Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goede poster van Bloodstock met ook echt fijne kleine namen met Decapitated, Zeal & Ardor, Whitechapel en Fit For An Autopsy. Alcatraz kan wel echt fantastisch gaan worden.
We hope the last 24-hour wait was not as hard as drinking your last beer in Wacken before going home... but here comes the reward: A line-up addition of bands that shall make ALL of you very happy! Here are the next 12 bands to rock the stages at Wacken 2023!
Lord Of The Lost Trivium Kataklysm tAKiDA Delain SÓLSTAFIR Depressive age Ghøstkid Get The Shot Imminence Konvent Nestor
We hope the last 24-hour wait was not as hard as drinking your last beer in Wacken before going home... but here comes the reward: A line-up addition of bands that shall make ALL of you very happy! Here are the next 12 bands to rock the stages at Wacken 2023!
Lord Of The Lost Trivium Kataklysm tAKiDA Delain SÓLSTAFIR Depressive age Ghøstkid Get The Shot Imminence Konvent Nestor
ik mis toch nog wat, ik had echt gedacht, gezien da andere festivals in de buurt dat alestorm, beartooth, while she sleeps, knocked loose, sleep token, imminence er gingen staan
ik mis toch nog wat, ik had echt gedacht, gezien da andere festivals in de buurt dat alestorm, beartooth, while she sleeps, knocked loose, sleep token, imminence er gingen staan
Anthrax, KSE en Trivium zijn qua status zeker niet kleiner dan Arch Enemy, Behemoth en Accept, dus het lijkt toch waarschijnlijk dat dat gewoon de headliners zijn. In het verleden waren dat op Alcatraz altijd al groepen zoals Epica, Saxon, Kreator, Avatar,.... dat is het gewoon het niveau van de Alcatraz-headliner. De groepen die op Graspop voorlaatste of derde laatste op een main stage staan. Behalve Behemoth dan, daar kan je nog wel mee afsluiten als 't moet.
Wauw, wàt een onverwachte aankondiging! Allereerst zalig dat Blind Guardian naar Kortrijk komt!
Daarnaast spreken ook Killswitch Engage, Trivium, Heaven Shall Burn, Gloryhammer, Dying Fetus en Whitechapel me enorm aan.
Volgens de organisatie komen er nog zo'n 50-tal namen bij, inclusief "a few top acts that'll knock your socks off"... Ik ben benieuwd!