Best Kept Secret 2015

Little May of God Damn hoef ik beide niet echt per se te zien dus dan komt een meeting mij wel uit. Matthew E. White wil ik wel even een stuk van zien. Geen idee hoe iemand mij kan herkennen, ik denk dat ik niet de enige ben met zwarte jeans en heel licht groene vans. Het weer voor morgen ziet er nou ook niet heel erg zonnig uit dus geen idee of je me aan een tshirt kan herkenen.. Ik heb wel net m'n Festileaks stickers ontvangen, ander plak ik mezelf daar wel mee onder.

Little May of God Damn hoef ik beide niet echt per se te zien dus dan komt een meeting mij wel uit. Matthew E. White wil ik wel even een stuk van zien. Geen idee hoe iemand mij kan herkennen, ik denk dat ik niet de enige ben met zwarte jeans en heel licht groene vans. Het weer voor morgen ziet er nou ook niet heel erg zonnig uit dus geen idee of je me aan een tshirt kan herkenen.. Ik heb wel net m’n Festileaks stickers ontvangen, ander plak ik mezelf daar wel mee onder.

Ik zal er ook een op m'n shirt of jassie plakken! Wel goed herkenbaar.

Yess! kan er helaas niet bij zijn maar zeer blij dat FIDLAR en John Coffey via de livestream te zien zijn. Iedereen die gaat veel plezier!

Meh Swim Deep is zoals verwacht geen significante vervanging, mooie tijd om te eten dan maar. De stickers zijn hier ook binnen. Ze zijn helaas wat groot voor mijn voorhoofd, maar op mijn shirt/jas moet lukken. Little May/God Damn komt bij mij denk ik ook prima uit, kan mijn maat wat langer bij de tent blijven ofzo. Waarschijnlijk ben ik er dus wel even bij.

Die John Coffey gaan geheid allemaal bierglazen toegeworpen krijgen

De stickers zijn echt tering groot haha, ik plak er ook wel een op me shirtje.

Dan hebben we denk ik bij deze afgesproken
Zaterdag vanaf 12:00 bij de bar op het water

Zal er zijn! En voor vrijdag doe ik mijn Jamie XX shirt aan, die valt heel erg op. Dus als je die ziet roep maar heel hard Matthijs (of Mantel, dat is mijn bijnaam/achternaam, reageer ik ook op)

http://www.humo.be/festivalitis/339691/onderweg-naar-best-kept-secret-jm-blikt-vooruit

Tof artikel over BKS (: Veel plezier guys!!

Mijn tentje heeft inmiddels een mooi plekje. Ergens op vak 'valk' als het goed is. Ondanks de lange rij voor de pendelbus kon ik toch met de eerst volgende mee die aankwam, en ook een rij voor de camping was er bijna niet. Relaxte mensen die je tas doorzochten. 'Nou ik geloof het wel' en vervolgens alles weer vast binden 'Ja ik heb het toch ook gesloopt he'.

Zometeen gelijk maar knallend beginnen met Metz.

Veel plezier mensen! Ik ga nu huilend mijn assessment afmaken en hoop dat ik zondag nog een dagje mee kan pakken. Ik kijk uit naar jullie verslagen!

Ik ben er alleen maar morgen helaas, maar ik kom aan op het terrein rond 11:30. Je ziet me als het goed is weer op het podium staan fotograferen tijdens Temples op ONE!

Yak en Fidlar hoogtepunten tot nu toe. Wat een shows, vooral Yak verrassend energiek en goed. Metz was ook een van de beste festival openers die ik gezien heb denk. Publiek moest nog wel even wakker worden. Drenge viel helaas een beetje weg op mainstage.

Users who are viewing this thread