Alcatraz Open Air 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.129
10.391
Goede poster van Bloodstock met ook echt fijne kleine namen met Decapitated, Zeal & Ardor, Whitechapel en Fit For An Autopsy. Alcatraz kan wel echt fantastisch gaan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en nikita

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
We hope the last 24-hour wait was not as hard as drinking your last beer in Wacken before going home... but here comes the reward: A line-up addition of bands that shall make ALL of you very happy! Here are the next 12 bands to rock the stages at Wacken 2023!

Lord Of The Lost Trivium Kataklysm tAKiDA Delain SÓLSTAFIR Depressive age Ghøstkid Get The Shot Imminence Konvent Nestor
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
We hope the last 24-hour wait was not as hard as drinking your last beer in Wacken before going home... but here comes the reward: A line-up addition of bands that shall make ALL of you very happy! Here are the next 12 bands to rock the stages at Wacken 2023!

Lord Of The Lost Trivium Kataklysm tAKiDA Delain SÓLSTAFIR Depressive age Ghøstkid Get The Shot Imminence Konvent Nestor
Van welke bron komt dit? Groeten
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
good find, een te verwachten naam wel, gezien ze al op meerdere festivals in de buurt zijn aangekondigd
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
benieuwd welke er gaan headlinen.
Heaven shall burn heeft wel een vette headliner show in ieder geval. al staat trivium en kse hoger
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.129
10.391
Damn! Die zag ik ff niet aankomen. En de headliners moeten nog komen.

Eerste indruk was mwa maar eigenlijk wel heel veel gave namen. Trivium, Blind Guardian, Obituary, Bloodbath, Wolves in the Throne Room, Elder..

Typisch Alcatraz met schitterende namen voor de tenten.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en theblackmadness

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Damn! Die zag ik ff niet aankomen. En de headliners moeten nog komen.

Eerste indruk was mwa maar eigenlijk wel heel veel gave namen. Trivium, Blind Guardian, Obituary, Bloodbath, Wolves in the Throne Room, Elder..

Typisch Alcatraz met schitterende namen voor de tenten.
Hoe weet je dat er geen headliners bij zitten? Dacht dat die bij alcatraz niet los worden aangekondigd toch?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
ik mis toch nog wat, ik had echt gedacht, gezien da andere festivals in de buurt dat alestorm, beartooth, while she sleeps, knocked loose, sleep token, imminence er gingen staan
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
ik mis toch nog wat, ik had echt gedacht, gezien da andere festivals in de buurt dat alestorm, beartooth, while she sleeps, knocked loose, sleep token, imminence er gingen staan
Alestorm zou zomaar eens headliner kunnen zijn in Kortrijk.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Hoe weet je dat er geen headliners bij zitten? Dacht dat die bij alcatraz niet los worden aangekondigd toch?
Anthrax, KSE en Trivium zijn qua status zeker niet kleiner dan Arch Enemy, Behemoth en Accept, dus het lijkt toch waarschijnlijk dat dat gewoon de headliners zijn. In het verleden waren dat op Alcatraz altijd al groepen zoals Epica, Saxon, Kreator, Avatar,.... dat is het gewoon het niveau van de Alcatraz-headliner. De groepen die op Graspop voorlaatste of derde laatste op een main stage staan. Behalve Behemoth dan, daar kan je nog wel mee afsluiten als 't moet.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Wauw, wàt een onverwachte aankondiging! Allereerst zalig dat Blind Guardian naar Kortrijk komt!
Daarnaast spreken ook Killswitch Engage, Trivium, Heaven Shall Burn, Gloryhammer, Dying Fetus en Whitechapel me enorm aan.

Volgens de organisatie komen er nog zo'n 50-tal namen bij, inclusief "a few top acts that'll knock your socks off"... Ik ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.129
10.391
Hoe weet je dat er geen headliners bij zitten? Dacht dat die bij alcatraz niet los worden aangekondigd toch?
Ja goede. Was mijn vertaling van de topacts that will knock your socks off. Maar dat hoeven inderdaad niet perse headliners te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken