Alcatraz Open Air 2023

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Zien we misschien ook nog een kans voor Avantasia? Ook net een nieuw album uit waar ze nog niet mee hebben getourt. Vorig jaar hebben ze natuurlijk wat festivals gedaan maar daar was de Benelux toch overgeslagen
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
valt alsnog af te wachten, ik hecht nu niet zo veel geloof aan de leaker die zegt dat slipknot naar alcatraz komt. dropkick murphy's op alcatraz punrock dag is voor mij dan weer een zekerheid door de beschikbaarheid en ophalen 2020.
Ik heb nooit gezegd dat ze komen. Ik heb gezegd dat ze in onderhandeling zijn met het festival waarover het hier gaat. En ik heb het ook enkel van horen zeggen van iemand die zegt dicht bij de organisatie te staan.

Die andere band waarover jullie het hebben die in de stad van de paardenworst zou spelen, heb ik van dezelfde persoon.


Persoonlijk hoop ik eerder op die andere band op Alcatraz omdat ik het Alcatraz gun. Maar afwachten.
 
Laatst bewerkt:

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Nu ik zo videos terugzag van killswitch engage zag ik howerd jones ineens terug opduiken. Is hij een tijdelijke guest of zal hij er in alcatraz 2023 terug bij zijn? Waarschijnlijk samen met jesse?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik zat eens te denken. Ik verwacht Blind Guardian eigenlijk als Swamp headliner. De drie headliners moeten nog bekend gemaakt worden dus Anthrax, HSB en Trivium zijn de subs. Op de main zou BG dan redelijk vroeg moeten aantreden, half in het licht (ze hebbem aangegeven niet meer tot 2 uur door te gaan gelukkig). Swamp headliner lijkt me dan een veel passender plek. Emporer kon daar ook staan dus ja?
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Killswitch engage staat toch boven heaven shall burn? Moest iemand nog een antwoord weten op mijn vraag, graag. Maar ik zie blind guardian misschien wel boven heaven shall burn staan? De volgorde klopte een jaar geleden ook niet 100 %.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Killswitch engage staat toch boven heaven shall burn? Moest iemand nog een antwoord weten op mijn vraag, graag. Maar ik zie blind guardian misschien wel boven heaven shall burn staan? De volgorde klopte een jaar geleden ook niet 100 %.
vorig jaar stond electric callboy als 2e grootste op de poster maar dan wel om 17h over dag, denk dat de timeslot al vrij snel bepaald wordt en de plaats op poster nog kan aangepast worden doorheen het jaar als een band bijvoorbeeld sterk groeit
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
En @duck : Heb je Gaerea inmiddels al ontdekt in de playlist? Ik inmiddels wel. Wat een band! Ik weet niet precies hoe ze het doen maar ze weten hun black metal een uniek episch, sfeervol laagje mee te geven. Dit kan niet anders dan één van mijn hoogtepunten worden.

Mensen al andere bands ontdekt? Voor de liefhebbers van symfonische metal kan ik Eleine zeker aanbevelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
En @duck : Heb je Gaerea inmiddels al ontdekt in de playlist? Ik inmiddels wel. Wat een band! Ik weet niet precies hoe ze het doen maar ze weten hun black metal een uniek episch, sfeervol laagje mee te geven. Dit kan niet anders dan één van mijn hoogtepunten worden.

Mensen al andere bands ontdekt? Voor de liefhebbers van symfonische metal kan ik Eleine zeker aanbevelen.
Had Eleine al ontdekt sinds ze op de affiche stonden. Maar denk dat ik ze al eens eerder ergens heb horen waaien. Leuke band.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
En @duck : Heb je Gaerea inmiddels al ontdekt in de playlist? Ik inmiddels wel. Wat een band! Ik weet niet precies hoe ze het doen maar ze weten hun black metal een uniek episch, sfeervol laagje mee te geven. Dit kan niet anders dan één van mijn hoogtepunten worden.

Mensen al andere bands ontdekt? Voor de liefhebbers van symfonische metal kan ik Eleine zeker aanbevelen
En @duck : Heb je Gaerea inmiddels al ontdekt in de playlist? Ik inmiddels wel. Wat een band! Ik weet niet precies hoe ze het doen maar ze weten hun black metal een uniek episch, sfeervol laagje mee te geven. Dit kan niet anders dan één van mijn hoogtepunten worden.

Mensen al andere bands ontdekt? Voor de liefhebbers van symfonische metal kan ik Eleine zeker aanbevelen.
Ik was er zeker van dat jij Gaerea wel kon smaken.

Iets helemaal anders:
Unto Others. Ik heb helemaal niks met new wave, maar UO doet er iets mee dat werkt.
Shadow of intent: door Lorna Shore ben ik deathcore wat meer gaan appreciëren en zo bij SOI terecht gekomen. Niet van het niveau van Lorna Shore maar toch interessant door hun symphonic invloeden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken