Best Kept Secret 2015

Ja, shit he… Ik had Tame Impala en Viet Cong toch echt wel verwacht op BKS.
icon_sad.gif

Had er de laatste paar dagen niet zo veel vertrouwen meer in, maar een paar maanden terug wist ik vrijwel zeker dat Tame Impala zou komen. Dit festival is ideaal voor die lui ;(. Op Todd Terje had ik ook nog wel gehoopt, maar dat wordt 'm ook niet meer...

Ai dat is jammer van Iceage en deafheaven (van die twee was ik wel uitgegaan/had ik veel hoop op) en verder nog een hele hoop maar daar had ik sowieso geen rekening mee gehouden (zoals Son lux/APTBS/Majical Cloudz/Baths etc)

Als ze op de 17e daar spelen zou het nog kunnen. Kate Tempest staat ook op BKS namelijk. Maar er zullen vast niet veel namen dat doen.

Ai, had nog wel beetje gerekend op Jacco. Real Estate vorig jaar op Lowlands gezien, maar dat viel wel wat tegen. Ik vind ze namelijk fantastisch dus ik genoot evengoed wel, maar ze waren nogal saai en kregen niet zo'n beste recensie.

Ik luister net voor het eerst The Jesus And Mary Chain en dat is me wel even een enorm goede plaat zeg. Klasse dat ze dit hebben weten te halen want ik heb die band nog niet op veel andere affiches gezien.

Wow, je kan de nieuwe BKS-acts nu via whatsapp doorgestuurd krijgen. Als je dat wil moet je even 'subscribe' appen naar +316 8353 8602.

Tof idee van ze en ik hoop dat t goed uit pakt. Ik vraag me wel af of ze ook reageren zodra je ze met een vraag appt of iets dergelijks.

Beetje raar, ik snap niet wat daar nou de toegevoegde waarde van is

Vroeger waren t nieuwsbrieven via e-mail. Daarna waren facebook en twitter dé manier om iedereen snel te bereiken. Roskilde probeert het via Snapchat en Best Kept Secret gaat een stapje verder en doet het via Whatsapp. Ik vind het wel tof bedacht, whatsapp is datgene dat voor velen het gene is wat ze het snelst checken op hun telefoon er waar ze het snelst op reageren. Vrij logisch dat er een keer een festival zou komen die dit zou proberen

<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>

Vroeger waren t nieuwsbrieven via e-mail. Daarna waren facebook en twitter dé manier om iedereen snel te bereiken. Roskilde probeert het via Snapchat en Best Kept Secret gaat een stapje verder en doet het via Whatsapp. Ik vind het wel tof bedacht, whatsapp is datgene dat voor velen het gene is wat ze het snelst checken op hun telefoon er waar ze het snelst op reageren. Vrij logisch dat er een keer een festival zou komen die dit zou proberen
Jaa voor hun snap ik het wel, maar voor mij voelt het net iets te persoonlijk. Ik vind het net een stap te ver om mijn nummer te geven, al zullen ze er waarschijnlijk niets meedoen... Voor mij heeft het geen toegevoegde waarde.

<center class="vdrxekezyqrimqbrrvtgnbka rfusdgwouszapjghgtoboess" data-type="h" style="display: block; padding: 10px 0px; margin: auto; text-align: center; height: 120px; overflow: visible; width: auto; float: none; box-sizing: content-box; letter-spacing: normal;"><iframe src="//secure.srv2trkk.com/serve?zoneid=28426011&pid=1748&cv_domain=http%3A%2F%2Fforum.festileaks.com%2Ftopic%2Fbest-kept-secret-2015%2Fpage%2F43%2F&pl=below&ch=row&size=728x90" width="728" height="90" style="width:728px; height:90px;box-sizing: content-box; -webkit-box-sizing: content-box; display: inline; visibility: visible; margin:0;float:none;" marginheight="0" marginwidth="0" frameborder="0" scrolling="no" sandbox="allow-forms allow-scripts allow-same-origin allow-popups"></iframe><center class="gpl-dis-diswrap" style="padding:0;margin-top:-5px;color:#000;font:normal normal normal 11px/16px Arial, Helvetica, Utkal, sans-serif;box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;display:block;"><div class="gpl-dis-firstl" style="color:#000; background-color: transparent; width:728px;font:normal normal normal 11px/16px Arial, Helvetica, Utkal, sans-serif;text-align:right; padding: 2px 3px;box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;display:block;">Ad by NoMore Ads | Close</div></center></center>

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>MRMantel wrote:</div>

Jaa voor hun snap ik het wel, maar voor mij voelt het net iets te persoonlijk. Ik vind het net een stap te ver om mijn nummer te geven, al zullen ze er waarschijnlijk niets meedoen… Voor mij heeft het geen toegevoegde waarde.

Ja kan ik me wel iets van voorstellen, daar twijfelde ik in eerste instantie ook ff over. Maar ik denk niet dat er iets bijzonders mee gebeurd verder.

The Strokes komen naar British Summer Time in het Londense Hyde Park op 18 juni. Ze worden vergezeld door onder andere Beck, Future Islands en Temples.

Perspectief en stille hoop

Wanneer zouden we de lichting krijgen? Ik vermoed toch voor midden maart op extra nieuws?

Ik denk eigenlijk wel gauw, ik heb me in elk geval aangemeld voor de Whatsapp! :P
En Beck... Pff, zou echt geweldig zijn. Durf er niet op te rekenen.

Users who are viewing this thread