Graspop Metal Meeting 2027

als je kijkt zijn ze op ieder festival waar ze spelen absolute headliner, op werchter zouden ze als Barn Head/ 3e laatste geplaatst worden (heel misschien als sub onder een PJ) en daar zie ik ze echt niet akkoord mee gaan.

Dan is er maar een echte optie en dat is een headliner positie op graspop (south stage that is)
op rock am ring/rock im park zijn ze mainstage sub of of second stage head, die plek zullen ze op RW ook wel krijgen

Een Aerosmith x Yungblud tour dan? Kan me moeilijk voorstellen dat Steven Tyler nog een volledige reeks concerten gaat dragen.

Edit: Zou om slechts 1 concert gaan zie ik? Bovenstaande helemaal niet van toepassing in dat geval.

Laatst bewerkt:
Een Aerosmith x Yungblud tour dan? Kan me moeilijk voorstellen dat Steven Tyler nog een volledige reeks concerten gaat dragen.

Edit: Zou om slechts 1 concert gaan zie ik? Bovenstaande helemaal niet van toepassing in dat geval.
Yungblud word in oktober ook geopereerd aan zijn keelamandelen, geen idee hoelang hij moet herstellen daarvan

Yungblud word in oktober ook geopereerd aan zijn keelamandelen, geen idee hoelang hij moet herstellen daarvan
Als het een standaard keelamandelen ingreep is lijkt me dat een kleine operatie en een paar weken hersteltijd.

Maar goed ben geen expert wat het doet met je zang zuiverheid.(misschien dat ik daarom niet kan zingen)

• Haha
Waarderingen: Honk
3 jaar minstens indien mogelijk
Laat m maar uitgebreide Azië en Amerika tour doen, en in 28 terug komen naar Europa. Op Pinkpop gaf hij aan dat hij volgend jaar terug kwam naar Nederland (ziggo dome ). En begin volgend jaar komt het nieuwe album uit. Prima artiest met een goede stem! Wel beetje cringe..

FNM was in 2015 een last minute (10 dagen ervoor of zo) vervanging van de foo fighters op Werchter
Wat een geweldig optreden was dat. Gezien de bookings in andere landen, vermoed ik dat ze op Graspop zullen staan, maar het zal een beetje afhangen van waar Livenation ze wil neerpoten. Ze mogen hun annulatie van 2022 (?) nog goedmaken :).

Wat een geweldig optreden was dat. Gezien de bookings in andere landen, vermoed ik dat ze op Graspop zullen staan, maar het zal een beetje afhangen van waar Livenation ze wil neerpoten. Ze mogen hun annulatie van 2022 (?) nog goedmaken :).
De bands beslissen ook nog wel zelf natuurlijk, ln kan niet zo maar beslissen welke band waar speelt.

Passen die eigenlijk nog wel op Graspop? Geweldige band, daar niet van. Maar ik voel het niet.
En dan bedoel ik vooral binnen het bredere plaatje. Is het de prijs en de spot waard tov de opkomst die er zal zijn?

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Passen die eigenlijk nog wel op Graspop? Geweldige band, daar niet van. Maar ik voel het niet.
En dan bedoel ik vooral binnen het bredere plaatje. Is het de prijs en de spot waard tov de opkomst die er zal zijn?
Ik zou zeker denken van wel.

Valt voor mij in het rijtje Nine Inch Nails, The Smashing Pumpkins, My Bloody Valentine, Queens of the stone age.

Is misschien geen veldje vol zoals de grote metal headliners maar helpt wel om de nodige afwisseling te hebben tijdens het festival. Zeker omdat ze Alternative/ Nu metal adjacent zijn qua stijl.

• Leuk
Waarderingen: Projunk en Piebe71

Users who are viewing this thread