Best Kept Secret 2015

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zit nu even die tv uitzending van BKS terug te kijken. Echt een prachtige 3voor12 sessie van Metz die even los gaan midden in het bos. Staat jammer genoeg nog niet op youtube maar dat komt vast nog wel deze week.

ALT-J: teleurstelling van het weekend!
Ik heb na Dan Deacon twee nummers gekeken van Alt-J en dat klonk idd niet zo best.

Helaas de meeting moeten missen. En verder ook niemand tegen gekomen. Alleen Gloeilamp nog vooraan zien staan bij off denk ik. Maar dat leek me niet echt een moment om je aan te spreken, en daarna ben ik snel doorgegaan naar The Jesus And Mary Chain.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ghehe malle makkers, die Festileaks meetings zijn voor herhaling vatbaar.

Volgende keer bij Chiko toch?

Omdat ik het niet kan laten om lijstjes te maken: alles in een lijstje van één tot en met vijfentwintig.
1. Death Cab For Cutie
2. Jonny Greenwood
3. The Jesus and Mary Chain
4. Blanck Mass
5. Strand of Oaks
6. Hookworms
7. Stuff.
8. Vessels
9. Ride
10. Binkbeats
11. Fidlar
12. Mourn
13. Kiasmos
14. Mew
15. Ghost Culture
16. Rats on Rafts
17. Wolf Alice
18. Föllakzoid
19. Metz
20. John Coffey
21. Alt-J
22. Steve Gunn
23. Eagulls
24. Ariel Pink
25. Earl Sweatshirt  
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
mynoseknows wrote:
Ghehe malle makkers, die Festileaks meetings zijn voor herhaling vatbaar.
Volgende keer bij Chiko toch?

Sowieso volgend jaar Best Kept Secret kunnen we toch al bijna van uit gaan.
*Chicco's is verdomd moeilijk bereikbaar vanuit jou Matthijs dat wordt een ramp, ongeveer wat Kos en ik moeten doorstaan om naar een willekeurige gig te gaan.
Ik denk beter gewoon zo snel mogelijk weer meeten bij een festival of concert. Lekker de lijn doorzetten van zaterdag, ik heb me goed vermaakt :p
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
1. OFF!
2. Metz
3. Marmozets
4. Jonny Greenwood
5. John Coffey
6. The Libertines
7. Typhoon
8. FIDLAR
9. The Jesus & Mary Chain
10. Eagulls
11. Death Cab for Cutie
12. Ride
13. Pretty Vicious
14. Royal Blood
15. Drenge
16. Alt-J
17. Future Islands
18. Noel Gallagher's High Flying Birds
19. Wolf Alice
20. A$AP Rocky

Maar ik ben eigenlijk veel te vaak dronken geweest om een serieus lijstje samen te stellen. Die top 3 staat wel vast in elk geval.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
mynoseknows wrote:
Ghehe malle makkers, die Festileaks meetings zijn voor herhaling vatbaar.
Volgende keer bij Chiko toch?

Sowieso volgend jaar Best Kept Secret kunnen we toch al bijna van uit gaan.
*Chicco’s is verdomd moeilijk bereikbaar vanuit jou Matthijs dat wordt een ramp, ongeveer wat Kos en ik moeten doorstaan om naar een willekeurige gig te gaan.
Ik denk beter gewoon zo snel mogelijk weer meeten bij een festival of concert. Lekker de lijn doorzetten van zaterdag, ik heb me goed vermaakt :p

We zouden ook met zijn allen naar dat gratis festival in Maastricht kunnen. Al duurt dat nog wel even en is dat fucking ver.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
We zouden ook met zijn allen naar dat gratis festival in Maastricht kunnen. Al duurt dat nog wel even en is dat fucking ver.

Dat is misschien wel een ideetje ja.
Als we dat tegen die tijd kijken, en we kunnen een groepje bij elkaar krijgen.
Ik heb er in ieder geval wel interesse voor en weet niet zeker of ik zelf iemand meekrijg.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Maar ik ben eigenlijk veel te vaak dronken geweest om een serieus lijstje samen te stellen.

Hahaha gelukkig, ik dacht al dat ik weer een rampzalige indruk had achtergelaten na OFF!, maar ik was dus niet alleen :p.

Of iedereen hier gaat gewoon lekker naar DOUR, dat staat toch al bij verschillenden op de planning ;). De meesten hier hebben elkaar nu wel een keer gezien, dus een ontmoeting bij ieder willekeurig festival zal geen volledig toeval meer zijn denk ik.

E: en inderdaad, Bruis is ook een optie. Al is het schooljaar dan wel net begonnen, dus even kijken hoe dat uit gaat komen. Absolutely Free Festival(zie overige festivals topic) klinkt ook goed, maar dat is meteen nóg verder weg.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zit nu even die tv uitzending van BKS terug te kijken. Echt een prachtige 3voor12 sessie van Metz die even los gaan midden in het bos. Staat jammer genoeg nog niet op youtube maar dat komt vast nog wel deze week.

Deze sessie: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.WO_VPRO_1143690.html
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
ALT-J: teleurstelling van het weekend!

Had ik wel verwacht. Is een fantastische band met top cd's, maar Live voegt het niets toe. Ben doelbewust gaan eten tijdens Alt-J. Had daar eerder geen tijd voor. De muziek stond perfect afgesteld om bij te eten en te drinken om mijn chip leeg te trekken.

De headliners vallen altijd tegen op BKS. Behalve dit jaar The Libertines en vorig jaar The Pixies. Toen heb ik ook Elbow en FF overgeslagen. Het zit hem echt in de randprogrammering en de opbouw van het programma. En die is bijna perfect.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
In 2013 waren de headliners wel stuk voor stuk geweldig. Dit jaar waren The Libertines erg sterk, Alt-J oké en Noel Gallagher viel me tegen. Ik vond de headliners van vorig jaar toch wel stukken minder dan die van dit jaar.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">neracroft wrote:</div>
ALT-J: teleurstelling van het weekend!

Had ik wel verwacht. Is een fantastische band met top cd’s, maar Live voegt het niets toe. Ben doelbewust gaan eten tijdens Alt-J. Had daar eerder geen tijd voor. De muziek stond perfect afgesteld om bij te eten en te drinken om mijn chip leeg te trekken.

De headliners vallen altijd tegen op BKS. Behalve dit jaar The Libertines en vorig jaar The Pixies. Toen heb ik ook Elbow en FF overgeslagen. Het zit hem echt in de randprogrammering en de opbouw van het programma. En die is bijna perfect.

Elbow was prachtig, een hele professionele show. Exact wat je van een headliner mag verwachten. Dit zeg ik terwijl ik de muziek niet eens superboeiend vind.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
E: en inderdaad, Bruis is ook een optie. Al is het schooljaar dan wel net begonnen, dus even kijken hoe dat uit gaat komen. Absolutely Free Festival(zie overige festivals topic) klinkt ook goed, maar dat is meteen nóg verder weg.

Dat Absolutely Free Festival lijkt me inderdaad ook wel wat. Laten we tegen die tijd dan maar even kijken hoe we er dan over zitten en of we nog wat tijd en centjes hebben.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
E: en inderdaad, Bruis is ook een optie. Al is het schooljaar dan wel net begonnen, dus even kijken hoe dat uit gaat komen. Absolutely Free Festival(zie overige festivals topic) klinkt ook goed, maar dat is meteen nóg verder weg.

Dat Absolutely Free Festival lijkt me inderdaad ook wel wat. Laten we tegen die tijd dan maar even kijken hoe we er dan over zitten en of we nog wat tijd en centjes hebben.

Of metropolis volgende week! Geen super denderende line-up, maar kan wel leuk zijn. Al ben ik daar vrijwilliger dus moet ik ook wel het een en ander doen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
ALT-J: teleurstelling van het weekend!

Ben benieuwd hoe dat gaat vallen op Pukkelpop met hun Headline set als het hier ook al tegenvalt, ik ga ze in ieder geval overslaan. Zelfs al zouden ze een 3e album hebben, ik vind het geen headliner waardige act.

Noel Gallagher viel inderdaad tegen als Headliner. De Oasis hitjes hebben die set wel gered als je het mij vraagt, dat blijven heerlijke meezingers. Daarbij kwamen ook wel mijn 2 favorieten voorbij gelukkig. Zijn nieuwe materiaal is op plaat goed aan te horen maar live voegt het niet zo veel toe aan zijn set dan zijn oude werk. Verder viel het ook tegen dat het maar 1 uurtje was, voor een Headline set is dat gewoon te kort.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Of metropolis volgende week! Geen super denderende line-up, maar kan wel leuk zijn. Al ben ik daar vrijwilliger dus moet ik ook wel het een en ander doen.

Heel misschien ben ik daar wel al bij aanwezig maar denk dat een weekendje vrij na Werchter ook wel nice kan zijn. Maar als ik er ben zoek ik je zeker even op.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>mynoseknows wrote:</div>
E: en inderdaad, Bruis is ook een optie. Al is het schooljaar dan wel net begonnen, dus even kijken hoe dat uit gaat komen. Absolutely Free Festival(zie overige festivals topic) klinkt ook goed, maar dat is meteen nóg verder weg.


Dat Absolutely Free Festival lijkt me inderdaad ook wel wat. Laten we tegen die tijd dan maar even kijken hoe we er dan over zitten en of we nog wat tijd en centjes hebben.


Of metropolis volgende week! Geen super denderende line-up, maar kan wel leuk zijn. Al ben ik daar vrijwilliger dus moet ik ook wel het een en ander doen.

Of Valkhof festival in Nijmegen over een paar weken. Ligt wel lekker centraal voor de meeste mensen (gok ik?).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Of Valkhof festival in Nijmegen over een paar weken. Ligt wel lekker centraal voor de meeste mensen (gok ik?).

Dat is de hele week lang alleen de avonden toch? is misschien wel een beetje te onpraktisch. Kan altijd tegen die tijd kijken maar dat is moeilijk te regelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken