AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.905
Voorlopig blijft het stil tenzij ze er later vanmiddag de hele tour tegelijk uitgooien..Kan ook nog natuurlijk. Wel weer een nieuw gerucht verschenen op het internet over een concert in Madrid.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Goffert was toch vol dit jaar qua toegestane evenementen?
Volgens mij is deze pagina een tijd lang niet actief geweest op Ticketmaster, of heb ik het mis?
Klopt, hebben een vergunning voor 4 concerten en die zijn nu al ingepland.
Mijn gok is Megaland. Gelredome was al een van de kleinste zalen van de tour. Een Megaland of Arena zouden ze normaliter ook uitverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Voorlopig blijft het stil tenzij ze er later vanmiddag de hele tour tegelijk uitgooien..Kan ook nog natuurlijk. Wel weer een nieuw gerucht verschenen op het internet over een concert in Madrid.
zag ook zo iets langs komen, maar leek me een 'fake' achtig bericht, omdat (in et bericht dat ik zag althans) stond dat AC/DC op tour zou gaan met het nieuwe album dat uit gaat komen in 2024 en het vervolg is op Rock or Bust...
lijkt mij een bericht uit 2019 dat copy paste is naar 2023, zonder ook de feitelijkheden over het album goed te vermelden

edit;
https://conciertospormadrid.com/featured/ac-dc-en-concierto-en-madrid-2024/
deze had ik gezien:
"Volgens het laatste nieuws en de geruchten zou de legendarische Australische groep AC/DC in 2024 terugkeren met een nieuw album en een wereldtournee waarin ze een concert in Madrid zullen aanbieden ."
ze komen niet met een nieuw album, volgens mij is het de PWR UP tour
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Vergeet het Malieveld niet 😉
Als heel Den Haag al klaagt over Muse, dan neem ik niet aan dat ze een vergunning geven voor AC/DC. Lijkt me een sowieso een dure, laatste keuze locatie, ook met het oog op het 'natuurherstel' na zo'n evenement.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
Als heel Den Haag al klaagt over Muse, dan neem ik niet aan dat ze een vergunning geven voor AC/DC. Lijkt me een sowieso een dure, laatste keuze locatie, ook met het oog op het 'natuurherstel' na zo'n evenement.
Ik klaagde anders niet hoor 😬😄
Mensen moeten wat te zeuren hebben in hun leven! En het is maar 1x per jaar dat ze een vergunning geven voor een evenement op het Malieveld! Mocht het zo zijn dat ze daadwerkelijk daar verschijnen dan weten de inwoners het ruim te voren en kunnen ze een weekendje weg plannen als het hun niet aanslaat 😬
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.905
Maar het lijkt me niet dat de tour vandaag nog komt. Maandag schijnt Pearl Jam te komen dus dan zal het voor later zijn. Zullen niet op dezelfde dag komen lijkt me..
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.905
Vraag me af of die datums kloppen aangezien sommige in het weekend waren... En teasen, ja ze zijn bijna iedere dag actief op Facebook...
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.905
Bijna iedere dag actief op insta, Facebook en youtube.. Met het delen van oude live beelden, niet aan het teasen voor een nieuwe tour
Klopt en eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat ze een nieuwe tour gaan teasen.. PowerTrip kwam ook uit het niets....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.905
ik heb mijn verwachtingen naar januari geparkeerd
In denk dat je gelijk hebt. Die tour komt er wel. Daarvoor zijn er net te veel hardnekkige geruchten rond gegaan de laatste weken. Zullen ergens in januari of februari wel komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.905
Enkele insiders komen met relevante info die ik toch wel serieus neem.
Vermoedelijk 10 concerten in Duitsland. Er is wat geschoven met data om meer rust te creëren tussen de optredens...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken