Alcatraz Open Air 2022

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Ondertussen is Billy Bio ook in alle stilte verdwenen van de site. Dit begint op een afslachting te lijken waar Canibal Corpse nog een mooi nummer over kan schrijven :mad: En ondertussen worden er wel een hele resem foto's van ploegende tractoren gepost :(
 
  • Verdrietig
  • Wow
Waarderingen: duck en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Hm die ook al niet meer. Alcatraz was steeds duidelijk in de communicatie maar laten het nu wel afweten inderdaad.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
En ondertussen wel weer een post over de nieuwe van Stratovarius. Toch raar dat het negatieve nieuws achter gehouden wordt. Misschien zijn ze bang dat de laatste tickets niet verkocht geraken :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Waar stond billy bio. Klinken best goed. Hoor ze nu pas voor de eerste keer. Mss dat ik ze sowiezo niet ging kijken omdat ze clashten met iets.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Sadly we have to announce four cancellations: Madball, Billy Bio, The Black Dahlia Murder and Satyricon will not be able to make it this year. Fortunately we’ve already found worthy replacements in
?
Mgła
?
Pro-Pain
?
Warkings
?
April Art

More good news as Bay Area heavy rockers Dress the Dead will be added to the line-up as well!

Because of all the puzzling, we had to move Satan from Friday to Sunday and Death Angel from Sunday to Saturday.

1654682803202.png
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Sadly we have to announce four cancellations: Madball, Billy Bio, The Black Dahlia Murder and Satyricon will not be able to make it this year. Fortunately we’ve already found worthy replacements in
?
Mgła
?
Pro-Pain
?
Warkings
?
April Art

More good news as Bay Area heavy rockers Dress the Dead will be added to the line-up as well!

Because of all the puzzling, we had to move Satan from Friday to Sunday and Death Angel from Sunday to Saturday.
Mgla. Keurig.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Sadly we have to announce four cancellations: Madball, Billy Bio, The Black Dahlia Murder and Satyricon will not be able to make it this year. Fortunately we’ve already found worthy replacements in
?
Mgła
?
Pro-Pain
?
Warkings
?
April Art

More good news as Bay Area heavy rockers Dress the Dead will be added to the line-up as well!

Because of all the puzzling, we had to move Satan from Friday to Sunday and Death Angel from Sunday to Saturday.

Bekijk bijlage 1742
mgla ?????
super super blij mee. Staan echt bovenaan mijn verlanglijstje.
Black Metal tot de perfectie verheven!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Wow komen ze gewoon ff met Mgla aanzetten!! Erg nette vervanging. Warkings en Pro-pain ook prima. Na Sweden Rock weer ff puzzlen. Maar netjes gedaan hoor Alcatraz
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Precies een grote leegloop bij as I lay dying daar. We zitten voorlopig op 3 leden die weg zijn. Enkel zanger en drummer blijven over.

Benieuwd als ze op de affiche gaan blijven
 
  • Wow
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Precies een grote leegloop bij as I lay dying daar. We zitten voorlopig op 3 leden die weg zijn. Enkel zanger en drummer blijven over.

Benieuwd als ze op de affiche gaan blijven
Leegloop? Kan je even uitleggen warom bandleden weggaan? Sinds wanneer? Hoe wie wat waar wanneer waarom. Achja, jammer voor de fans. Maar het wordt sowiezo een leuke editie.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Leegloop? Kan je even uitleggen warom bandleden weggaan? Sinds wanneer? Hoe wie wat waar wanneer waarom. Achja, jammer voor de fans. Maar het wordt sowiezo een leuke editie.
6 jaar geleden werd timb lambesis zanger van as I lay dying veroordeeld tot 9 jaar cel omdat hij een huurmoordenaar had proberen inhuren voor zijn vrouw te vermoorden, daar is hij na 3 jaar al voor vrijgelaten. En zijn ze meteen na zijn vrijlating terug in de studio gegaan en terug beginnen touren. Maar nu lijkt toch misschien dat het grote geld niet alles is, in een jaar tijd zijn de originele gitarist, bassist/zanger en nu de 2e gitarist al vertrokken. Allemaal geven ze aan dat Tim het probleem is.

Misschien ook even vermelden dat op het process de verdediging van Tim was: door zijn overmatig steroidegebruik is zijn persoonlijkheid dusdanig aangepast dat hij niet meer als dezelfde persoon kan aanzien worden.

Originele gitarist heeft een nieuwe band : mire
Originele bassist/clean vocals zit nu in spiritbox
Daarnaast zat heel de band ook in wovenwar tijdens Tim zijn gevangenschap, jammer dat die nooit van de grond gekomen is want vond het wel goeie muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
6 jaar geleden werd timb lambesis zanger van as I lay dying veroordeeld tot 9 jaar cel omdat hij een huurmoordenaar had proberen inhuren voor zijn vrouw te vermoorden, daar is hij na 3 jaar al voor vrijgelaten. En zijn ze meteen na zijn vrijlating terug in de studio gegaan en terug beginnen touren. Maar nu lijkt toch misschien dat het grote geld niet alles is, in een jaar tijd zijn de originele gitarist, bassist/zanger en nu de 2e gitarist al vertrokken. Allemaal geven ze aan dat Tim het probleem is.

Misschien ook even vermelden dat op het process de verdediging van Tim was: door zijn overmatig steroidegebruik is zijn persoonlijkheid dusdanig aangepast dat hij niet meer als dezelfde persoon kan aanzien worden.

Originele gitarist heeft een nieuwe band : mire
Originele bassist/clean vocals zit nu in spiritbox
Daarnaast zat heel de band ook in wovenwar tijdens Tim zijn gevangenschap, jammer dat die nooit van de grond gekomen is want vond het wel goeie muziek.
Ik ben niet zo voor metalcore. (Behalve killswitch engage.) Maar as i lay dying kan ik muzikaal wel appreciëren. Maar helaas van alle gebeurtenissen. Daar was ik wel grotendeels al op de hoogte (Zie huurmoordenaar). Ik heb juist gekeken op setlist as i lay dying. 10 en 11 juni staan nochtans optredes gepland.
Half off topic: Mijn favoriete artiest is devin townsend. Hij zat vroeger aan de zware drugs, maar heeft echt serieus moeten werken om clean te worden en te blijven. Soms mis ik zo artiesten. Ik kan goede uziek en persoonlijkheid soms moeilijk loskoppelen.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Toch weer een redelijk grote band om te vervangen. Hopelijk met een topper. Maar wat blijft er nog over?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
En bij deze ook de drummer die er de brui aan geeft. As I lay dying gaat wel nog verder touren, alleen dan met slechts 1 origineel lid dan.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Pauly Robin

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Het is hier zo doods ... is trouwers hier al vermeld dat Funeral Dress komt ter vervanging van Enforced?
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Zou ook wel eens naar Alcatraz willen gaan,maar dat ligt helaas niet bij de deur voor mij.
Voor 1 dagje zie ik het wel zitten maar kan niet kiezen.
Wat voor mij interessant is,zit verspreid over de 3 dagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken