Van 1 ding ben ik zeker, biffy clyro gaan we niet zien in Hilvarenbeek, en als je hier naar kijkt https://www.youtube.com/watch?v=bg8XyoO10v8 snap ik ook niet dat je denkt dat dat wel gaat gebeuren. Ook Alt-j verwacht ik niet, zou zomaar eens kunnen dat die de 3fm stage op pinkpop af mogen sluiten. Kanshebbers om het hoofdpodium af te sluiten zijn denk ik The Libertines (waarschijnlijk nieuw album en dit stond op facebook: "So the European tour is over. What can we say - you spanked it. But we're not done with you yet. Keep your eyes and ears open."), lijkt me niet dat Pinkpop ze durft te boeken, past naar mijn mening ook beter op BKS. Beck zal wel festivals in europa doen deze zomer, ik was bij zijn show in de hmh, de kaartverkoop mocht dan wel niet zo lekker lopen maar hij is zeker in staat om een knallende show te geven. Van Foals als afsluiter zou ik ook niet opkijken, zelfs Arcade Fire vind ik geen vreemde gedachte, Werchter en Roskilde lieten vorig jaar blijken dat ze hen zeer graag gehad hadden, misschien hebben ze dat wel geregeld voor dit jaar (kunnen natuurlijk niet en coldplay en ac/dc en foo fighters en muse en u2 en fleedwood mac boeken het houdt een keer op dan is Arcade Fire een mooie waarschijnlijk goedkope optie) dan zou BKS ook goed mogelijk zijn. Ik zou er niet van opkijken als er 2 van deze 4 acts ook daadwerkelijk aanwezig zijn dit jaar, de 3de act zal dan wel een band zijn die niemand aan zag komen.
Over de rest van het programma dan, ik denk niet dat ze swans weer boeken, stonden er 2 jaar geleden, net in paradiso gestaan en in november op le guess who misschien iets te veel van het goede. In de elektronische hoek hoop ik dat of factory floor of the haxan cloak hun optreden van vorig jaar goed komen maken (beide zou helemaal mooi zijn), FlyLo zou ook zomaar eens kunnen en dan nog iets als Hudson Mohawke en Ben Frost dan zit dat al goed . Dan de gitaren, Mew zou goed kunnen ook Goat lijkt me wel een kansje te hebben op een mooie plek in Two. Voor de rest gewoon wat namen die bij mij naar boven komen, Jungle, Oscar and The Wolf (de balthazar/ school is cool van dit jaar), Mac deMarco, Deerhunter, Ty Segall en wat kleiner garage/rock/noise/punk bandjes waar nu nog niemand van gehoord heeft in de categorie the wytches, traams, fat white family en together pangea. Misschien komt iceage wel, goede plaat en daar hebben we ook nog iets van te goed, net zoals van Modest Mouse overigens.
Nou het is een heel verhaal geworden laat die eerste namen maar komen ik ben benieuwd en heb er weer erg veel zin in, ben er ook van overtuigd dat ze wel weer een goed programma in elkaar weten te zetten.
Over de rest van het programma dan, ik denk niet dat ze swans weer boeken, stonden er 2 jaar geleden, net in paradiso gestaan en in november op le guess who misschien iets te veel van het goede. In de elektronische hoek hoop ik dat of factory floor of the haxan cloak hun optreden van vorig jaar goed komen maken (beide zou helemaal mooi zijn), FlyLo zou ook zomaar eens kunnen en dan nog iets als Hudson Mohawke en Ben Frost dan zit dat al goed . Dan de gitaren, Mew zou goed kunnen ook Goat lijkt me wel een kansje te hebben op een mooie plek in Two. Voor de rest gewoon wat namen die bij mij naar boven komen, Jungle, Oscar and The Wolf (de balthazar/ school is cool van dit jaar), Mac deMarco, Deerhunter, Ty Segall en wat kleiner garage/rock/noise/punk bandjes waar nu nog niemand van gehoord heeft in de categorie the wytches, traams, fat white family en together pangea. Misschien komt iceage wel, goede plaat en daar hebben we ook nog iets van te goed, net zoals van Modest Mouse overigens.
Nou het is een heel verhaal geworden laat die eerste namen maar komen ik ben benieuwd en heb er weer erg veel zin in, ben er ook van overtuigd dat ze wel weer een goed programma in elkaar weten te zetten.