Best Kept Secret 2015

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Yes! Toch nog Ride! Overwegend blij ook met Rocky, temples, Daniel Morgren, Ghost Culture, John Coffey, Marmozets, coathangers en Mourn. Is het affiche nu compleet?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik denk dat er nog wel zo'n soort pakketje namen komt. Voor deze aankondiging misten ze nog 35 namen.
Ik ken er verder ook vrij weinig van dus eerst maar wat luisteren. Ik las dat Blanck Mass een sideproject is van Fuck Buttons? Klinkt nu al vet.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Niet onaardig, maar ik denk dat ik een ticket toch maar aan me voorbij laat gaan. De meeste van de nieuw aangekondigde namen heb ik de afgelopen twee jaar al gezien (en was niet zo briljant dat ik het direct nog een keer zou hoeven zien).

Ride staat nog wel op mijn wishlist, though. En Temples zou ik nog wel een tweede keer willen zien.

Ik neem aan dat ASAP en Ride trouwens de twee namen zijn die nog tussen Noel Gallagher en Death Cab for Cutie op de poster voor zaterdag staan?

Moet wel zeggen dat qua genres deze namen de poster wel mooi aanvullen. Met Ride wordt het ook weer een stukje Britser. :p
 

Dirk

Campingartiest
11 nov 2014
65
0
Niet zo heel erg kapot van dit pakketje als ik eerlijk ben. Al zitten er met Temples, The Coathangers, Kevin Morby, Marmozets wel wat leuke indie namen tussen. Ook A$AP Rocky lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.

Ik blijf het jammer vinden dat Lowlands zo veel BKS-waardige namen wegkaapt (andersom is het natuurlijk ook het geval, maar mijn voorkeur gaat qua festival uit naar BKS). Tame Impala, Viet Cong, Ought, Courtney Barnett, Caribou, SBTRKT, The Disctricts, Interpol, Jose Gonzalez, Pond en The Bohicas hadden wat mij betreft ook absoluut niet misstaan op het affiche van Best Kept Secret.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Leuke namen. Follazoid, Temples en Ride zijn fraaie toevoegingen. En veel dingen die de zinnen prikkelen.

The Pop Group kan wel eens een tegenvaller worden. Zag ze paar jaar geleden op een prachtige oudjaarsavond. Met daarna nog Shellac en een van de laatste shows van Sonic Youth. Lachwekkend dan wel aandoenlijk is wat me bijgebleven is van The Pop Group. Alsof je ooms wilden laten zien dat ze ook ooit 'echt wel een goede band hadden'. Sommige dingen kunnen beter een mythe blijven...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Samen met de eerste aankondiging zijn nu 73 namen bekend voor Best Kept Secret 2015. Binnenkort kondigen we de laatste 20 namen aan.
Nieuwe namen voortaan via WhatsApp ontvangen? Voeg +316 8353 8602 toe aan je contacten en app ons ‘subscribe’. Tijdens Best Kept Secret 2015 communiceren we wijzigingen in het blokkenschema en de line-up van Stage FOUR ook via WhatsApp. Afmelden? App ‘off’.
Dus nog 20 namen. En tijdens het festival communiceren ze ook via Whatsapp.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.505
780
Werd dus vanochtend wakker met het bericht Ride, Temples en meer voor BKS op mijn telefoon. Ze hadden het niet beter kunnen zeggen want dat zijn echt de twee namen die er voor mij uitspringen. Heb met de rest veel minder, wel een paar interessantere namen. Bijvoorbeeld hoe die plaat van Ghost Culture live gaat klinken. Maar die twee namen springen er dus bovenuit, ben ook niet echt zo'n fan (druk ik licht uit) van onze ghettoboy ASAP Rocky.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Werd dus vanochtend wakker met het bericht Ride, Temples en meer voor BKS op mijn telefoon. Ze hadden het niet beter kunnen zeggen want dat zijn echt de twee namen die er voor mij uitspringen. Heb met de rest veel minder, wel een paar interessantere namen. Bijvoorbeeld hoe die plaat van Ghost Culture live gaat klinken. Maar die twee namen springen er bovenuit, ben ook niet echt zon fan ( druk ik lichtuit) van onze ghettoboy ASAP Rocky.

Ik had hetzelfde haha. Ik werd al enthousiast van die twee namen, voor de rest mwahh op een enkele na. Al heb ik eerlijk gezegd nog niet alles geluisterd, dus wie weet! Verder ben ik nog steeds heel tevreden over de line up. Volgens de site kunnen we nog wel een paar namen verwachten, ben benieuwd :)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Na even snel wat luisteren zitten er toch wel wat mooie electronische namen tussen. Ghost Culture, Eskmo, Vessels en Blanck Mass ben ik wel benieuwd naar. En van de gitaarmuziek Ride, Temples, The Coathangers, Mourn, Marmozets en Fökllakzoid.

De dagverdeling op de site is ook aangepast. Ik vind er nog niet echt een dag heel erg uitspringen ofzo, het lijkt mij redelijk goed verdeeld. Al neig ik toch een beetje naar de vrijdag.
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Ik vond het toch wel wat tegenvallen eerlijk gezegd. Temples is wel leuk, maar stonden afgelopen jaren overal al (ook op BKS). Ride ken ik niet zo goed, dus moet ik maar eens gaan verdiepen, maar verder word ik nog niet echt gegrepen. inderdaad, flink wat BKS namen naar de andere festivals. Logisch, maar wel jammer. Ik had nog wel wat leuke middelgrote toevoegingen verwacht. Of gehoopt dan maar.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Verdomme wat is die line-up van ATP lekker. Had echt gehoopt dat die namen ook op BKS zouden staan.(dan doel ik vooral op Xylouris White, GY!BE, Swans en Run the Jewels. Namen die helaas inmiddels volledig uitgesloten zijn). Misschien, heel misschien, dat er nog een kans is op de overige namen..?
http://www.atpfestival.com/events/atpiceland2015
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Misschien Deafheaven en iceage, maar verder zie ik nog weinig namen richting Hilvarenbeek komen. Na van alle nieuwe namen iets te hebben geluisterd kan ik toch wel concluderen dat er heel veel toffe elektronica tussen zit. Ook Mourn en Follakzoid zijn erg welkom :)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Iceage kan je sowieso afschrijven http://pitchfork.com/news/58696-iceage-announce-world-tour/
Jezus dit is wel belachelijk 50 shows ofzo? in drie maanden... Maar geen Nederlandse datum...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Iceage kan je sowieso afschrijven http://pitchfork.com/news/58696-iceage-announce-world-tour/
Jezus dit is wel belachelijk 50 shows ofzo? in drie maanden... Maar geen Nederlandse datum...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Geweldig! Ride, Follakzoid, Temples, Temples, John Coffey, Eskmo, The Pop Group en Blanck Mass wil ik allemaal wel zien. De zaterdag is er nu ook een pak sterker op geworden. Straks maar even wat onbekend spul gaan beluisteren.

Edit: A$AP Rocky trouwens in hetzelfde lettertype als de andere headliners. Zou BKS misschien voor het eerst een feest(?) act na de headliner plaatsen? Ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bam!

Heel blij met deze namen en de zaterdag ticket is binnen. Deze dag had voor mij geen betere toevoegingen kunnen krijgen. Maar snap dat het voor mensen met een combi misschien niet de meest baanbrekende namen zijn. Gelukkig toch nog mooi Ride meepakken en ook heel blij met Asap Rocky. Ik vermaak me die zaterdag wel.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Vooral Ride en A$ap Rocky zijn toffe toevoegingen. Die lineup voor dit jaar ziet er nu al fantastisch uit. Zou graag gaan, jammer dat dat toch echt vrij onmogelijk is door de tentamens.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Edit: A$AP Rocky trouwens in hetzelfde lettertype als de andere headliners. Zou BKS misschien voor het eerst een feest(?) act na de headliner plaatsen? Ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk.

Een feest act? Aan wat voor namen zou je dan denken? Ik ben trouwens sowieso benieuwd hoe de timetable eruit gaat zien. Er zijn nu niet genoeg elektronische namen om de hele nacht mee te vullen toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken