Lowlands 2026

Klopt, alleen hebben ook nog een dochter van 2 dus even de vraag of dat allemaal gaat lukken als ik een heel weekend weg ben. Het wordt in ieder geval niet meer op donderdag al aankomen en maandagmiddag pas naar huis, dus waarschijnlijk vrijdagochtend heen en zondagavond naar huis.
Mijn dochter van 15 (Lowlander in spé) zoekt nog oppas-adressen in Nesselande;)
 
Ah gefeliciteerd @Davidd ! Wel een mooi moment om alvast nachtritme op te doen. :-)

Ik ben ook voor het eerst echt aan het overwegen om niet te gaan. Het is simpelweg te duur om meerdere weekenders te doen. Mag echt niet klagen met mijn inkomen, maar een ticket van meer dan 400 euro (incl groepsplek) is gewoon teveel... De hele vriendengroep versplintert ook door het krijgen van kinderen dus er worden meer afgewogen keuzes gemaakt.
 
Toch wel heel benieuwd hoe het ervoor staat bij Lowlands.
Over twee maanden is het al en merk dat er in mijn omgeving vrij weinig enthousiastelingen zijn, behalve mensen die zich iets meer in muziek verdiepen en de line-up wel prima vinden.
Het gebrek aan spannende social media content en het relatief laat bekend maken van het blokkenschema zorgt er eigenlijk altijd voor dat het enthousiasme voor LL keldert aan het begin van de zomer bij mij. De echte hype komt pas wanneer het blokkenschema bekend gemaakt is!

Alle tekenen zijn er wel dat het een rustiger weekend gaat worden lijkt me. Voor onze beleving hoeft dat niet perse nadelig te zijn.
 
Ik heb zelf ook nog kaartje gekocht met de gedachte, is kijken of ik ook een keer kan profiteren van de goedkopere re-sale tickets.
Same here, even door de proefperiode van mn werk heen en kijken hoe dat vlot en dan in de resale kaartje scoren (hopelijk goedkoper)
 
havermelkelite, snowflakes en boomers benoemd in de laatste vijf comments hier...

Opzich ben ik wel benieuwd of een niet uitverkochte Lowlands de twee minpunten van het festival voor mij kunnen wegnemen:
- Entree op donderdag (file + rij)
- Drukte in de Bravo snachts.

Vooral die drukte snachts is voor mij vaak een reden om toch niet naar de dj's te gaan kijken die wel op mijn lijstje stonden.
 
havermelkelite, snowflakes en boomers benoemd in de laatste vijf comments hier...

Opzich ben ik wel benieuwd of een niet uitverkochte Lowlands de twee minpunten van het festival voor mij kunnen wegnemen:
- Entree op donderdag (file + rij)
- Drukte in de Bravo snachts.

Vooral die drukte snachts is voor mij vaak een reden om toch niet naar de dj's te gaan kijken die wel op mijn lijstje stonden.
Ik denk dat de zaterdag nu met TLM in de Heineken wel prima vertoeven gaat zijn in de bravo.

Daarover gesproken, hoe zouden ze dat concept voort kunnen zetten? Elke nacht heeft de Heineken één dj(collectief), label of clubconcept, bijna altijd van Nederlandse bodem en focus op makkelijkere hitjes of feestmuziek. Nu dus op zaterdag voor het eerst wat meer de housekant op met TLM, maar wat zou daar nog meer kunnen passen?

Ik moest wel aan iets van speedy J, Collabs 3000 of STOOR, denken, maar dat lijkt me wel te ingewikkelde muziek voor in de Heineken. Misschien Pegassi met een label Night van zijn sweet nothing? Of Chris stussy met een all night long?
 
Ja ik heb dus nooit echt last van de drukte in de Bravo. Als iedereen gewoon lekker voor de muziek is - en dat is vooraan vaak wel zo - dan danst iedereen gewoon lekker met de golfbewegingen mee. Ja, het is misschien de eerste 10 minuten wat drukker maar iedereen vindt zijn plek wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww
Ik moest wel aan iets van speedy J, Collabs 3000 of STOOR, denken, maar dat lijkt me wel te ingewikkelde muziek voor in de Heineken. Misschien Pegassi met een label Night van zijn sweet nothing? Of Chris stussy met een all night long?
Lisa Korver booty trance ANL

(please niet maar het komt er aan komende jaren)
 
Ja ik heb dus nooit echt last van de drukte in de Bravo. Als iedereen gewoon lekker voor de muziek is - en dat is vooraan vaak wel zo - dan danst iedereen gewoon lekker met de golfbewegingen mee. Ja, het is misschien de eerste 10 minuten wat drukker maar iedereen vindt zijn plek wel.
Eens! heb ik ook, altijd en met de hele groep (+20 man). Het is inderdaad een beetje druk en beukerig om vooraan te komen. Eenmaal daar is het helemaal vooraan tegen het hek in het midden altijd goed te doen! Neem de eerste loop genoeg bier mee en ga naar de wc. Gegarandeerde danspret.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD
Heerlijk niet uitverkocht! Wat minder drukte in de nacht en hopelijk minder "havermelk elite" 😛
Wat minder drukte zal wel meevallen, aangezien er op veel plekken gewoon de capaciteit omlaag gaat. Kan me nog herinneren van Lowlands '14 dat ze bijvoorbeeld de Heineken een paar meter hadden ingekort en het dus vaak ramvol stond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95
Ik denk eigenlijk dat de kaartverkoop van Lowlands niet zo enorm tegenvalt en dat ze vooral bij dtrh wat meer problemen hebben. Ik ga er vanuit dat we het bij Lowlands niet eens echt gaan merken. Gebaseerd op niks anders dan onderbuikgevoelens.
 
Ik denk eigenlijk dat de kaartverkoop van Lowlands niet zo enorm tegenvalt en dat ze vooral bij dtrh wat meer problemen hebben. Ik ga er vanuit dat we het bij Lowlands niet eens echt gaan merken. Gebaseerd op niks anders dan onderbuikgevoelens.

Best Kept week voor het festival uitverkocht, Lago Lago week voor het festival uitverkocht. We gaan het zien maar mij zou het ook niet verbazen als Lowlands gewoon uitverkoopt als het festival dichterbij komt.
 
Wat is dit voor een boomer opmerking hahaah, waar heb je het dan over specifiek?
Over van die mensen die overal over klagen maar nooit met oplossingen komen. En alles denken te kunnen zeggen maar als ze dan tegengas krijgen gelijk beginnen te piepen of zeggen 'just a prank bro'. Van dat soort mensen.

Geen goede uitleg maar is nu al te warm en hersens willen niet meer. Wil ook niet weer een discussie starten.

Trouwens Gen X'er hier
 

Users who are viewing this thread