Gaming

Ja, denk het wel. Maar die waren in Rebirth wat groter geworden. Het is een beetje Ubisoft meets Final Fantasy qua open wereld met een overkill aan sidequests en minigames.

De combat was echter zo super cool dat ik hem wel heb uitgespeeld. Dat maakte alles goed.

Ja, denk het wel. Maar die waren in Rebirth wat groter geworden. Het is een beetje Ubisoft meets Final Fantasy qua open wereld met een overkill aan sidequests en minigames.

De combat was echter zo super cool dat ik hem wel heb uitgespeeld. Dat maakte alles goed.
Oke en het verhaal is zoals je van Square Enix mag verwachten?

Zo, na maanden geen Nintendo Direct was dit wel een erruge tegenvaller. Zelda remake is tof (maar wat overbodig) en de nieuwe Fire Emblem ook.... maar op dat na was het vooral interessant voor gamers die alleen een Nintendoconsole in huis hebben. Heel veel oud spul.

De eerste 7 songs uit Stage Tour zijn inmiddels bekend:

- Static-X - Terminator Oscillator
- RHCP - Dani California
- Good Kid - Mimi’s Delivery Service
- Babymetal & Electric Callboy - RATATATA
- Ghost - Square Hammer
- Extreme - Get The Funk Out
- Weezer - Island in the Sun

Verder erg blij met de aankondigingen rondom Planet Zoo 2. Aviaries, Aquaria, en van alles aan quality of life upgrades.

Zo, na maanden geen Nintendo Direct was dit wel een erruge tegenvaller. Zelda remake is tof (maar wat overbodig) en de nieuwe Fire Emblem ook.... maar op dat na was het vooral interessant voor gamers die alleen een Nintendoconsole in huis hebben. Heel veel oud spul.
Kingdom Hearts was nog niet aangekondigd toch? Nog niet gespeeld maar is volgens mij een grote naam?

Tjah ze kunnen nou eenmaal maar zoveel aankondigen en als de verassingen dan gelekt worden valt het al snel tegen

007 was echt te gek.... maar ik dacht dat ik halverwege was en heb ineens de credits rollen. Dat is wel echt jammer zeg!

Users who are viewing this thread