Pukkelpop 2026

Ik denk dat ze Charlotte de Witte nog gaan toevoegen als werchternaam bij dr zaterdag, grote naam. Makkelijk te boeken en heeft weer een nieuwe show die het op werchter goed deed! Zou enigzins wel overkill zijn jammer genoeg..

• Leuk
Waarderingen: jonveras
Ik denk dat ze Charlotte de Witte nog gaan toevoegen als werchternaam bij dr zaterdag, grote naam. Makkelijk te boeken en heeft weer een nieuwe show die het op werchter goed deed! Zou enigzins wel overkill zijn jammer genoeg..
Plausibel scenario wel. Al hoeft het niet voor mij.

Maar ja, ze heeft toch al een jaar niet meer op PKP gestaan, dus zou het zeker niet uitsluiten. 😂

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Zou toch echt wel heel top-heavy zijn dan met 3 headliners. Zal waarschijnlijk wel goedkoper opgevuld worden. CDW is immers ook geen goedkope naam.

Zou toch echt wel heel top-heavy zijn dan met 3 headliners. Zal waarschijnlijk wel goedkoper opgevuld worden. CDW is immers ook geen goedkope naam.
Die zou dan ook afsluiten en had op werchter toch stevige productie mee. Verwacht toch ook eerder iets klein/middelmatig door de dag.

Bon, dat laatste plekje op de main op zaterdag tussen Kids With Buns en Wet Leg. Dat zal dan wel een Werchternaam zijn vermoed ik. Wie verdient dat plekje volgens jullie?

Franz Ferdinand? Toch weer Zwangere Guy? Bente misschien?

Of iets helemaal anders? Iets groter nog later op de avond?
The Haunted Youth weer?

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread

• Jens