[BE] Pukkelpop 2015

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Kendrick lijkt me wel tof hoor, maar ik ben gewoon blij dat Blur wsl naar PKP komt ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kendrick Lamar is niet zo geliefd hier? Facking baas is hij.

hoho, dat zie je niemand zeggen toch?

Wij zijn gewoon tering blij dat de kans op Blur naar PKP een stuk groter is geworden. Al had ik graag gezien dat Kendrick daar ook even zijn stukje kwam doen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Niemand zegt het, maar alle Pukkelpoppers zijn blij dat Kendrick op Les Ardentes staat en niet hier komt. Komt op hetzelfde neer toch :p.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Les Ardentes had toch een rockbom aangekondigd? Die mannen kennen daar geen genres meer :p
Verder blijven hopen op Blur voor PKP. hoe geweldig was RW 2013 niet!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik had Kendrick best op PKP willen zien, zou een prima naam zijn. Maar ik zie Blur veel liever.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Les Ardentes had toch een rockbom aangekondigd? Die mannen kennen daar geen genres meer :p

Ik denk dat je twee dingen door elkaar slaat: ze hadden aangekondigd dat er een bom ging komen in hetzelfde persbericht waarin ook enkele rocknamen bekend gemaakt werden ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Jullie zijn wel heel zeker van Blur, ze hebben twee festivals in mid juli gepland. Dat is een maand voor Pukkelpop. En er touren genoeg potentiële headliners in augustus. Dus waar halen jullie vandaan dat het zo zeker is?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jullie zijn wel heel zeker van Blur, ze hebben twee festivals in mid juli gepland. Dat is een maand voor Pukkelpop. En er touren genoeg potentiële headliners in augustus. Dus waar halen jullie vandaan dat het zo zeker is?

Nergens :p

Vooral dat Blur aangeeft meer festival shows in Europa te gaan doen, zie Benicassim.
We verwachten dus een festival shows en aangezien ze waarschijnlijk nu niet geboekt gaan worden voor een anders. Lijkt het voor Pukkelpop een hele mooie naam. Heb trouwens echt geen idee waar ze in Nederland willen staan of slaan ze NL weer over net zoals vorige keer...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Jullie zijn wel heel zeker van Blur, ze hebben twee festivals in mid juli gepland. Dat is een maand voor Pukkelpop. En er touren genoeg potentiële headliners in augustus. Dus waar halen jullie vandaan dat het zo zeker is?

Welke potentiele headliners dan? Als we alles wegdenken dat al op RW staat hou ik enkel Linkin Park over. Daarom dat Blur ons zo logisch lijkt: doen festivals, en Pukkelpop zal wel tot het uiterste gaan om hen te krijgen wegens gebrek aan headliners.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Welke potentiele headliners dan? Als we alles wegdenken dat al op RW staat hou ik enkel Linkin Park over. Daarom dat Blur ons zo logisch lijkt: doen festivals, en Pukkelpop zal wel tot het uiterste gaan om hen te krijgen wegens gebrek aan headliners.

Van de grote Linkin Park weet ik ook verder niks

Daaronder hebben we wel Libertines, Interpol, Offspring, Major Lazer en Beck. Maar die zie ik allemaal ook geen Headline spot op zich nemen.
Macklemore & Ryan Lewis hebben ook al halverwege september een datum staan in Berlijn. Misschien komt dat iets te laat.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Beck zie ik eigenlijk wel nog als headliner op Pukkelpop staan, met een goeie dance naam erna. Vind ik persoonlijk terechter dan The Offspring of Libertines, hoewel ook niet iedereen het eens zal zijn met mij :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Beck zie ik eigenlijk wel nog als headliner op Pukkelpop staan, met een goeie dance naam erna. Vind ik persoonlijk terechter dan The Offspring of Libertines, hoewel ook niet iedereen het eens zal zijn met mij :p

Beck als dagheadliner? Naar populariteit gekeken moet ik zeggen: helaas niet. Afgelopen najaar stond hij in een half uitverkocht Vorst Nationaal, waardoor hem in België minder populair lijkt te zijn dan in de meeste andere landen. Ongelofelijk eigenlijk. Vooral in Amerika is hij een pak groter groter.

Maar qua show vind ik Beck absoluut headlinerwaardig. Ik was erbij in Vorst en het was de beste show van 2014. Ongelofelijk hoeveel stijlen en sterke nummers die man heeft. Hij heeft meer alternatieve hitjes dan zou denken (E-pro, Sexx laws, Loser, Gamma Ray, Devils Haircut,...) Hij bracht ook een toffe lichtshow, veel sfeer en een érg sterke band.

Ik hoop van harte dat hij er staat maar dan zal het wel een sub zijn (of een afsluiter ij de Marquee). Zijn Grammy verhaal zal zijn populariteit wel wat opgehesen hebben.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Net door het feit dat hij met Morning Phase heel wat aandacht heeft gekregen, doet me ergens wel twijfelen of ze Beck toch niet als headliner zouden plaatsen. Kijk naar Mumford & Sons voor Werchter - die vind ik dan zelf ook totaal niet headliner waardig. Alles kan dus :) Linkin Park - Blur - (Beck) is op zich niet slecht in combinatie met enkele goeie aanvullingen. Beck nog gezien voor Radiohead zovele jaren geleden op PKP en was toen echt aangenaam verrast. Zou subliem zijn mochten ze dat opnieuw kunnen doen :) Maar ja, NIN-Tool was ook subliem en zie ik ze ook niet meteen herhalen.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Zou wel humoristisch zijn als ze Beck laten headlinen en daaronder Kanye West laten subben, maar denk dat het eerder omgekeerd zal zijn
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Zou wel humoristisch zijn als ze Beck laten headlinen en daaronder Kanye West laten subben, maar denk dat het eerder omgekeerd zal zijn

Denk dat de kans op Kanye klein geworden is nu hij op Glasto staat. Die Europese datum eind juli lijkt me nu eerder aan het eind ipv het begin van zijn tour te zitten.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Thijs wrote:
Zou wel humoristisch zijn als ze Beck laten headlinen en daaronder Kanye West laten subben, maar denk dat het eerder omgekeerd zal zijn

Denk dat de kans op Kanye klein geworden is nu hij op Glasto staat. Die Europese datum eind juli lijkt me nu eerder aan het eind ipv het begin van zijn tour te zitten.

Klopt helaas... Al zijn er deze zomer veel headliners die de hele zomer festivals doen (juni t/m augustus), dus ik heb mijn hoop nog lang niet opgegeven (;
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
GOedemiddag, ben nieuw hier.

Lees net dat iemand in ander forum de volgende artiesten bevestigd:

Radiohead
Beck - Major Lazer - Netsky - Pixies
Flying Lotus - RTJ - Ellie Goulding - Interpol
Tame Impala - Mastodon - Torche - Lapsley

Alle namen lijken mij ieder geval vrij logisch enkel Radiohead zou wel erg exclusief zijn gezien het feit dat ze helemaal niks hebben aangekondigd en bandleden solo op tour zijn.

Dezelfde persoon had informatie over dat Mauro Pawlowski gaat een podium cureren.
Belgische groep doet eenmalig reünie (ofwel Millionaire ofwel Evil Superstars, maar vermits Mauro cureert denk ik Evil Superstars)
Verder gaan de podia een andere indeling/principe/naam/soort programmatie krijgen.

Dit heb ik verder ook nog nergens gelezen.

Wat denken jullie ervan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken