Alcatraz Open Air 2025

ik denk dat we die allemaal uit hoop fout interpreteren. Lijkt me eerder dat ze Emperor en Cult of Luna als groter zien en daarom er bij Rotting Christ aftershow bijzetten (of de agents van die 2 bands wilde RC niet boven hen ofzo). Een beetje zoals bij Michael Schenker toen ook gebeurd was, maar dan op de main.
Maar wat zou dan de reden zijn om RC als laatste te zetten, in plaats van gewoon de normale volgorde qua grootte aanhouden en Emperor laten afsluiten, als verder alles volgens de normale planning verloopt?

zouden we dan ook de clash tussen Rotting christ en static-X kunnen vermijden :D . Want beide staan hoog op het verlanglijstje
Ja hier hetzelfde. Rotting christ, Machine head en Static-X zijn alle 3 bands die ik absoluut niet wil missen dus ik baal behoorlijk. Het is natuurlijk nog even afwachten tot het tijdschema komt, maar de kans dat ik hier niet met een onmogelijke clash kom te zitten is heel klein.

• Verdrietig
Waarderingen: Jamel
Voor mij niet veel interessants bij de laatste namen, met uitzondering van Frog Leap. Die gaan er volgens mij een dik feestje van maken.

Qua clashes lijkt het voor mij nog mee te vallen.

Donderdag: Violent Sin, Warbringer, Evil Invaders, Overkill, Frog Leap. Ik verwacht hier een mooie afwisseling tussen Swamp en Helldorado.

Vrijdag: Winterfylleth, Phil Campbell, Me And That Man, stukje Wind Rose, Dying Fetus, Absu, Dark Angel/Thy Catafalque (zou van geluid in Swamp afhangen), Mastodon, Kreator, Abbath

Zaterdag: Voor mij de minste dag momenteel. Vulture, Nailbomb, Vader, Crypt Sermon, Candlemass, Nasty Savage, Whiplash & Obituary

Zondag: Wat een pareltje om af te sluiten. Flotsam & Jetsam, Pestilence, Gaerea, Forbidden, Gutalax, Tsjuder, Kerry King, Borknagar, Dimmu Borgir, Emperor, Machine Head, Rotting Christ

Mijn combitickets zijn sowieso al gekocht. Ik hoop minder overlap tussen Prison en Swamp, maar goed. De sfeer, catering en organisatie zullen wel snor zitten.

Voor mij niet veel interessants bij de laatste namen, met uitzondering van Frog Leap. Die gaan er volgens mij een dik feestje van maken.

Qua clashes lijkt het voor mij nog mee te vallen.

Donderdag: Violent Sin, Warbringer, Evil Invaders, Overkill, Frog Leap. Ik verwacht hier een mooie afwisseling tussen Swamp en Helldorado.

Vrijdag: Winterfylleth, Phil Campbell, Me And That Man, stukje Wind Rose, Dying Fetus, Absu, Dark Angel/Thy Catafalque (zou van geluid in Swamp afhangen), Mastodon, Kreator, Abbath

Zaterdag: Voor mij de minste dag momenteel. Vulture, Nailbomb, Vader, Crypt Sermon, Candlemass, Nasty Savage, Whiplash & Obituary

Zondag: Wat een pareltje om af te sluiten. Flotsam & Jetsam, Pestilence, Gaerea, Forbidden, Gutalax, Tsjuder, Kerry King, Borknagar, Dimmu Borgir, Emperor, Machine Head, Rotting Christ

Mijn combitickets zijn sowieso al gekocht. Ik hoop minder overlap tussen Prison en Swamp, maar goed. De sfeer, catering en organisatie zullen wel snor zitten.
Als Vulture goed in uw gehoor ligt, check dan zeker ook Knife eens uit zou ik u als tip geven. Spelen er vlak voor en zitten ongeveer in het zelfde straatje!

• Leuk
Waarderingen: Implar
De opzet van de donderdag spreekt me ook aan. Met Warbringer en Exhorder wel twee bands waarvoor ik de camping af wil komen en Frog Leap lijkt me een heerlijk feestje!

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Mooie, onverwachte drop! Ik denk dat het voor zichzelf spreekt dat ik héél erg blij ben met Avatar, maar ook ik had ze liever als headliner gezien. Echter spreekt zondag qua totaalplaatje me nog altijd het meest aan.
Mooie upgrade op donderdag, ook. Kijk zeker uit naar Frog Leap, vermits ik ze op Graspop al moest missen wegens hun cancel.
Al bij al een mooie line-up, idd wat gemiste kansen door onder meer geen Batushka of helaas geen Paleface Swiss toe te voegen, maar ik ben erg tevreden.

ik denk dat we die allemaal uit hoop fout interpreteren. Lijkt me eerder dat ze Emperor en Cult of Luna als groter zien en daarom er bij Rotting Christ aftershow bijzetten (of de agents van die 2 bands wilde RC niet boven hen ofzo). Een beetje zoals bij Michael Schenker toen ook gebeurd was, maar dan op de main.
Om nog even hierop terug te komen, het zou toch vreemd zijn om bands op een poster om te draaien omdat ze op een later tijdstip spelen?
Lijkt mij dan juist logisch om Emperor op de poster er boven te plaatsen en dan in het tijdschema eerder te laten spelen.
Een poster gaat tenslotte toch om hoe groot een band is, en niet hoe laat ze spelen. Anders stond Avatar ook boven Extreme.

Nice, prachtig affiche, wordt weer een topeditie! :cool:🤘

Vooral ook bijzonder hoe zeer deze line-up mij in de breedte aanspreekt, ik heb op ieder podium op iedere dag wel een must-see!
Frog Leap ook een hele mooie binnenkomer op de donderdag, dat zal de eerste keer worden dat ik de moeite ga nemen om naar de pre-party te gaan (blijf normaal op donderdag gewoon wat in het centrum hangen).

Ik hecht normaal niet heel veel waarde aan het invullen van een Clashfinder vooraleer een line-up helemaal compleet is en het tijdschema bekend, aangezien het vaak alleen maar leidt tot onnodig balen van een clash die er uiteindelijk wellicht helemaal niet is, of omgekeerd uiteraard.
Maar gezien de enorme hoeveelheid bands die ik wil zien toch maar eens even snel ingevuld, en dat valt me qua spreiding eigenlijk niet eens tegen, over het algemeen zou ik er aardig mee kunnen leven. 🙂(y)

1734557299282.png
1734557375091.png

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread