AC/DC

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
en dat is gebasseerd op❓
normaal zou ik die kunnen verwachten in december, maar ik denk dat die toch wel een maand eerder kan komen.

het album werd 13 november 2020 uitgebracht, rond die tijd ( 13 november 2022 dan ) verwacht ik wel, misschien wel eerder.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
voorgaande tours kwamen in december, november zou ook niet gek zijn.
is sowieso wachten op de PWR UP tour, zal er vast in de zomer zijn.
uitgaande van voorgaande tours zo rondom eind mei en in juni.

voor NL, gok ik op GelreDome, maar dat is gewoon meer omdat ze daar de vorige keren goed gerendeerd hebben en Angus in de buurt zit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
voorgaande tours kwamen in december, november zou ook niet gek zijn.
is sowieso wachten op de PWR UP tour, zal er vast in de zomer zijn.
uitgaande van voorgaande tours zo rondom eind mei en in juni.

voor NL, gok ik op GelreDome, maar dat is gewoon meer omdat ze daar de vorige keren goed gerendeerd hebben en Angus in de buurt zit.
Ben benieuwd of er wat nieuws gaat komen voor de kerst.......??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Vanuit het AC/DC forum voor wat het waard is:
a Company, involved for 30 years in AC/DC Touring, says there is absolute nothing in the works for a Tour. Quote: "AC/DC-tour is not happening anymore "
Behalve dan dat hun website 2 maanden geleden wat is aangepast blijft het inderdaad verder erg stil.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Vanuit het AC/DC forum voor wat het waard is:
a Company, involved for 30 years in AC/DC Touring, says there is absolute nothing in the works for a Tour. Quote: "AC/DC-tour is not happening anymore "
Behalve dan dat hun website 2 maanden geleden wat is aangepast blijft het inderdaad verder erg stil.
En het blijft stil. Toch wel heel erg jammer dat die tour, mét Cliff Williams, mét Brian Johnson, mét Phill Rudd en mét die nieuwe plaat er door de coronacrisis nooit gekomen is (en nooit zal komen?).

Vandaag trouwens dag op dag 42 jaar geleden dat Brian Johnson bij de band gekomen is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Kan me ook niet voorstellen dat ze dan stoppen met touren zonder dit officieel bekend te maken. Is ook wel eerlijk naar de fans toe. Nu komen ze met een nieuwe plaat en verder eigenlijk niets. Had dan even laten weten dat er wel nieuwe muziek gaat komen maar e touren tot het verleden behoort...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken