AC/DC

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Er duiken nu, naast de posterpaal in Sydney bij de oude school van Angus, nu ook posters op in Europa.
Roubaix bij Rijsel FR (hebben ze zelf ook via sociale gedeeld, locatie).
Maar in de comment op Facebook, zie ik oa Deventer en Nijmegen langs komen. Maar ook een stellage met AC/DC neon letters in Londen.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.192
Die plaatsen hebben, afgaande op Deventer (...), niks te betekenen, neem ik aan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Die plaatsen hebben, afgaande op Deventer (…), niks te betekenen, neem ik aan?
vooralsnog ga ik er van uit dat de plaats van de posters weinig zeggen over een mogelijke locatie van tour.
Alhoewel Nijmegen natuurlijk wel strookt met een outdoor gig in Goffertpark.
Maar Deventer, misschien heeft Angus die zelf op de fiets geplakt....
Die in Rijsel FR, alhoewel behoorlijk uit de richting in Roubaix, zou kunnen slaan op Stade Pierre-Mauroy. Maar je zou toch verwachten dat ze in Parijs zouden staan? In Londen die opvallende neon kan O2 zijn of eventueel Hyde Park. Dallas zou American Airlines Center kunnen zijn waar ze 2016 ook stonden.

Maar ik denk dat de plaatsen volstrekt random zijn? Als teasers voor het uitkomen van het album. Die neon in Londen valt wel erg op ten opzichte van die simpele posters?
Zal waarschijnlijk uiteindelijk tot het uitkomen van de eerste single leiden denk ik...

edit... Die neon in Londen is alweer verwijderd, dat is ook wel raar?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Het lijkt me dat de plaatsing van zulke promo's nooit random wordt gedaan bij dit formaat bands
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Het lijkt me dat de plaatsing van zulke promo’s nooit random wordt gedaan bij dit formaat bands
Deventer en Roubaix zijn nog behoorlijk random.

Moest wel denken aan de GnR aankondiging in 2017, die waren qua plaatsen ook behoorlijk random.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
koekdoos wrote:
Het lijkt me dat de plaatsing van zulke promo’s nooit random wordt gedaan bij dit formaat bands

Deventer en Roubaix zijn nog behoorlijk random.

Moest wel denken aan de GnR aankondiging in 2017, die waren qua plaatsen ook behoorlijk random.

Ik dacht dat Rammstein ook eens zoiets deed en dat was dan weer wel accuraat volgens mij
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
De plaatsing van de posters is wel vreemd, niet echt op prominente plekken. Niet in de buurt van speellocaties, als het om een touraankondiging zou gaan, zou ik denken aan prominente plekken in de dichte nabijheid van de speellocaties of in stads centrum.
Ik denk dat het meer teasers zijn richting het album en eerste single. Maar dat is ook omdat een touraankondiging er volgens mij bij lange na nog niet aan zit te komen. Dat doen ze doorgaans pas nadat het album uit is.
Ik zoek nog niet veel achter de exacte plaats van de posters.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ben toch benieuwd of er vandaag een leuke teaser komt, of dat ze nou eens met die nieuwe track komen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nieuw interview met Brian en Cliff...
Opvallend punt, er wordt zo'n 4 keer aangehaald dat het album vrijdag 13 november uit zal komen? (dus niet 7-12?)


Rock 100.5
AC/DC Interview…
Brian & Cliff from AC/DC called Axel Lowe to talk new album, how they quarantined, the legendary Back In Black album, and more...

https://www.facebook.com/Rock1005/videos/2745681402345851


vraag die me dan opkomt, wat is er maandag 7 december dan? Touraankondiging?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
‘POWER UP’ OUT NOVEMBER 13. LIMITED EDITION DELUXE LIGHTBOX, CD, VINYL & DIGITAL DOWNLOAD AVAILABLE FOR PRE-ORDER. “SHOT IN THE DARK” AVAILABLE NOW. #PWRUP

"Shot in the Dark"
https://youtu.be/xNhn1KOqq8g
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
‘POWER UP’ OUT NOVEMBER 13. LIMITED EDITION DELUXE LIGHTBOX, CD, VINYL & DIGITAL DOWNLOAD AVAILABLE FOR PRE-ORDER. “SHOT IN THE DARK” AVAILABLE NOW. #PWRUP

“Shot in the Dark”
https://youtu.be/xNhn1KOqq8g

Heb 'm gelijk maar even opgezet om de werkdag mee te starten. Klinkt enorm herkenbaar. Classic hard rock is nog niet dood.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ja... heel fijn, goede rock n roll hoeft niet ingewikkeld te zijn.
Die 3 weken in Vancouver augustus 2018 heeft vast goed de vruchten afgeworpen.

Wel apart dat de geruchten eerst waren begin 2021 album, daarna die 7 december (die overingens nog op de site staat "7-12")en nu blijkt het album al 13 november er te zijn.
Alsof ze ergens een inhaalslag willen maken of zo...

sowieso, vanavond even rustig gaan zitten om het album te reserveren
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Klinkt wel leuk, maar krijg wel heel erg "Stiff upper lip vibes"..
Aan de andere kant, voor originaliteit luister ik ook niet naar (nieuwe albums van) AC/DC, gaat mijn vooral om de tour. Dat ze maar in Nijmegen alle hits komen spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Okkeeeee....

Heel opvallend?
Mojo deelt (bv facebook) het nieuws rond AC/DC album en de nieuwe single?

De iconische, Australische hardrockers van AC/DC
brengen op 13 november het nieuwe album POWER UP uit ⚡ De eerste single van die nieuwe plaat, 'Shot In The Dark', is vandaag uitgebracht en daarop hoor je de herkenbare, stevige gitaarsound en de typische vocalen van Brian Johnson.

Ik zeg... Tour : kom er maar in...
Goffertpark, GelreDome of ergens anders, benieuwd wat Rob Trommelen is gelukt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.192
Okkeeeee….

Heel opvallend?
Mojo deelt (bv facebook) het nieuws rond AC/DC album en de nieuwe single?

De iconische, Australische hardrockers van AC/DC
brengen op 13 november het nieuwe album POWER UP uit
26a1.svg
De eerste single van die nieuwe plaat, ‘Shot In The Dark’, is vandaag uitgebracht en daarop hoor je de herkenbare, stevige gitaarsound en de typische vocalen van Brian Johnson.

Ik zeg… Tour : kom er maar in…
Goffertpark, GelreDome of ergens anders, benieuwd wat Rob Trommelen is gelukt.
Allemaal leuk en aardig, maar dat doen ze wel vaker bij 'hun' artiesten. En iedereen weet dat er een tour komt, de vraag is alleen wanneer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
In een interview met Brian en Angus in Rolling Stone wordt er dit gezegd:

"They hope to take POWER UP on the road whenever the pandemic clears up. For now, however, they're just happy that AC/DC is once again a functioning band (...)"

https://www.rollingstone.com/music/music-features/acdc-interview-brian-johnson-angus-young-power-up-1070834/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken