Down the Rabbit Hole 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Opvallend dat alle resale prijzen al boven de normale ticketprijs liggen, met niet al te beste weersvoorspellingen in het vooruitzicht..
 
Opvallend dat alle resale prijzen al boven de normale ticketprijs liggen, met niet al te beste weersvoorspellingen in het vooruitzicht..
Ik denk dat het nog te vroeg is om heel betrouwbare weersverwachting te hebben, en dat dat uitmondt in goedkopere kaartjes. Ik vermoed dat als de voorspelling slecht blijft of slechter wordt je pas volgende week het effect ziet. Overigens vind ik het tot nu toe niet dat de voorspellingen er slecht uitzien..
 
Ik denk dat het nog te vroeg is om heel betrouwbare weersverwachting te hebben, en dat dat uitmondt in goedkopere kaartjes. Ik vermoed dat als de voorspelling slecht blijft of slechter wordt je pas volgende week het effect ziet. Overigens vind ik het tot nu toe niet dat de voorspellingen er slecht uitzien..
2mm regen per dag is echt peanuts.
En geloof mij: 30 graden is op een festival echt niet leuk. Kan me nog een paar jaar geleden herinneren dat we een weekend lang 30+ hadden. Elk schaduw-streepje op het festival terrein was bezet.
 
  • Leuk
Waarderingen: feetje

Users who are viewing this thread