Amsterdam Dance Event 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Boris Brejcha, Ann Clue en Moritz Hofbauer zijn aangekondigd voor 21 oktober in AFAS Live. De show start om 17.00 en de verkoop start 28 juni om 19.00. Brejcha dus niet alleen naar Breda.
Mijn vrienden baalde al dat Breda gelijk was met Lowlands. Hier ga ik dus denk ik heen, hopelijk kan ik het nog aan iets spannenders die avond koppelen. Is er een presale link toevallig dat je weet?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Mijn vrienden baalde al dat Breda gelijk was met Lowlands. Hier ga ik dus denk ik heen, hopelijk kan ik het nog aan iets spannenders die avond koppelen. Is er een presale link toevallig dat je weet?
Mooi zo! Geen idee over een voorverkoop, helaas.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Verkoop voor Breakfast Club is begonnen.

Saturday 21 8 AM – 6 PM The Other Side // AliA b2b Tsepo // Ben UFO b2b Helena Hauff // Eversines LIVE // Jaime Frias // mad miran b2b Oceanic // S-candalo

Saturday 21 6 PM – 5 AM Toekomstmuziek // Ben UFO //Kia b2b Moopie //Nelly // Ogazón // Spekki Webu // Sunju Hargun

Sunday 22 8 AM – 6 PM Radion // Borys b2b Noizar // Caim b2b Pieter Jansen // Doudou MD // Franziska Berns // JASSS b2b John Talabot // Marcel Dettmann // Marie K LIVE // Nicolas Lutz

Sunday 22 6 PM – 7 AM Secret location // Secret line up

Heb tickets voor de zondagavond/nacht gekocht omdat ik toch niet echt kon kiezen tussen de andere 3 en ik zo geen clash heb met Left of the Dial. Hoe zijn The Other Side en Toekomstmuziek qua locatie?

 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Verkoop voor Breakfast Club is begonnen.

Saturday 21 8 AM – 6 PM The Other Side // AliA b2b Tsepo // Ben UFO b2b Helena Hauff // Eversines LIVE // Jaime Frias // mad miran b2b Oceanic // S-candalo

Saturday 21 6 PM – 5 AM Toekomstmuziek // Ben UFO //Kia b2b Moopie //Nelly // Ogazón // Spekki Webu // Sunju Hargun

Sunday 22 8 AM – 6 PM Radion // Borys b2b Noizar // Caim b2b Pieter Jansen // Doudou MD // Franziska Berns // JASSS b2b John Talabot // Marcel Dettmann // Marie K LIVE // Nicolas Lutz

Sunday 22 6 PM – 7 AM Secret location // Secret line up

Heb tickets voor de zondagavond/nacht gekocht omdat ik toch niet echt kon kiezen tussen de andere 3 en ik zo geen clash heb met Left of the Dial. Hoe zijn The Other Side en Toekomstmuziek qua locatie?

Toekomstmuziek is wel prima eigenlijk. Het is eigenlijk gewoon een loods met een bar en wat sfeerverlichting aan het plafond, incl een buitenarea waar je kan zitten. Toen ik er vorig jaar was, kon je er ook eten. Niet de meest sfeervolle locatie als het buiten nog licht is, maar denk dat het in het donker wel wat kan zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Wat nieuwe dingetjes:

Sudbeat houdt een showcase op 18 oktober in de Westerunie. Artiesten zijn Clyve, Hernan Cattaneo, Karl Pilbrow, Kasey Taylor, Simply City en Soundexile.
Mezerg en BIRRD op 18 oktober naar Paradiso.
Phonk Nation op 18 oktober naar Paradiso.
Colin Benders Invites (19 oktober Melkweg)
Joost van Bellen Gaat Door: Lynks & WaqWaq Kingdom (19 oktober, Melkweg)
Claptone brengt The Masquerade op 20 oktober naar AFAS Live met Sonny Fodera, Danny Howard en meer.
Paul van Dyk pres. VENTURE (21 oktober, Melkweg).
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Ki/ki houdt trouwens haar eigen feest 20 oktober. Verkoop is morgen, preregistratie sloot gisteren
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Toch een andere planning gemaakt. Donderdag waarschijnlijk eventjes bij Overmono kijken, en vrijdag overdag naar Into The Woods(belachelijk grote line-up), en vrijdagnacht richting Ki/ki.

Zaterdag brakdag en zondag staat nog open voor goede ideeën. In ieder geval geen groot event, maar iets als Toekomstmuziek zal het wel worden.


Ik zoek nog 1 kaartje voor Ki/Ki. Mocht iemand nog over hebben, hoor ik het graag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Iemand nog tips voor donderdag? Ga met vrienden naar Overmono, die lijken vroeg te spelen (20:00 - 21:30)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Iemand nog tips voor donderdag? Ga met vrienden naar Overmono, die lijken vroeg te spelen (20:00 - 21:30)
Om in de buurt te blijven van Paradiso, kan je naar het Colin Benders avondje van Melkweg? Low-key feestje in de kopstootbar en Bordello aperativo had ik ook overwogen als ik iets zoek zonder op een groot feest te staan.

En anders zit je in Lofi en Parralel altijd wel goed. Die laatste heeft vrij populaire namen.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Om in de buurt te blijven van Paradiso, kan je naar het Colin Benders avondje van Melkweg? Low-key feestje in de kopstootbar en Bordello aperativo had ik ook overwogen als ik iets zoek zonder op een groot feest te staan.

En anders zit je in Lofi en Parralel altijd wel goed. Die laatste heeft vrij populaire namen.
Kun je bij deze plekken komen aanwaaien zonder ticket of is dat een kansloze missie?
 

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
beetje offtopic, maar ticketswap gaf vandaag aan dat alle kaartjes die mbt ade verkocht worden pas na het event (ipv de gebruikelijke 3 werkdagen) uitbetaald worden, dit ivm veel frauduleuze tickets in de omloop. kan iemand hier iets meer over zeggen? heb tijdje geleden een x aantal tickets gekocht via iemand op instagram. ticketswap registreert de tickets voor nu als okay, maar geen idee of dat straks ook zal blijken.
 

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Toch een andere planning gemaakt. Donderdag waarschijnlijk eventjes bij Overmono kijken, en vrijdag overdag naar Into The Woods(belachelijk grote line-up), en vrijdagnacht richting Ki/ki.

Zaterdag brakdag en zondag staat nog open voor goede ideeën. In ieder geval geen groot event, maar iets als Toekomstmuziek zal het wel worden.


Ik zoek nog 1 kaartje voor Ki/Ki. Mocht iemand nog over hebben, hoor ik het graag :)

Wel 2 kaartjes over voor TN1! by joy die zaterdag in de koepelkerk:)

 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
beetje offtopic, maar ticketswap gaf vandaag aan dat alle kaartjes die mbt ade verkocht worden pas na het event (ipv de gebruikelijke 3 werkdagen) uitbetaald worden, dit ivm veel frauduleuze tickets in de omloop. kan iemand hier iets meer over zeggen? heb tijdje geleden een x aantal tickets gekocht via iemand op instagram. ticketswap registreert de tickets voor nu als okay, maar geen idee of dat straks ook zal blijken.
Tja er gaat wel eens iets niet goed met TicketSwap tickets. Eigenlijk als iemands tickets niet werken is het altijd TicketSwap. Ticketswap kijkt alleen of het op een 'normaal' ticket lijkt volgensmij, niet of hij geldig is (behalve bij SecureSwap). Bij een uitverkocht feest betekent dit vaak dat je gewoon nog een ticket moet kopen of pech hebt. Uiteindelijk zijn het overgrote gedeelte van de tickets gewoon werkend. Zeker als je koopt bij een account dat al eens tickets heeft verkocht zit je wel goed. Dit hoeft dus niet een account met 40.000+ tickets te zijn, maar een paar is ook al okay.

De grote vraag is eigenlijk: Is het een SecureSwap ticket? In dat geval kom je 100% binnen (mits de organisator je tickets niet opeens refund, kijkend naar jou Pleinvrees en Awakenings)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken