Super festival, hier de bands waarover ik iets kwijt wil:
FIDLAR: Zeer tof! Was sowieso mijn nr1 van het festival.
CHET FAKER: geen zeer hoge verwachtingen, maar heel aangename show en sfeer. Jammer dat het toch niet met een full band was.
THE JESUS AND MARY CHAIN: Na 20 minuten vertrokken, ik was alleen gaan kijken omdat niemand van mijn vrienden hen wouden zien en ze toen liever andere dingen wouden doen/zien. Maar ze konden me echt niet blijven boeien, jammer! Dus dan maar vroeger vertrokken terug afgesproken met de rest en een mooi Libertines-plaatsje gaan uitzoeken.
THE LIBERTINES: Zeer tof, maar dat was wel te verwachten.
HINDS: Ik hou van die band, maar had wel wat meer sfeer in het publiek verwacht
DEATH CAB FOR CUTIE: Muzikaal zeer goed, maar stond vrij hard achteraan dus qua sfeer geen idee.
THE VACCINES: Ook heel tof zoals verwacht.
NOEL GALLAGHER: wou ik alleen zien voor de Oasis-hitjes, zijn eigen materiaal kan me niet echt lang boeien.
KIASMOS: Ik luister praktisch nooit naar een genre als dit, maar was wel zeer aangenaam, leuke visuals ook met momenten.
FUTURE ISLANDS: Voor mij dé verassing van het weekend. Ik vind ze op cd wel oké maar heb me er nooit echt in verdiept. Wat een frontman!!
ALT-J: teleurstelling van het weekend!
AFTERPARTEES (DJ-SET)+ LAATSTE UUR VAN ST PAUL: Ongeloofelijk vet om 'kleinere' bands als Tweens en Together Pangea te horen in een DJ set.
Ik ben er volgend jaar hoogstwaarschijnlijk terug bij, tot nu toe elk jaar al een boeiende line up.
Wishlist volgend jaar:
01 Bon Iver
02 Band Of Horses
03 The Audacity
04 MaybeSheWill
05 The Dune Rats