Best Kept Secret 2015

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Best Kept Secret is volgens mij best een festival waar je op je 16e heen kan. Het is geen superagressief metal- of punkfestival. Misschien bij Pissed Jeans een beetje uitkijken tho.

Ondanks de wat tegenvallende lineup zou ik ook wel graag erbij zijn, aangezien er toch nog best wat topnamen staan en er toch in Nederland geen ander festival is dat hier overheen gaat. Jammer dat ik niet kan, maar misschien nog een dagje ofso. Iedereen die wel gaat, sowieso Ariel Pink en Strand of Oaks niet missen oke :)

Bij Pissed Jeans en OFF! moet je inderdaad oppassen voor een vliegende, springende en moshende Gloeilamp, die tent zal wel weer helemaal platgaan. Met together PANGEA was dat afgelopen jaar ook zo gaaf. Verder kan je BKS inderdaad prima bezoeken als 16jarige. Het 15jarige broertje van mijn beste vriend heeft zich er afgelopen jaar ook erg goed vermaakt. Ik bezoek al festivals sinds mijn 4e, maar Pukkelpop 2011 was de eerste alleen met vrienden. Toen was ik 15. Direct een fijne editie trouwens...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nou @jellodinho en @Thomas, ga samen zou ik zeggen :) en verder zijn er inderdaad genoeg van het forum hier. Lijkt me ook wel leuk om een keer een meeting te doen

En het is veel beter om naar BKS te gaan dan Lowlands ofzo op je 16e. (al was mijn 1e festival Lowlands op mijn 16e, alleen ik was me toen nog niet echt bewust van al het drugsgedoe)
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
@thomas Mijn eerste festival was ook Pinkpop op m'n 13de! Ik ben nu 18. Ik ga al naar Werchter en Lowlands en wil wel echt naar BKS ook.. We zouden opzich wel samen kunnen gaan, als jij mij chill vind en ik jou dan tenminste!
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Ik heb ook kaartjes. :) verder; niet dat ik extreem actief ben op het forum maar een meeting zou wel tof zijn! Vooral als het tijdens een band is waar 'festileaks' wel heen wilt en mijn vriendinnen niet.(;
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Meeting lijkt me ook leuk, kijken of we een gaatje kunnen vinden als het blokkenschema bekend is ;)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Deze zomer wordt het voor mij waarschijnlijk ook één of twee festival(s) alleen doen, omdat ik niet iedereen overal mee naartoe krijg. Persoonlijk heb ik daar geen probleem mee, en ik denk dat het zeker op BKS wel mee zou vallen(al ga ik daar niet alleen heen). Je komt er toch voor de muziek, wat bijvoorbeeld op Rock Werchter minder was(bij mij), daar is het toch vooral een combinatie van vriendenweekend, bier en muziek. Op BKS kun je dan lekker je gang gaan en bekijken/beluisteren wat je wilt.

Komende week overigens maar voor het een en ander kaarten gaan kopen, dus ook voor BKS.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik ga wss ook in mijn eentje naar BKS. Een vriendin van mijn zus gaat ook, maar ik zal niet het hele weekend met haar doorbrengen verwacht ik.
Ik ben 18 trouwens
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dan ben ik gelukkig niet de enigste die met moeite iemand moet overtuigen om mee te gaan naar BKS :p ik ben nog steeds in onderhandeling over een zaterdagje :)

Dan begin ik nog niet over een alternatiever festival of band/act. :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ja ach. Werchter of Pinkpop is dan nog behoorlijk massaal en komen er vooral mensen voor een weekendje bier en muziek, maar BKS zullen bezoekers toch vooral op de muziek afkomen. Dus als je naar BKS wil en er wil niemand mee, wat ik wel kan begrijpen aangezien het een redelijk alternatief festival is, zou ik proberen via internet wat lotgenoten te zoeken zoals hier al gebeurd is volgens mij :p. Maak je in zo'n weekend weer wat nieuwe vrienden en je hebt in elk geval als overeenkomst al dat je in dezelfde soort muziek geïnteresseerd bent.

Anders kun je natuurlijk ook alleen gaan, als je voor de muziek komt ga je dan nog steeds een mooi weekend tegemoet. Thuis blijven omdat er niemand mee wil is eeuwig zonde. Maar ja als je twijfelt of je wel of niet wil gaan (op basis van de lineup) kan het feit dat je alleen zou moeten wel de doorslag geven om niet te gaan.

Vind het zelf btw wel jammer dat ze de goede namen over drie dagen verspreid hebben :(. Zit een dagje er ook niet echt in vrees ik.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Naar Lowlands ga ik gelukkig wel met een groep mensen, anders zou ik ook niet gaan. Maar ik denk dat Best Kept Secret nog wel leuk kan zijn in je eentje. Alleen naar concerten gaan vind ik ook geen probleem.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Haha, ik zou juist naar lowlands niemand meekrijgen en naar BKS gaan we waarschijnlijk met een groep van 9. Nog nooit alleen naar een festival geweest. Maar Le guess who wil ik dit jaar wel erg graag heen en dat doe ik misschien zelfs liever alleen dan met iemand samen.
Ik ben 19 trouwens, ik heb zo het idee dat iedereen hier wel rond die leeftijd is?
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Heb met Le Guess Who hetzelfde inderdaad. Vind een festival met vrienden heel fijn, maar soms kan ik alleen rond hupsen en verkennen ook erg waarderen. Ik ben 18, in die categorie ook inderdaad. Is de meerderheid ook student, eigenlijk?
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Heb met Le Guess Who hetzelfde inderdaad. Vind een festival met vrienden heel fijn, maar soms kan ik alleen rond hupsen en verkennen ook erg waarderen. Ik ben 18, in die categorie ook inderdaad. Is de meerderheid ook student, eigenlijk?

6vwo hier
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ik ben 20

Maar Le guess who wil ik dit jaar wel erg graag heen en dat doe ik misschien zelfs liever alleen dan met iemand samen.

Ja? Alleen gaan zou nooit mijn eerste keuze zijn sowieso. Ga zelfs nog mee naar artiesten die me niet al te veel boeien omdat live altijd wel leuk is. LGW kun je op zich best goed alleen doen, waren er volgens mij best veel alleen vorig jaar. En we hoorden sowieso meer Duits/Engels/Spaans gesproken worden om ons heen dan Nederland. Maarja da's een ander topic.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ja? Alleen gaan zou nooit mijn eerste keuze zijn sowieso.

Dat heb ik dus ook, denk niet dat ik snel ergens in mn eentje naar toe zal gaan. Of het moet echt een van m'n favoriete bands zijn.

Ik ben trouwens ook 20 en natuurlijk ook nog lekker aan het studeren :)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik ben 20

<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Maar Le guess who wil ik dit jaar wel erg graag heen en dat doe ik misschien zelfs liever alleen dan met iemand samen.

Ja? Alleen gaan zou nooit mijn eerste keuze zijn sowieso. Ga zelfs nog mee naar artiesten die me niet al te veel boeien omdat live altijd wel leuk is. LGW kun je op zich best goed alleen doen, waren er volgens mij best veel alleen vorig jaar. En we hoorden sowieso meer Duits/Engels/Spaans gesproken worden om ons heen dan Nederland. Maarja da’s een ander topic.
Tja ik was afgelopen jaar één dag samen met een vriend. Alleen Swans bijvoorbeeld vond hij helemaal niets, dus ging hij buiten wachten. Dan kan ik mezelf daar niet echt in verliezen omdat ik weet dat er iemand op me wacht, dus daar ben ik toen helaas maar 20 minuten geweest. Daarom zou ik bij LGW misschien liever alleen gaan omdat het allemaal zo specifiek is. Maar als er iemand is die naar precies dezelfde dingen wilt is het alleen maar leuker. Samen gaan heeft ook altijd mijn voorkeur hoor, ik ben nu nog maar twee keer alleen naar een concert geweest.

Ik zit nu ook in mijn eindexamenjaar gymnasium
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Denk niet dat ik snel ergens in mn eentje naar toe zal gaan. Of het moet echt een van m’n favoriete bands zijn.

Idd. Heb 't 1x gedaan toen een vriend met wie ik zou gaan twee dagen voor het concert afzei, maar is toch een stuk minder leuk. Optreden wordt er niet minder op, maar je hebt van te voren geen fuck te doen enzo. Zou liever met onbekenden gaan dan alleen. Hoop ik in de toekomst dan ook een keer te regelen voor Primavera :p.

Tja ik was afgelopen jaar één dag samen met een vriend. Alleen Swans bijvoorbeeld vond hij helemaal niets, dus ging hij buiten wachten. Dan kan ik mezelf daar niet echt in verliezen omdat ik weet dat er iemand op me wacht, dus daar ben ik toen helaas maar 20 minuten geweest. Daarom zou ik bij LGW misschien liever alleen gaan omdat het allemaal zo specifiek is. Maar als er iemand is die naar precies dezelfde dingen wilt is het alleen maar leuker. Samen gaan heeft ook altijd mijn voorkeur hoor, ik ben nu nog maar twee keer alleen naar een concert geweest.

Dat kan ik dan ook wel weer begrijpen. Dit kom je ook alleen bij festivals tegen. Kan me alleen niet voorstellen dat je naar LGW wil op zaterdag + Swans helemaal niets vind. Heel die mainstage was toen geregeld door Gira. Wij waren daar met z'n vieren en 1 iemand vond Swans ook niks dus liep na een kwartier weg zoiets, maar dat maakte me op dat moment eigenlijk geen fuck uit hahah. Kan zijn dat dat heel asociaal is van mij, maar ja wij kwamen ook voornamelijk voor Swans over het algemeen en hij weet wanneer Swans voorbij is. Ik bedoel ja die redt zich dan ook wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken