Live is Live 2026

Zijn er mensen die ervaring hebben met die P+R's daar?
Ik had een plekje gereserveerd op P+R linkeroever, en om het mezelf makkelijk te maken een vroeg uur genomen zonder al beslist te hebben om hoe laat ik juist wil gaan; Alleen zie ik nu in de mail staan:
  • U kan een uur voor/na het tijdstip van uw reservatie toe komen in de parking.
Wil dat zeggen dat je niet meer binnen geraakt om pakweg 14u als je gereserveerd had vanaf 12u?
Er blijkt ook nergens een mogelijkheid om die reservering aan te passen, dan moet je blijkbaar een nieuwe doen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met die P+R's daar?
Ik had een plekje gereserveerd op P+R linkeroever, en om het mezelf makkelijk te maken een vroeg uur genomen zonder al beslist te hebben om hoe laat ik juist wil gaan; Alleen zie ik nu in de mail staan:
  • U kan een uur voor/na het tijdstip van uw reservatie toe komen in de parking.
Wil dat zeggen dat je niet meer binnen geraakt om pakweg 14u als je gereserveerd had vanaf 12u?
Er blijkt ook nergens een mogelijkheid om die reservering aan te passen, dan moet je blijkbaar een nieuwe doen.
Oei, ik heb ook gewoon een hele dag gereserveerd, want was toch een vaste prijs. Normaal werkt dat zo toch bij parkeergarages. Dus hoop ook gewoon dat je later kan binnenrijden. Hetzelfde met buiten rijden, zou nogal stom zijn als je daar vast zit tot je reservering gedaan is.

Edit: Ik heb mijn mail even bekeken en daar staat hetzelfde in. Maar ik neem aan dat ze bedoelen dat je uur eerder van je reservering binnen kan en uur later kan wegrijden dan dat je hebt geboekt. Lijkt ook logischer, dat je uur speling aan begin en einde van reservering hebt. Of zo zie ik het, en hoop het ook

Users who are viewing this thread