in de resterende namen? Ik verwachtte het namelijk totaal niet meer, en toen kwamen ze deze week nog met A$AP Rocky, Temples en Ride!

Wat wel opvallend is, is dat A$ap Rocky in de zelfde lettergrote staat als Noel, Alt-J en Libertines. Dus wie weet... Het staat qua grootte niet gelijk aan Interpol - Pixies/ Franz Ferdinand - TWOD/ - Lykke Li - Elbow. Maarja in de breedte staat er nu al zoveel. Ik verwacht toch nog wel één grote naam voor zondag

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Martijn wrote:</div>

Pff Catfish mag wegblijven, wat was dat slecht vorig jaar.. Fidlar zou heel nice zijn!

Vond je? Ik vond het wel een toffe ontdekking. Beginnen wel verdomde groot te worden nu, verkopen in de UK al de grote zalen uit. Fidlar mag sowieso komen. See you in the pit!

<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Martijn wrote:</div>

Vond je? Ik vond het wel een toffe ontdekking. Beginnen wel verdomde groot te worden nu, verkopen in de UK al de grote zalen uit. Fidlar mag sowieso komen. See you in the pit!
Totaal geen uitstraling, mainstage was veel te groot. En de muziek vond ik ook een beetje saai en voorspelbaar. Ik zie het een beetje als een Britse Kensington

https://twitter.com/MarkGardener/status/574152765024370688

Ride dus headliner in stage Two.

Wat had ik die eerste naam van de Hurricane-poster graag op BKS gezien zeg… Hopen dat hij er in 2016 staat =).

Verwachten jullie nog grote namen in de resterende namen? Ik verwachtte het namelijk totaal niet meer, en toen kwamen ze deze week nog met A$AP Rocky, Temples en Ride!

Ik verwacht nu niet echt meer grote namen, nee. Misschien nog wat voor het 'late' programma.

Ride dus headliner in stage Two.

Bah, dat word dus tussen Noel en Rocky waarschijnlijk. Dit word mijn eerste keer BKS, valt het te doen als ik nog wat mee wil pakken van Ride of word dat moeilijk als die tussen Noel-Asap Rocky optreed?

Kan makkelijk, stage 1 en 2 zijn nog geen 2 minuten lopen. Alleen soms is de tent (stage 2) heel vol en het zicht is achteraan niet heel goed door een laag podium. Bij Interpol vorig jaar was het achteraf best jammer dat ik niet eerder van James Blake ben weggegaan. Maar je kan het opzich allemaal zien hoor.

Verschilt volgens mij best wel per optreden. Bij Interpol kon je er met geen mogelijkheid meer bij. Na Pixies kon je er bij Caribou wel weer prima bij.

Users who are viewing this thread