Best Kept Secret 2015

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik krijg net nog een mail met de laatste belangrijke dingen. Punt 10 vond ik wel opvallend.
10. ID, PASPOORT OF RIJBEWIJS MEE
Vergeet je ID, paspoort of rijbewijs niet! Bij binnenkomst wordt gecontroleerd of je 18 jaar of ouder bent. Is dit niet het geval, dan wordt het loshangende stukje van je polsbandje afgeknipt. Wil je bier of wijn en ben je 18+, laat je bandje dan dus heel ;-)

Verder hebben ze de dagkaarten ingang weggehaald. En als ik het goed herinner zijn Two en Five iets verplaatst?
BKS15plattegrond.jpg

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ben er zondag nog langsgereden. Tenten staan weer op zelfde plek. Alleen bij de camping entree staat nu grotere tent.
Ah ja, ik zie nu op oudere plattegronden dat ze inderdaad nog hetzelfde staan.
Ik hoop trouwens wel dat ze nog een band in de plaats zetten van BBNG en dat ze niet weer het blokkenschema om gaan gooien. Er zal vast nog wel een nederlandse band beschikbaar zijn toch? Het lijkt me niet dat ze deze afzegging sinds vandaag weten, aangezien Werchter al een vervanger heeft geregeld. Vorig jaar regelde BKS ook Birth Of Joy en Rats on Rafts nog op het laatste moment als ik het goed heb.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Seventheen Seconds wrote:</div>
Ben er zondag nog langsgereden. Tenten staan weer op zelfde plek. Alleen bij de camping entree staat nu grotere tent.

Ah ja, ik zie nu op oudere plattegronden dat ze inderdaad nog hetzelfde staan.
Ik hoop trouwens wel dat ze nog een band in de plaats zetten van BBNG en dat ze niet weer het blokkenschema om gaan gooien. Er zal vast nog wel een nederlandse band beschikbaar zijn toch? Het lijkt me niet dat ze deze afzegging sinds vandaag weten, aangezien Werchter al een vervanger heeft geregeld. Vorig jaar regelde BKS ook Birth Of Joy en Rats on Rafts nog op het laatste moment als ik het goed heb.

Tja dat of de vervanger van RW heeft gewoon instant ja gezegd. Als je als zo'n band zijnde niets te doen hebt, ga je zo'n kans niet laten schieten denken.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
BKS heeft als 18+ bandje bedacht dat het overige deel van je festivalbandje er aan moet blijven. Is natuurlijk een detail, en wellicht mierenneuk ik hier ook wel over, maar vind dit toch niet echt slim of handig. Ben wel benieuwd hoe ze streng 't gaan hanteren.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
BKS heeft als 18+ bandje bedacht dat het overige deel van je festivalbandje er aan moet blijven. Is natuurlijk een detail, en wellicht mierenneuk ik hier ook wel over, maar vind dit toch niet echt slim of handig. Ben wel benieuwd hoe ze streng ‘t gaan hanteren.
Zou in principe veel handiger zijn om met verschillende kleurenbandjes te werken, alleen denk ik dat je door de bomen het bos niet meer ziet gezien de verschillende kleuren voor de dagbezoekers en de weekendbezoekers met en zonder camping.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Lateralus wrote:</div>
BKS heeft als 18+ bandje bedacht dat het overige deel van je festivalbandje er aan moet blijven. Is natuurlijk een detail, en wellicht mierenneuk ik hier ook wel over, maar vind dit toch niet echt slim of handig. Ben wel benieuwd hoe ze streng ‘t gaan hanteren.

Zou in principe veel handiger zijn om met verschillende kleurenbandjes te werken, alleen denk ik dat je door de bomen het bos niet meer ziet gezien de verschillende kleuren voor de dagbezoekers en de weekendbezoekers met en zonder camping.

Zo'n papieren bandje erbij voor de 18+ers was imo het beste geweest als ze echt op leeftijd willen controleren.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Martijn wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Lateralus wrote:</div>
BKS heeft als 18+ bandje bedacht dat het overige deel van je festivalbandje er aan moet blijven. Is natuurlijk een detail, en wellicht mierenneuk ik hier ook wel over, maar vind dit toch niet echt slim of handig. Ben wel benieuwd hoe ze streng ‘t gaan hanteren.


Zou in principe veel handiger zijn om met verschillende kleurenbandjes te werken, alleen denk ik dat je door de bomen het bos niet meer ziet gezien de verschillende kleuren voor de dagbezoekers en de weekendbezoekers met en zonder camping.


Zo’n papieren bandje erbij voor de 18+ers was imo het beste geweest als ze echt op leeftijd willen controleren.

Inderdaad, zo doen ze het in Belgie al jaren op fuiven.

Of op zijn minst het omgekeerd doen en bij de -18 jarigen het stuk laten hangen. Dat aanhangsel is namelijk verdomd irritant, en het lijkt me dat de minderjarigen in de minderheid gaan zijn. Zo stoor je minder mensen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Of op zijn minst het omgekeerd doen en bij de -18 jarigen het stuk laten hangen.

En dan dat stukje eraf knippen en dan ben je ineens 18+?

Woeps, niet in mijn meest heldere moment tijdens de examens :D

Nee, maar als ik het goed begrijp maakt Pinkpop bvb al gebruik van speciale alcoholbandjes? Dan moet het toch niet zo lastig zijn om papieren/plastieken bandjes uit te delen?
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Ik ben benieuwd of BBNG nog vervangen wordt... nu een hele kale plek met alleen Typhoon! Wie verwachten jullie? Wat mij betreft vragen ze Illuminine! Niet de meest bekende band, maar wel prachtig live!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Ik hoop op één van de volgende 2 als vervanger:

AFterpartees: doen al een DJ-set dus dat is een eenvoudige oplossing. (wel herhaling ten opzochte van vorig jaar maar qua herhaling zijn er wel meerdere bands dit jaar)

The Districts: Hebben dat weekend alleen Southside/Hurricane op de planning staan en daar spelen ze op vrijdag en zaterdag.


Of iets anders Belgisch/Nederlands: Marble Sounds, I Will I Swear, Double Veterans, Iguana Death Cult, Mozes And The Firstborn, Thee Marvin Gays...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor een meeting, zaterdag tijdens Matthew E. White of tijdens Little May bij de bar op het water? We moeten even de knoop doorhakken jongens. Nog steeds genoeg mensen in voor een meeting?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Voor een meeting, zaterdag tijdens Matthew E. White of tijdens Little May bij de bar op het water? We moeten even de knoop doorhakken jongens. Nog steeds genoeg mensen in voor een meeting?

Ik ben er zeker bij. Verder maakt het mij vrij weinig uit of het tijdens Little May of Matthew E. White is.

Ik heb trouwens nog geen blonde, maar een bruine hanenkam. Fuck de kapper. En mijn gekke sokken zitten in de was. Fuck de wasmachine. Maar dan nog ben ik wel redelijk herkenbaar denk ik zo.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Zullen er vast niet veel met een hanenkam rondlopen. Mathijs herken ik ook nog wel. Ik doe zelf dus mijn Ride-shirt aan, heel herkenbaar want het is zo'n hippieshirt dat helemaal blauw is als een zee zeg maar. Echt chill shirt ook zeker aanradertje. En hoe zijn andere mensen herkenbaar ??
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben er zeker bij. Verder maakt het mij vrij weinig uit of het tijdens Little May of Matthew E. White is.

Als er iemand toch een voorkeur heeft. Hak de knoop maar door. Matthew of May



Zullen er vast niet veel met een hanenkam rondlopen. Mathijs herken ik ook nog wel. Ik doe zelf dus mijn Ride-shirt aan, heel herkenbaar want het is zo’n hippieshirt dat helemaal blauw is als een zee zeg maar. Echt chill shirt ook zeker aanradertje. En hoe zijn andere mensen herkenbaar ??

Ik ben er alleen zaterdag dus niet mij gaan zoeken vrijdag, jeroen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken