AC/DC

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
138
109
Ik weet niet waarom je zo ongeduldig bent. De Stones kondigden 2022 halverwege maart aan. 2 maanden voor de eerste show.

Alleen al het feit dat de openingsceremonie van het Europees Kampioenschap in München nog niet is verplaatst naar het stadion bewijst dat de tour nog steeds is geboekt. Het zou nooit gepland zijn voor de Theresienwiese als het stadion vrij was.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.380
2.877
it’s not late. this is ac/dc, probably last tour and it will be sold out immediately. and we don’t know what could happen in 2025, war, corona or some other shit
The fact that it will be the last tour i am certain about. But my God!!! Skip the negative thoughts. I know it s happening in the world. I don't live under a rock. But don't let it spoil the few pleasures we have.
If I have to be concerned about all the problems in the world, my life is gone.
So!!! For Those About To Rock......🎇🎆🧨
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Volgens mij gaan die gewoon een 2025 tour aankondigen.
Ik hoop het niet jimmy maar de kans is wel aanwezig. Al hou ik me ook vast aan bv Pearl Jam. Die komen volgens insiders 13 februari met een aankondiging van een nieuwe tour. De overige data voor Europa en de Amerikaanse data voor mei juni. Dat is dus ook vrij laat al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat die aankondiging ook gepaard gaat met een nieuw album.. Dus dat speelt ook mee. Bij ACDC gaat het alleen om tourdata. Het kan nog maar dan wel voor half februari als de tour inderdaad half mei van start gaat... De late aankondiging kan ook te maken hebben met de samenstelling van de band. Partner van Phil Rudd is ernstig ziek en zijn vervanger tijdens PowerTrip heeft blijkbaar andere verplichtingen waar hij niet van onderuit kan.... Dat is in ieder geval het verhaal dat de ronde gaat...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Laatste nieuws van het fanforum is dat bassist Cliff Williams niet mee gaat op tour. Die is dus blijkbaar alleen voor PowerTrip overstag gegaan.... Kan ook een hoop geklets zijn maar heel vreemd is het ook weer niet want hij zou eigenlijk na de laatste tour gestopt zijn. Men ging ervan uit dat hij toch mee zou gaan op tour maar blijkbaar dus niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Laatste nieuws van het fanforum is dat bassist Cliff Williams niet mee gaat op tour. Die is dus blijkbaar alleen voor PowerTrip overstag gegaan.... Kan ook een hoop geklets zijn maar heel vreemd is het ook weer niet want hij zou eigenlijk na de laatste tour gestopt zijn. Men ging ervan uit dat hij toch mee zou gaan op tour maar blijkbaar dus niet.
Deze band hangt inmiddels toch ook gewoon met plakband aan elkaar?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Bron lijkt wel geloofwaardig als ik het zo lees. De man die de bandleden mocht interviewen rond de tijd van het recentste album Power Up.

Cliff Williams was eigenlijk officieel gestopt met touren, maar door dat Power Trip-festival kreeg iedereen hoop natuurlijk.

Dan wordt het Angus, Brian en Stevie + ... ?? Hopelijk dan toch Phil Rudd (Chris Slade werd niet gevraagd voor Power Trip), anders is de ritmesectie wel onthoofd.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Bron lijkt wel geloofwaardig als ik het zo lees. De man die de bandleden mocht interviewen rond de tijd van het recentste album Power Up.

Cliff Williams was eigenlijk officieel gestopt met touren, maar door dat Power Trip-festival kreeg iedereen hoop natuurlijk.

Dan wordt het Angus, Brian en Stevie + ... ?? Hopelijk dan toch Phil Rudd (Chris Slade werd niet gevraagd voor Power Trip), anders is de ritmesectie wel onthoofd.
Cliff keerde 4 jaar na de laatste tour weer al terug. Brian heeft ten tijde van hun laatste album Power Up bevestigd dat er een grote tour in de steigers stond met alle bandleden inclusief Phil en Cliff. Helaas door covid werd de tour gecanceld.
Cliff heeft wel weer meegedaan tijdens PowerTrip dus ik snap de verwachting wel van de die hard fans. Voor de gemiddelde concertbezoeker is ACDC Brian and Angus. Wie er nog meer op het podium staat zal ze een zorg zijn..... of ze hebben er geen weet van.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Cliff keerde 4 jaar na de laatste tour weer al terug. Brian heeft ten tijde van hun laatste album Power Up bevestigd dat er een grote tour in de steigers stond met alle bandleden inclusief Phil en Cliff. Helaas door covid werd de tour gecanceld.
Cliff heeft wel weer meegedaan tijdens PowerTrip dus ik snap de verwachting wel van de die hard fans. Voor de gemiddelde concertbezoeker is ACDC Brian and Angus. Wie er nog meer op het podium staat zal ze een zorg zijn..... of ze hebben er geen weet van.
Belangrijkste is toch dat er überhaupt een tour gaat plaatsvinden dit jaar en /of 2025.Tsja en wat de bezetting betreft zal het de meesten niet zoveel uitmaken.Neem bv Queen na de dood van Freddy en het afhaken van John Deacon is het voor mij ook geen Queen meer maar ja de mensen blijven toch komen om iets van de oude magie mee te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
290
248
Bron lijkt wel geloofwaardig als ik het zo lees. De man die de bandleden mocht interviewen rond de tijd van het recentste album Power Up.

Cliff Williams was eigenlijk officieel gestopt met touren, maar door dat Power Trip-festival kreeg iedereen hoop natuurlijk.

Dan wordt het Angus, Brian en Stevie + ... ?? Hopelijk dan toch Phil Rudd (Chris Slade werd niet gevraagd voor Power Trip), anders is de ritmesectie wel onthoofd.
Dan kunnen ze Duff McKagan vragen om te bassen, ze hebben immers goede ervaringen met GNR-leden.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Heb veel barrières moeten doorbreken om ze te zien op Power Trip festival maar ze waren fantastisch en ze zullen zeker touren in 2024/2025 met Angus, Brian, Stevie en wsl ook Rudd, wie zal bassen? Misschien John Paul Jones??
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en jaydee76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken