De tickets zijn reeds beschikbaar gesteld in de mail, maar nog belangrijker: de Food & Drinks kaart is bijgewerkt!
Zijn qua eten inderdaad weer wat opties erbij gekomen, zoals Xydroh al voorspelde. Ik vind het echt een indrukwekkende lijst als ik er zo even doorheen scroll. Een weekendje is veel te kort om alles te proberen wat ik zou willen proberen.
En voor de bier liefhebbers: Super8 Ipa vervangt de Turbeau Ipa. En de Omer is toegevoegd aan de opties. Wederom verkrijgbaar in El Presidio. De rest is hetzelfde gebleven. Ook qua prijzen: anderhalve munt voor 33cl speciaalbier. Dat blijft voor festivalbegrippen een fijne deal.
Wel benieuwd of de cocktail bar ditmaal op het terrein te vinden is, of nog steeds in de VIP tent. Ik hoop op het terrein, want ik ga er denk ik wel eentje lusten zo ergens in een vrij uurtje op een warme dag.
Alcatraz 2026 takes place from 6th until 9th of August 2026 in Kortrijk, Belgium! 3 days, 4 stages, 45.000 metalheads and the hardest line-up ever ➤ Buy tick...
alcatraz.be