Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Dan ga ik er toch vanuit dat het de Teddy blijft. Lijkt op de foto iets kleiner, maar wellicht is dat ook omdat die vorige constructie echt massaal leek.

Pluspunt van die open constructie hiervoor is wel dat je ook prima van buiten de tent kon kijken. Lijkt er niet op dat dat zich hier doorzet.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Die vorige tent voor de Teddy was eigenlijk dan nog beter. 's Avonds kon die mooi dicht. Vind het sowieso ook mooier als die tenten 's avonds dicht/donker zijn. Komt de verlichting/show ook ten goede.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Hij lijkt wel een stuk groter dan de Fuzzy van afgelopen jaar. Als de tussen maar van alle dagbogen het zelfde is had de fuzzy afgelopen jaar 10 bogen en die nieuwe teddy heeft er 16

• Haha
Waarderingen: Highsky
Was vorige keer het bier met preorder een beetje gekoeld?
Twee jaar terug op dtrh was het matig gekoeld, dat was toen wel een nieuw concept zo goedkoop op de camping aanbieden. Afgelopen jaar op Lowlands zat het tegen het vriespunt aan, ik denk dat de inmiddels de logistiek wel onder de knie hebben.

Hai! First timer hier. Wel eerder weekend festivals gedaan, maar nooit DTRH. Ik heb het forum al redelijk goed doorgespit en het verbaast me hoeveel eten je mee mag nemen! Op de Zwarte Cross moet je echt je best doen om een eiwitreep naar binnen te smokkelen..

In de categorie eten toch nog een vraag; op donderdag kun je bbq'en. Daarvoor koop je een pakket. Maar, euh.. de bbq? Zijn die daar? Of neemt iedereen een wegwerp bbq mee of zo?

Hai! First timer hier. Wel eerder weekend festivals gedaan, maar nooit DTRH. Ik heb het forum al redelijk goed doorgespit en het verbaast me hoeveel eten je mee mag nemen! Op de Zwarte Cross moet je echt je best doen om een eiwitreep naar binnen te smokkelen..

In de categorie eten toch nog een vraag; op donderdag kun je bbq'en. Daarvoor koop je een pakket. Maar, euh.. de bbq? Zijn die daar? Of neemt iedereen een wegwerp bbq mee of zo?
Welkom!
Er zijn op de donderdag BBQ plekken georganiseerd dus dat moet helemaal goed komen.

Zojuist een ticket voor 260 eu kunnen kopen via TM. Denk niet dat het veel lager wordt, dus meteen gehapt
Fijn! Maar hoe dan? Hou het nu al weekje in de gaten en het was op een gegeven moment even rond de EUR 290 maar vandaag leek bij mij EUR 312 de laagste prijs.. Ik wacht nog even af in de hoop dat het toch nog iets gaat zakken weer. Heeft iemand overigens enig idee in hoeveel procent van de kaarten is verkocht? Dat zal zeker wel niet uitlekken of?

Zojuist een ticket voor 260 eu kunnen kopen via TM. Denk niet dat het veel lager wordt, dus meteen gehapt
Lekker zeg, dan ben jij de winnaar voorlopig:

2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
4 juni: 288 ts / 296 tm
5 juni: 297 ts / 291 tm
6 juni: 308 ts / 296 tm
8 juni: 297 ts / 286 tm
9 juni: 285 ts / 299 tm
10 juni: 299 ts / 303 tm
12 juni: 308 ts / 306 tm
16 juni: 308 ts / 260 tm

Users who are viewing this thread