Best Kept Secret 2015

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hoop ik in de toekomst dan ook een keer te regelen voor Primavera :p.
Als we elkaar op BKS ontmoeten en jullie blijken allemaal net zo chill te zijn als hier, gaan we in 2016 met zijn allen naar primavera ;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Hoop ik in de toekomst dan ook een keer te regelen voor Primavera :p.

Als we elkaar op BKS ontmoeten en jullie blijken allemaal net zo chill te zijn als hier, gaan we in 2016 met zijn allen naar primavera
icon_wink.gif

Hahah ik vind het goed. Weet dus alleen niet of ik op BKS te vinden ben dit jaar. Wellicht een dagje.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dat kan ik dan ook wel weer begrijpen. Dit kom je ook alleen bij festivals tegen. Kan me alleen niet voorstellen dat je naar LGW wil op zaterdag + Swans helemaal niets vind. Heel die mainstage was toen geregeld door Gira. Wij waren daar met z’n vieren en 1 iemand vond Swans ook niks dus liep na een kwartier weg zoiets, maar dat maakte me op dat moment eigenlijk geen fuck uit hahah. Kan zijn dat dat heel asociaal is van mij, maar ja wij kwamen ook voornamelijk voor Swans over het algemeen en hij weet wanneer Swans voorbij is. Ik bedoel ja die redt zich dan ook wel.

Tja hij kwam vooral voor Mac DeMarco en Cloud Nothings. Tja toen met zijn tweeën vond ik het een beetje lullig. Maarja ik zie volgend jaar wel, ben benieuwd wat er staat, maar anders is er ook veel te ontdekken. Als er mensen meewillen zal ik niet alleen gaan hoor :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
18 jaren jong en ook vwo6. Ik denk dat het, zoals ik al zei, juist voor een festival dat compleet draait om de goede muziek niet erg is om alleen te gaan(ik heb dat in ieder geval). Naar iets als Dekmantel of Pitch zou ik ook niet zo snel alleen gaan, omdat het gewoon niet chill is om in je eentje ergens te gaan staan dansen en bier gaan staan drinken. Op mijn gemak bekijken wat ik wil bekijken en met niemand rekening hoeven houden is juist een heel groot voordeel in mijn ogen. Eerste keuze zou natuurlijk wel met vrienden zijn, en gelukkig is dat ook in de meeste gevallen mogelijk.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div>
Hoop ik in de toekomst dan ook een keer te regelen voor Primavera :p.


Als we elkaar op BKS ontmoeten en jullie blijken allemaal net zo chill te zijn als hier, gaan we in 2016 met zijn allen naar primavera
icon_wink.gif



Hahah ik vind het goed. Weet dus alleen niet of ik op BKS te vinden ben dit jaar. Wellicht een dagje.

De Gloeilamp meld zich daar ook graag voor aan. Tegen die tijd maar eens een topicje starten en kijken hoe de koppen dan staan. Lijkt mij een plan, staat al jaren op de verlanglijst.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Tegen die tijd maar eens een topicje starten en kijken hoe de koppen dan staan.

Ik ga dat topic ook zeker in de gaten houden.

Daar zou ik ook zeker geïnteresseerd in zijn, vrienden meekrijgen naar Primavera is iets waarvan de slagingskans vrij laag ligt bij mij. Ik ben trouwens 18 en zit in het tweede jaar op de universiteit, ook student dus!
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Student van 18 hier, als ik ga (hopelijk) zou ik dan met 1 vriend gaan maar zou wel jullie allemaal willen meeten!
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
De eerste helft wat betreft namen zijn nu al een tijdje bekend. Wie verwachten jullie in de volgende batch?
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Paar electronamen voor de avonden nog. Ik durf nog te hopen op Jamie xx, Jon Hopkins of Clark.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Ik hoop op iets zoals swans of portishead vorige jaren. Hoop op godspeed you! Black emperor. Maar die staan een paar weken eerder al in den haag (rewire) en paradiso, dus weet niet wat de kansen zijn.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik hoop nog op een paar van dit soort namen:

Darlia, Iceage, Drenge, The Wytches, Skaters, Viet Cong, The Garden, Telegram, Wavves, Fidlar, Swim Deep, Drowners, Paws

En verder hoop ik nog op Julian Casablancas + the Voidz, FKA Twigs, The War On Drugs, Oscar and the Wolf en Death From Above 1979

Waarschijnlijk vallen er al een aantal van deze namen af, maar dat weet ik niet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Waar ik nog op hoop: Mudhoney, Iceage, Jon Hopkins, Antemasque, Soak, Thurston Moore

Er komt sowieso nog een hoop electro/dance toestanden
+ waarschijnlijk Wat kleine Belgische/Nederlandse namen zoals I Am Oak, School Is Cool vorig jaar. Ik hoop dan vooral op Marble Sounds.


Hoe het er nu naar uitziet ga ik geen combi denk ik.
Ofwel doe ik vrijdag Best Kept Secret en zaterdag Jera On Air voor wat punkrock bands en de gezelligheid.
Ofwel ga ik gewoon combi naar Hurricane die (voor mij persoonlijk) een pracht affiche hebben.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Tijdje offline geweest omdat ik op vakantie was maar heb daar toen wel de line up bekendmaking meegekregen. En het is een gepasseerd station hier maar toch wil ik er wat over kwijt:

WAT EEN LINE UP! Ik ben verkocht, wat veel wat ik wil zien. DCFC, JATMC, Noel Gallagher, Alt-J, Chet Faker en ga zo maar door. Even mijn excuus dat ik er zo weinig vertrouwen ik had, ik zal nooit meer twijfelen aan de organisatie.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<p>Zal ik 'm deze week voor de 1.000ste keer opzetten of wacht ik nog héél even...? Nee, NU! :) http://t.co/WePa1yEoti</p>— Niels Aalberts (@ehpo) 14 februari 2015

(Link van Niels Aalberts naar Father John Misty)

Nou daar zullen ze ook wel achteraan gaan denk ik
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Wat blijft die lineup heerlijk! Hoop dat ze 'snel' weer met wat nieuwe namen komen:) en ik blijf stiekem bidden voor The Black Keys op zaterdag. Wat denken jullie? te hoog gegrepen? Noel Gallagher is ook fijn hoor maar ik sta toch liever naar Dan Auerbach en z'n gitaar te kijken
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Wat blijft die lineup heerlijk! Hoop dat ze ‘snel’ weer met wat nieuwe namen komen:) en ik blijf stiekem bidden voor The Black Keys op zaterdag. Wat denken jullie? te hoog gegrepen? Noel Gallagher is ook fijn hoor maar ik sta toch liever naar Dan Auerbach en z’n gitaar te kijken

Ja dat is te hoog gegrepen. Noel gaat headliner zijn en er zal nog wel iets moois onder komen, maar een nog iets daar boven gaat m niet meer worden
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Die laatste namenronde van Lowlands is wel een streep door de rekening voor BKS. Viet Cong, Ought en Pond leken me toch zekerheidjes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken