Best Kept Secret 2015

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Het is niet gek dat de line-up van het eerste jaar zo goed was, toen moest BKS in de markt worden gezet en dat doe je als festival het makkelijkste met grote namen. Waar ik bij de eerste aankondigingen voor vorig jaar nooit de drang had om een weekendticket de halen is dat nu wel het geval. Echte missers als The 1975 en George Ezra zitten er op het moment nog niet tussen. De vergelijking die ik zie worden gemaakt met Primavera is ook eigenlijk niet eerlijk, zij hebben een veel groter budget en ook de status om bands als Anthony & the Johnsons en the Replacements naar Europa te halen. Weinig concurrentie ook van andere festivals eind mei.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik ga morgen langs Niels aalberts, moet ik hem nog wat vragen? Misschien iets van info of namen los proberen te krijgen?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik ga morgen langs Niels aalberts, moet ik hem nog wat vragen? Misschien iets van info of namen los proberen te krijgen?

Hij zal er vast niks over weten te/willen vertellen, maar ik ben wel benieuwd naar wat de status voor the Strokes nu is. Ik weet dat die ongeveer uitgesloten zijn voor BKS, maar wat doet Casablancas eigenlijk deze zomer? Het lijkt allemaal een beetje half half.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik ga morgen langs Niels aalberts, moet ik hem nog wat vragen? Misschien iets van info of namen los proberen te krijgen?

Ja waarom communiceren ze via twitter (of facebook, ik weet het niet meer) dat ze niet zo van herhalingen zijn (Op een vraag over Tyler The Creator wordt gezegd dat we die in 2013 al hebben kunnen zien(geldt voor meer artiesten maar Tyler is me nu even bijgebleven)) maar staan bijvoorbeeld wel Alt-J en Wolf Alice voor de 2de keer op het affiche. Durf dan consequent te zijn en gewoon nog geen herhalingen te boeken, het is pas de 3de editie dus goed mogelijk.

Ow en nog iets, ik ben wel benieuwd naar de belangrijkste punten die naar voren zijn gekomen uit de enquete van vorig jaar, al vraag ik me af of ze die resultaten willen delen.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ik ga morgen langs Niels aalberts, moet ik hem nog wat vragen? Misschien iets van info of namen los proberen te krijgen?

Vraag naar Tame Impala en analyseer even zijn gezicht bij zijn reactie.
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">jellodinho wrote:</div>
Ik ga morgen langs Niels aalberts, moet ik hem nog wat vragen? Misschien iets van info of namen los proberen te krijgen?

Vraag naar Tame Impala en analyseer even zijn gezicht bij zijn reactie.
Haha! :p

(Film het, eventueel, zodat we het gezamenlijk kunnen analyseren)
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
78
57
Trentemoller of lulu rouge, sisters of mercy, snowpatrol, kooks, zzz, harmonic313, Slowdive, BRMC
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
78
57
Trentemoller of lulu rouge, sisters of mercy, snor patroon, kooks, zzz, harmonic313, Slowdive, BRMC
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
De Koeks en Snow Patrol :lol:

Ik hoop dat BKS die nooit zal boeken. Dit jaar is er sowieso geen plek meer voor.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Woensdag vroeg roos op 3fm ook meteen of dit de 3 Headliners waren. Maar toen gingen ze er ook niet dieper op in. alleen 'Bij Best Kept Secret gaat het niet om de headliners'.
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
De eerste editie kwamen er ook nog best wat leuke middennamen redelijk laat, Local Natives en Suuns enzo :)

Ik ga me lekker alvast beetje inluisteren. Ik ken van de kleine namen nog heel veel niet, jullie? Nog goede tips?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Qua iets hardere bands: METZ, Bass drum of death en Pissed Jeans
Iets minder hard: Hookworms (heel tof), Eagulls
Soft (maar wel mooi!): Strand of oaks, Kiasmos, Matthew E. White
En sowieso moet je BadBadNotGood checken als je het nog niet kent
Allemaal dingen waar ik heen wil, maar wat sowieso niet gaat lukken
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Qua iets hardere bands: METZ, Bass drum of death en Pissed Jeans
Iets minder hard: Hookworms (heel tof), Eagulls
Soft (maar wel mooi!): Strand of oaks, Kiasmos, Matthew E. White
En sowieso moet je BadBadNotGood checken als je het nog niet kent
Allemaal dingen waar ik heen wil, maar wat sowieso niet gaat lukken

Superbedankt!! Je profielafbeelding is één van m'n favoriete albums dus heb vertrouwen ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Qua iets hardere bands: METZ, Bass drum of death en Pissed Jeans
Iets minder hard: Hookworms (heel tof), Eagulls
Soft (maar wel mooi!): Strand of oaks, Kiasmos, Matthew E. White
En sowieso moet je BadBadNotGood checken als je het nog niet kent
Allemaal dingen waar ik heen wil, maar wat sowieso niet gaat lukken

Superbedankt!! Je profielafbeelding is één van m’n favoriete albums dus heb vertrouwen
icon_wink.gif

Haha ik heb ook wel een beetje het idee dat wij wel dezelfde muzieksmaak hebben. Afgaande op jouw afbeelding, je naam en wat je de laatste tijd post :)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Qua iets hardere bands: METZ, Bass drum of death en Pissed Jeans
Iets minder hard: Hookworms (heel tof), Eagulls
Soft (maar wel mooi!): Strand of oaks, Kiasmos, Matthew E. White
En sowieso moet je BadBadNotGood checken als je het nog niet kent
Allemaal dingen waar ik heen wil, maar wat sowieso niet gaat lukken
Heb Strand of Oaks afgelopen oktober in Bitterzoet gezien en daar zou ik niet het kopje soft aan willen ophangen, was voor het genre echt hard.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Qua iets hardere bands: METZ, Bass drum of death en Pissed Jeans
Iets minder hard: Hookworms (heel tof), Eagulls
Soft (maar wel mooi!): Strand of oaks, Kiasmos, Matthew E. White
En sowieso moet je BadBadNotGood checken als je het nog niet kent
Allemaal dingen waar ik heen wil, maar wat sowieso niet gaat lukken

Heb Strand of Oaks afgelopen oktober in Bitterzoet gezien en daar zou ik niet het kopje soft aan willen ophangen, was voor het genre echt hard.
oohh des te leuker, ik vond het album nou niet heel hard
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Je hebt de mooiste al wel zo'n beetje opgenoemd. Maar daarnaast vind ik Alvvays, Black Mountain, Ariel Pink en Mew ook mooie namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken