Alcatraz Open Air 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ook op vrijdag staat "Predatory Void" niet langer als opener van La Morgue. Zij zijn verplaatst naar zaterdag en spelen daar op de Swamp Stage in de namiddag. Ik zou wel niet weten voor wie...

Er is dus een slot vrijgekomen voor de Morgue op vrijdag. Wellicht speelt de winnaar van de "Alcatraz Bash" hier.
Als ik mijn playlist moet geloven stond daar King 810. Wilde ik wel meepakken.


En Downset tijdens Forbidden, ideaal. Hoefde ik toch niet te zien
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Vital Remains annuleert hun optreden op Alcatraz. Tony Lazaros kampt nog met de naweeën van zijn operatie van het verwijderen van een hersentumor. Shirenc Plays Pungent Stench is de vervanger.
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Vital Remains annuleert hun optreden op Alcatraz. Tony Lazaros kampt nog met de naweeën van zijn operatie van het verwijderen van een hersentumor. Shirenc Plays Pungent Stench is de vervanger.
Had graag vital remains eens gezien maar Pungent Stench is ook uniek omdat deze niet veel optreden...
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Donderdag 10 augustus is het pre-party. De bands hiervan zijn:

- Definitivos
- We're the man (Anthrax coverband)
- The art of Pantera (Pantera coverband)
- Belgian Quo Band (Status Quo coverband)
- Motörheat (Motörhead coverband)
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Donderdag 10 augustus is het pre-party. De bands hiervan zijn:

- Definitivos
- We're the man (Anthrax coverband)
- The art of Pantera (Pantera coverband)
- Belgian Quo Band (Status Quo coverband)
- Motörheat (Motörhead coverband)
Ah mooi. Vond ik vorig jaar wel aardig. Gaan sowieso weer op donderdag naar de camping maar twijfel nog een beetje of ik ook naar de preparty ga. Chillen bij de tent met een biertje is ook helemaal prima en niet de meest aansprekende coverbands voor mij
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
de kaartverkoop voor alcatraz loopt goed, voor de mensen die nog aan het overwegen zijn voor een kaartje is het wel een goed moment nu.
Loopt de verkoop zo goed? Had de indruk dat met de aankondiging van kk's priests dat er veel negativiteit was.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
de negatieve stemmen zijn meestal maar een vocale minderheid. zondag is de best verkopende dag
Electric callboy met sterke subs, doen hem wel.
Zaterdag is wat lastig met minder bekende headliner.
En vrijdag moeten er nog vele werken.
Dus niet onlogisch.
Had de zaterdag een gekendere headliner, dan was die al uitverkocht
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Zo het echte inluisteren is begonnen! Afgelopen maanden wel al af en toe geluisterd maar Graspop had de overhand. Obituary gaat echt een van mijn hoogtepunten worden. Nog nooit live gezien en ik hou van die zompige death metalsound. Gaerea en Yorh Iria ook twee pareltjes. Jullie al ontdekkingen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Zo het echte inluisteren is begonnen! Afgelopen maanden wel al af en toe geluisterd maar Graspop had de overhand. Obituary gaat echt een van mijn hoogtepunten worden. Nog nooit live gezien en ik hou van die zompige death metalsound. Gaerea en Yorh Iria ook twee pareltjes. Jullie al ontdekkingen?
voor de deathcore liefhebber zeker brand of sacrifice en shadow of intent zien.
voor de metalcore liefhebber: bleed from within en annisokay
voor sfeermomentje: archspire, die tegenwoordig een spel twister mee nemen en dan net voor de wall of death een twister intermezzo doen
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
voor de deathcore liefhebber zeker brand of sacrifice en shadow of intent zien.
voor de metalcore liefhebber: bleed from within en annisokay
voor sfeermomentje: archspire, die tegenwoordig een spel twister mee nemen en dan net voor de wall of death een twister intermezzo doen
Supervet! Archspirr stond al op de lijst maar hiermee zeker. De andere tips ook. Bury Tomorrow wordt ook een sloophamer op de mainstage.

Kwam net een nummertje van angelus Apitrada voorbij, ook heel fijn! Suicidal Angels vibes
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Supervet! Archspirr stond al op de lijst maar hiermee zeker. De andere tips ook. Bury Tomorrow wordt ook een sloophamer op de mainstage.

Kwam net een nummertje van angelus Apitrada voorbij, ook heel fijn! Suicidal Angels vibes
bury tomorrow vind ik al niet meer gepast om die de naam "ontdekking" te geven, zijn al gevestigde waarden dacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Ga eigenlijk volledig akkoord met xydrohs lijstje van ontdekkingen. Ook Gaerea wordt fenomenaal. Heb er zelf enkel Gnome en Svalbard aan toe te voegen.
Kijk er wel weer heel erg naar uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken