AC/DC

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.385
2.890
@jimmywe heeft ons ook al info gegeven.
Een concert in de Benelux zal er echt wel inzitten. Blijft alleen even de vraag waar en wanneer al ga ik eigenlijk een beetje uit van augustus vanwege de post van Jimmywe..
Hoe dan ook, het wordt een must see. 1e en waarschijnlijk enige keer voor mijn zoon. Echt een bucketlist item voor hem. Alleen de run op de kaarten zal wel een hel worden🤦
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.385
2.890
Wat is de verwachting? 5 Juni in de Arena?
Dan wordt Juni een prijzige maand samen met Graspop🤗
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
For me June is already extremely pricey.
Corey Taylor, Tool, Nova Rock, Graspop, INmusic...

I hope AC/DC have some shows in May or August, but not too far away from me.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.148
1.182
Ik zoek ook nog een reden waarom Rock Werchter woensdag (en zelfde dag als Dour) en niet vandaag (de 'traditionele' vrijdag) aankondigde. Misschien zoek ik er te veel achter :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik zoek ook nog een reden waarom Rock Werchter woensdag (en zelfde dag als Dour) en niet vandaag (de 'traditionele' vrijdag) aankondigde. Misschien zoek ik er te veel achter :)
Ja... in het verleden heeft Dour ook heel regelmatig vrijdag gehad als aankondigingsdag. En dat overlapte ook met RW.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ik verwacht Gelredome. ( en hoop eigenlijk op het bospop terrein)
Als augustus klopt dan lijkt me een voetbalstadion geen optie. Goffertpark of Malieveld denk ik dan. Zag ook al een datum voorbij komen van juni in de Amsterdam Arena.. (maar eigenlijk hoop ik op een Belgische datum in Sportpaleis)
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Als augustus klopt dan lijkt me een voetbalstadion geen optie. Goffertpark of Malieveld denk ik dan. Zag ook al een datum voorbij komen van juni in de Amsterdam Arena.. (maar eigenlijk hoop ik op een Belgische datum in Sportpaleis)
Begin Juni is ArenA nog beschikbaar! Malieveld mag maar 1 groot concert per jaar organiseren en Goffert is volgens mij al volgeboekt dacht ik? Sportpaleis lijkt mij te klein
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken