AC/DC

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
947
Klopt maar dan vind ik ook wel dat er een presale moet zijn voor leden van fanclubs of iets dergelijke zodat de die hard fans toch zeker hun kaartjes hebben. Dat zijn de mensen die altijd komen en zeker dit willen meemaken. Je kan dit voor een beperkt aantal natuurlijk doen en de rest in regular sale met de methode zoals die nu loopt. Maar nu heb je dus grote kans dat veel die hards geen kaartjes hebben en veel mensen 'die het wel eens willen zien want ik ken Thunderstruck' met de kaartjes gaan lopen.
Voor Ticketmasten en ACDC maakt dit natuurlijk geen hol uit als het uitverkocht is wie er staat in het publiek maar vind het wel erg voor de die hards die geen kaartje zouden hebben!
Mijn controversiele mening is dat mensen die het "gewoon een keertje willen zien" net zoveel recht hebben op een kaartje als de diehard fans. Natuurlijk komt het harder aan als diehard fan wanneer je een kaartje mist, maar ik vind het ook zo wat als de 'gewone mens' minder kans maakt om die reden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
Ach, het is ook geen must. Heb ze gelukkig al gezien in Dessel tijdens de laatste tour. Maar was leuk geweest om nog een keer mee te pikken. Wilde toch niet de hoofdprijs betalen maar de goedkopere tickets zullen wel al de deur uit zijn.....
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Mijn controversiele mening is dat mensen die het "gewoon een keertje willen zien" net zoveel recht hebben op een kaartje als de diehard fans. Natuurlijk komt het harder aan als diehard fan wanneer je een kaartje mist, maar ik vind het ook zo wat als de 'gewone mens' minder kans maakt om die reden.
Ik zeg ook nergens dat die mensen geen recht hebben op een kaartje, ik vind gewoon dat wanneer er fanclubs van de band zelf zijn en als jij zo grote fan bent dat je daar lid van bent (vaak tegen betaling) dat je op zijn minst voor een tour een pre sale link zou mogen krijgen... Zeker als de ticketverdeling op deze loterij manier gebeurt..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
Na 25 min zijn er toch al 10.000 man van de wachtrij verdwenen. Nog 110.000 te gaan 😂😂😂😂😂😂
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Trouwens ik las net in een artikel van Gazet van Antwerpen dat er voor Dessel 55.000 tickets zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken