Bedankt voor de steunende woorden
@TNFke ,
@nikita ,
@Angela Merkel ! Het betekent zeker veel voor me.
Mijn plek op de camping kan ik helaas niet zelf kiezen, vermits ik zo'n medium Delta tent voor ons geboekt had. Voor mij is het de keuze om oftewel alles trachten te verkopen met verlies én dan een weekend alleen thuis te zitten, oftewel toch zelf te gaan en er het beste van te maken. Dat laatste zal met veel momenten ook moeilijk zijn, maar ik hoop dat er fantastisch mooie momenten zullen zijn om het de keuze waard te maken.
Helaas, geen kennissen die ook gaan! Maar daarom langs de ene kant ook best spannend. Ik ben zelf een introvert, maar wie weet kan ik toch vrienden maken of een gezellige tijd beleven.
Alleszins heel erg bedankt allen voor de steun en de fijne woorden.
En om dan ook over de hardcups te praten: op Knotfest hadden ze die ook & hoewel ik het initiatief begrijp, vond ik het ook onhandig. Zeker vermits de bediening daar niet altijd even georganiseerd en soepel verliep, waardoor het (zeker naar het einde van de dag toe) soms de moeite niet waard was om de beker terug te brengen. Daar hadden ze anderzijds ook wel 3 verschillende soorten bekers die je enkel op specifieke locaties kon binnenbrengen, extra onhandig, dus. Maar ben wel benieuwd hoe ze dit regelen. Het halen van drank gaat naar mijn mening wel erg vlot op onze Belgische festivals dus hopelijk kunnen ze dit ook mooi regelen.