[BE] Pukkelpop 2015

thomas003

Playlistbediener
3 mrt 2014
21
0
Ik denk ook niet dat de dagtickets omlaag zijn gehaald, anders zou men donderdag over de maximumcapaciteit zitten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wie weet zijn er wel gehyped tieners die ipv een combi ticket gewoon 3 losse dagkaarten hebben gekocht, Yolo. Ik probeer even mee te denken he. Want ik snap echt niet waarom je een dagkaart zou halen voor de zaterdag.
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
Wie weet zijn er wel gehyped tieners die ipv een combi ticket gewoon 3 losse dagkaarten hebben gekocht, Yolo. Ik probeer even mee te denken he. Want ik snap echt niet waarom je een dagkaart zou halen voor de zaterdag.

Ik begrijp ook niet waarom vrijdag en zaterdag de dagtickets al helemaal uitverkocht zijn.
Dat de meeste mensen dit eerder nog begrijpen bij vrijdag dan bij zaterdag vat ik dan weer helemaal niet.

Dat is een kwestie van smaak zeker? Maar de "headliner" van vrijdag vind ik persoonlijk nog veel minder de moeite als The Offspring (wat in principe niet de headliner is). En voor de rest zijn er veel kleinere leuke groepen op zaterdag zoals Dolomite Minor, Truckfighters, Pond, Benjamin Booker ... en dan vergeet ik de Underworld, The War On Drugs en Ride nog.

En ik heb een dagkaart gekocht voor zaterdag, enkel puur en alleen voor de Evil Superstars.
Geweldige groep en waarschijnlijk de laatste kans om die nog eens te zien optreden.
Voor mij persoonlijk de reden om te gaan. Al kan ik begrijpen dat anderen er waarschijnlijk niets aan hebben.
 

festirob

Nieuw lid
22 apr 2015
2
0
Ik hoop zeker ook nog op Modestep (LIVE)! Het nieuwe album is nu al het beste elektronische album van 2015, aangezien ze erg veel rock invloeden hebben in het nieuwe album zouden ze een breder publiek kunnen aanspreken (wat bij hun live sets met 100% Dubstep beperkt bleef tot het dancehall/boiler room publiek). Modestep is en blijft een vrij grote naam, spelen MainStage op Reading/Leeds.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
298
http://www.demorgen.be/muziek/noel-gallagher-sluit-reunie-oasis-uit-ik-zal-liam-nooit-vergeven-a2337485/
Nu is oasis ook van de baan (kans was sowieso al zeer klein)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dat ze Refused maar eens boeken, heb ze vrijdag weer eens live gezien en het was wederom fantastisch. Niet te missen!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat ze Refused maar eens boeken, heb ze vrijdag weer eens live gezien en het was wederom fantastisch. Niet te missen!

Nieuw nummer staat op Spotify, al gehoord?
Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Beetje een kek nummertje.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Dat ze Refused maar eens boeken, heb ze vrijdag weer eens live gezien en het was wederom fantastisch. Niet te missen!

Nieuw nummer staat op Spotify, al gehoord?
Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Beetje een kek nummertje.

Doel je op Elektra? Live kwam dat nummer wel goed over, evenals Dawkins Christ en Françafrique van het nieuwe album. Vette lichtshow en een band in topvorm. Het was wel opvallend dat Refused bij de Duitsers niet zo goed ligt, het was heel erg rustig, terwijl ze met veel bombarie aangekondigd werden als grootste headliner van het festival.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Vet! GOAT, Raketkanon, The Soft Moon, Fat White Family, Dez Mona, Rhodes en Vuurwerk zijn tof. Alt-J als headliner is wel zeer matig..
 

bbmm

Playlistbediener
24 apr 2015
10
0
Je mag zeggen wat je wilt, qua headliners is het niet op en top maar over de breedte heeft pukkelpop een zeer mooie line-up! En op woensdag Radio Soulwax!
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Eens over Goat, The Soft Moon & Vuurwerk, heel toffe namen. Maar Alt-J als headliner vind ik echt veel te matig. Een van de slechtste headliners die ik in jaren gezien heb op een festival.
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Vreemd, in het festileaks-artikel staat dat Radio Soulwax de Dancehall ter beschikking krijgt op woensdagavond. De vorige jaren was er toch enkel muziek vanuit de boilerroom op de openingsparty?
 

Protput

Playlistbediener
22 apr 2015
28
0
KoL geloof ik niet in. Ik zeg Alt J, en ze wachten met aankondigen tot Rock Werchter vrijdag (bijna) uitverkocht is.
Alt J heeft dat weekend nog maar 1 festival bevestigd.

Dus. Ik zei Alt J.
Groetjes!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Protput wrote:</div>
KoL geloof ik niet in. Ik zeg Alt J, en ze wachten met aankondigen tot Rock Werchter vrijdag (bijna) uitverkocht is.
Alt J heeft dat weekend nog maar 1 festival bevestigd.

Dus. Ik zei Alt J.
Groetjes!

Dus. Taart?
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Vreemd, in het festileaks-artikel staat dat Radio Soulwax de Dancehall ter beschikking krijgt op woensdagavond. De vorige jaren was er toch enkel muziek vanuit de boilerroom op de openingsparty?
Ondertussen pukkelpop-bevestiging: extra feestje op woensdag: boilerroom, en Radio Soulwax in de Dancehall!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
<div class="d4p-bbt-quote-title">Protput wrote:</div>
KoL geloof ik niet in. Ik zeg Alt J, en ze wachten met aankondigen tot Rock Werchter vrijdag (bijna) uitverkocht is.
Alt J heeft dat weekend nog maar 1 festival bevestigd.

Dus. Ik zei Alt J.
Groetjes!

En ik zei 'Alt-J is daar niet populair genoeg voor'. 3/4 van de commentaar op Alt-J is ronduit negatief, dusja.
Groetjes terug!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Dat ze Refused maar eens boeken, heb ze vrijdag weer eens live gezien en het was wederom fantastisch. Niet te missen!


Nieuw nummer staat op Spotify, al gehoord?
Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Beetje een kek nummertje.


Doel je op Elektra? Live kwam dat nummer wel goed over, evenals Dawkins Christ en Françafrique van het nieuwe album. Vette lichtshow en een band in topvorm. Het was wel opvallend dat Refused bij de Duitsers niet zo goed ligt, het was heel erg rustig, terwijl ze met veel bombarie aangekondigd werden als grootste headliner van het festival.

Françafrique vind ik eigenlijk een schijtnummer. Klinkt als 'corporate punk', en dat van een band die zich ooit verzette tegen alles wat naar geld en de gevestigde orde ruikt. Hopelijk draait de plaat toch meer in de richting van Elektra.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken