Lowlands 2026

Paar leuke comedy gasten. Marcel van Roosmalen en Merijn Scholten kan ik altijd wel waarderen. Beetje jammer van Soundos waar ik eigenlijk niet eens om kan glimlachen de boel dan presenteert.

Eens kijken of ik weer eens wat mee pak.

Taaie ochtend vooe CVS, geen Rogier Kahlmann op de comedy programering.

Haha Merijn Scholten is er een Marcel van Roosmalen die kan ik ook prima waarderen jo. Enkel Soundos....

Over van die mensen die overal over klagen maar nooit met oplossingen komen. En alles denken te kunnen zeggen maar als ze dan tegengas krijgen gelijk beginnen te piepen of zeggen 'just a prank bro'. Van dat soort mensen.

Geen goede uitleg maar is nu al te warm en hersens willen niet meer. Wil ook niet weer een discussie starten.

Trouwens Gen X'er hier

Oplossing is simpel zoals voor Corona 5k kaartjes minder verkopen toen was het prima

Ik ga dit jaar naar mijn eerste keer Lowlands. Ik ben nog een beetje aan het dubben over hoe een kaartje te kopen. Kunnen er nog tweedehandstickets met een lagere prijs gekocht worden, en zo ja wanneer, of gaat alles tegenwoordig voor de volle mep via Ticketmaster?

Ook kom ik vooral voor het dagprogramma en zoek ik op de camping een rustig plekje waar je minder last heb van het geluid van het festivalterrein en feestgangers op de camping gedurende de nachtelijke uurtjes. Hebben mensen hier nog tips voor?

Mijn dank is groot!

Ik denk dat de zaterdag nu met TLM in de Heineken wel prima vertoeven gaat zijn in de bravo.

Daarover gesproken, hoe zouden ze dat concept voort kunnen zetten? Elke nacht heeft de Heineken één dj(collectief), label of clubconcept, bijna altijd van Nederlandse bodem en focus op makkelijkere hitjes of feestmuziek. Nu dus op zaterdag voor het eerst wat meer de housekant op met TLM, maar wat zou daar nog meer kunnen passen?

Ik moest wel aan iets van speedy J, Collabs 3000 of STOOR, denken, maar dat lijkt me wel te ingewikkelde muziek voor in de Heineken. Misschien Pegassi met een label Night van zijn sweet nothing? Of Chris stussy met een all night long?
Ik vond zelf het nachtconcept van the Floor bij BKS wel fijn, maar daar ligt de focus dus wel meer op hitjes. St. Paul en dan weer een dj act van ongeveer een uur.

Ik zou zelf wel iets meer "andere" genres snachts willen of beetje terug in de tijd dingen, zoals een oude trance set, early-rave set, maar dat gaat nooit gebeuren denk ik.

Ook kom ik vooral voor het dagprogramma en zoek ik op de camping een rustig plekje waar je minder last heb van het geluid van het festivalterrein en feestgangers op de camping gedurende de nachtelijke uurtjes. Hebben mensen hier nog tips voor?
Camping 5 en 6, is meteen de eerste camping zodra je door de ingang komt dus heel dichtbij het parkeerterrein, meeste rust en 10 minuutjes lopen naar het terrein(vanaf 5).

• Leuk
Waarderingen: BelugaBob

Users who are viewing this thread